פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי ~הסיפור השני שלי באתר..=)) מקווה שתאהבוו...

~הסיפור השני שלי באתר..=)) מקווה שתאהבוו~

✍️ פשוט-משגעת 📅 09/01/2005 16:43 👁️ 1,222 צפיות 💬 70 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 2 מתוך 5
הנה יפות שלי המשךך דיי ארוךך
~תגיבוו~

"כולם לאוטובוסים" דליה צעקה וישר אני ושחר התנתקנו אחד מהשני ורצנו לכתה.. עלינו בנפרד לאוטובוס בשביל שלא ישימו לב שהיינו יחד... הפעם שחר לא ישב לידי.. הוא ישב מקדימה יותר.. כל הדרך חשבתי על הנשיקה... מה קורה לי עם הילד הזה?!?!?
אבל אני אוהבת את טל!!!!!! ורק ורק את טל!! אנחנו כבר חודשיים!! היוםםםםםםםםםםםםם!! אוף למה התנשקתיי עם שחר?!?!?
"על מה את חושבת!?!?" שירן קטעה לי תמחשבות
"מה? אה כלום.."
"נווו דבריי.. אני רואה שמשו מציק לך"
"אוףף אני מספרת לך משו אבל את שותקת!!"
"דברי.."
סיפרתי לה שאני ושחר התנשקנו..
"מהההההההההההההההההההההההההההההההההההה!??!" היא צרחה באוטובוס.. כולם הסתכלו
"שששששששששש את נורמליתת?!?" שמתי לה יד על הפה
"אני לא מאמינה עליך!! אתם חודשיים!! היום!!! חודשייםם!!!!!"
"נו אני מתחרטת על זה אבל.."
"מתי הספקתם?!" נועה קטעה אותי
"בהפסקה אוכל"
"אני בשוק ממךך.. לא ציפיתי ממך לכזה דבר!!"
"אני יודעת ואני מצטערת על זה"
"אין לך מושג בגלל מה הוא הכין לך לחודשיים!!"
"טוב שירן את לא עוזרת"
"סורי אני פשוט לא מעקלת!"
"כולה נשיקה יאללה.."
"יאללה? שאני יזכיר לך מה קרה כשגילית שתומר התנשק עם דיקלה?!?! כמה כעסת עליה!! ועליו!! ועוד הייתם רק בקטע...!!"
"אוףף.. דיי לא רוצה לשמוע..." שמתי תדיסקמן על האזניים
שירן הורידה לי ת'דיסקמן "את מתכוונת לספר לו?!"
"למי?"
"לטל מטומטמת"
"לאא!!! אנחנו חודשיים היום אנלא יהרוסס!! השתגעת..." נועה החזירה לי תדיסקמן לאוזניים וחזרה למקום
אוףף הדמעות עמדו לי בקצה של העין.. עוד שנייה יצאו!! איך יכולתי ככה לבגוד בו?!?! ועוד אם ילד מהכתה שליי.. ילד שאני הולכת כל השנה לראות מול הפנים שליי..
"אפשר לשבת פה?" שחר שאל אותיי
"לא... ביי"
"מה קרה את ייבשה אליי עכשיו!?!?"
"דיי שחר מספיק סיבכת אותי"
"אני? למהה??"
"ככה כי יש לי חבר ואנחנו חודשיים היום"
"גמלי יש חברה ואנחנו חצי שנה עוד שבוע.."
"מה?? ואין לך רגשות חרטה על הנשיקה?"
"לא.... אפשר לחשוב.. כולה נשיקה.. יאללהה מה עשית מזה"
"מה קשור? יש לי חבר!!!"
"גמלי יש חברה!!!"
"טוב אז אני ואתה זה לא אותו דבר!!"
"אפשר לשבת או לא?"
"אוףף שב.." קמתי לקחתי ת'תיק ועברתי למקום אחר..
שחר בא אחריי "התכוונתי לשבת לידך!!"
"אני לא רוצה לשבת לידךך!!"
"את מפחדת לאהוב אותי.."
"שחר מה אתה רוצה ממני?! עזוב אותיי... אתה אפילו אמרתת.. כולה נשיקה!!!! אז דיי עזוב"
"מה חשבת?! שיש לזה משמעות גדולה בשבילי?"
"לי יש.. בגדתי בחבר שליי!!!"
"גמאני בחברה שליי!!!!"
"אבל לך זה לא אכפת"
"וגם לה לא.. היא יודעת שזה כולה נשיקה"
"אז היא שרמוטה מה אני יגיד לך"
"תרגעי עליה... יאללה סתיו לקחת קשה.. אני לא יספר לטל.. מבטיח!!! רגועה?"
"בערךך.. תודה.. בוא שב.." פיניתי לו מקום לידי..
כל הדרך שתקנו.. לא הוצאנו מילה...
הגענו למקום של הטיול וכל הכתות ירדו..
"יפה שלייייייי ראית את ההודעה ששלחתי לך!??!" טל שאל אותי
"לא.. הפלא לא היה עליי אני יראה עכשיו.."
"סבבה יפה.. אני זז להיות עם הכתה שלי לפני שסמדר [המחנכת שלוו..] תהרוג אותיי"
"חחחחח ביי נסיך שליי.."
הלכתי יצד.. ישבתי על אבן אחד וקראתי תהודעה..
"סתיווש מאמוש שלי אני מצטער על מקודם.. סתם חשדתי בך.. סליחה!! אוהב אותך הכי שבעולם!!"
התחלתי לבכות... הרגשתי כלכך חרא עם עצמי

המשךך יבוא מואה תגיבוו
!++שירנוש++!
יההה תודה על הפרק הארוך חיחיחי 😊
סיפור מ-ו-ש-ל-ם!!!!
המשךךךךך
ואו איזה מבאס
טל נשמע כזה מתוק
ושחר היא ראתה פעם ראשונה כבר נישקות בלאגנים חחחחחח
שיהיה מאמי את רושמת מהמם אהבתי מאוד תסיפור תרשמי המשךךךךך 😊
יאאא אמאא איזה מסכןן וחמוד הטל הזה
תמשיכי פליז מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יההההההההההההההה :/
אופהה..
שלא יריבו..

חחח שימי המשך 😊
וואי יפה המשךךך
יפותת שלי תודה על התגובותתת
אני ישים המשךךךך היום בהמשךך היוום..=))
שמחה שאתןן אוהבות
מוווווווווואה
+!+שירנוששששששש+!+
😊
השמך מותק
וואי איזה מסכן הטל הזה!!!

המשךךךךךך
יאאאאאאא
לא יפרדווו!!
איזה זבללל השחר הזה!!!!!
מיסכןן טלל =((



סיפור מושלםםםם!!!


בתאלושששששש
הנה המשךך יפותת שלייי 😁

הלכתי יצד.. ישבתי על אבן אחד וקראתי תהודעה..
"סתיווש מאמוש שלי אני מצטער על מקודם.. סתם חשדתי בך.. סליחה!! אוהב אותך הכי שבעולם!!"
התחלתי לבכות... הרגשתי כלכך חרא עם עצמי
"מה את מבואסת" שירן קטעה לי ת'מחשבות
"סתם.. לא משנהה..."
"בגלל הנשיקה?!"
"איך את יודעתת???"
"סיפרת לי באוטובוס!! מה נהיה איתך נהיית מעופפת!?"
"אה כן.. שכחתיי.. שירן.. את יכולה להשאיר אותי לבד?"
"לא.. לא משאירים חבר במצוקה לבד.. זה כתוב אפילו בחוברת ספרות עמוד 45"
"חחחח" זה מה שאני הכי אוהבת בשירן.. כשהכל חרא מסביב היא תמיד יודעת להצחיק אותי ולגרום לי לחייך
"מה את צוחקת מפגרת?"
"אוףף.. תראי מה הוא שלח לי..." הראיתי לה תהודעה מטל והיא לא הגיבה "תגידי משוו!!"
"מה אני יגיד?"
"את צריכה לדעת.."
"זה לא ענייני.."
"לספר לו?"
"לאאאאאאא!! תגידי מה את לא מבינה במילה ח-ו-ד-ש-י-י-ם??! את רוצה שתפרדו היום!??"
"אנלא רוצה שנפרד בחיים!!"
"אז שמרי את זה לעצמך.."
"ואם שחר יספר?"
"אני יביא לו מכות"
"מבטיחה?"
"מבטיחה..." התקרבתי אליה ונתתי לה חיבוק עעעענקי.. כ"כ שמחתי שיש לי כזאת חברה...
הלכנו יחד.. יד ביד כמו שתי ילדות קטנות והלכנו לשבת עם כל הכתה שלנו...
אחרי 10 דקות שכולם אכלו.. ירדו מהאוטובוס וסידרו את כל העניינים שלהם יצאנו לדרך... איזה 3 שעות רק הלכנו.. טיפסנו קיצר קרענו תתחת!!! העליות הרגו אותי.. אני.. שיש לי בעיה עם הברכיים שליי... אחרי שלוש שעות של סבל הגענו סופסוף לאוטובוסים ונסענו למוזאון אחד.. לא יודעת של מה אפילו...
"אני צריכה 5 תלמידים שיעברו לאוטובוס של ט8" דליה אמרה..
"אני וסתיו!!!!!" שירן צעקה
"אוקיי עוד שלוש תלמידים.." אחרי שעוד שלוש תלמידים הצביעו אני ושירן עברנו לאוטובוס של ט8.. הכתה של טל!!!!...=)) כמה שמחתי ששירן הצביעה בשבילנו.. התגעגעתי קצת לטלוש..
"בואא" אמרתי לו ופיניתי לו מקום לידי
"אני!??!" הוא היה בשוק..
"כןן נו מכוער שליי.. בוא שב לידי" ישבנו יחד ודיברנו מלא כל הדרך.. היה לי מזה כיףף!! לכמה דקות הצלחתי לשכוח מכל החרא.. הצלחתי לשכוח שהיום אנחנו חודשיים ובכל זאת בגדתי בו...

המשך יבוא..
יצא קצת קצר.. סורייי..
מואהה מקווה שאהבתןןן
!~תגיבווו~!
אוהבתתת
+!+שירנוששששש+!+
סיפור חמוד לאאאאללללללה..... 😁
יאאא מאמי סופרר מושלםם אהבתיי
איזו חברה טובה שירן אחלה ילדה אהבתי תאופי שלה
תמשיכי פליז בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יהההה אני מתה על הסיפור שלך!!!!!!! סיפור פשוט מדהים!!!
שימי המשך דחוףף 😁
המשך
המשך
המשך
המשך
המשך
המשך
המשך
המשך
המשך בקיצור המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך