הנה יפות שלי המשךך דיי ארוךך
~תגיבוו~
"כולם לאוטובוסים" דליה צעקה וישר אני ושחר התנתקנו אחד מהשני ורצנו לכתה.. עלינו בנפרד לאוטובוס בשביל שלא ישימו לב שהיינו יחד... הפעם שחר לא ישב לידי.. הוא ישב מקדימה יותר.. כל הדרך חשבתי על הנשיקה... מה קורה לי עם הילד הזה?!?!?
אבל אני אוהבת את טל!!!!!! ורק ורק את טל!! אנחנו כבר חודשיים!! היוםםםםםםםםםםםםם!! אוף למה התנשקתיי עם שחר?!?!?
"על מה את חושבת!?!?" שירן קטעה לי תמחשבות
"מה? אה כלום.."
"נווו דבריי.. אני רואה שמשו מציק לך"
"אוףף אני מספרת לך משו אבל את שותקת!!"
"דברי.."
סיפרתי לה שאני ושחר התנשקנו..
"מהההההההההההההההההההההההההההההההההההה!??!" היא צרחה באוטובוס.. כולם הסתכלו
"שששששששששש את נורמליתת?!?" שמתי לה יד על הפה
"אני לא מאמינה עליך!! אתם חודשיים!! היום!!! חודשייםם!!!!!"
"נו אני מתחרטת על זה אבל.."
"מתי הספקתם?!" נועה קטעה אותי
"בהפסקה אוכל"
"אני בשוק ממךך.. לא ציפיתי ממך לכזה דבר!!"
"אני יודעת ואני מצטערת על זה"
"אין לך מושג בגלל מה הוא הכין לך לחודשיים!!"
"טוב שירן את לא עוזרת"
"סורי אני פשוט לא מעקלת!"
"כולה נשיקה יאללה.."
"יאללה? שאני יזכיר לך מה קרה כשגילית שתומר התנשק עם דיקלה?!?! כמה כעסת עליה!! ועליו!! ועוד הייתם רק בקטע...!!"
"אוףף.. דיי לא רוצה לשמוע..." שמתי תדיסקמן על האזניים
שירן הורידה לי ת'דיסקמן "את מתכוונת לספר לו?!"
"למי?"
"לטל מטומטמת"
"לאא!!! אנחנו חודשיים היום אנלא יהרוסס!! השתגעת..." נועה החזירה לי תדיסקמן לאוזניים וחזרה למקום
אוףף הדמעות עמדו לי בקצה של העין.. עוד שנייה יצאו!! איך יכולתי ככה לבגוד בו?!?! ועוד אם ילד מהכתה שליי.. ילד שאני הולכת כל השנה לראות מול הפנים שליי..
"אפשר לשבת פה?" שחר שאל אותיי
"לא... ביי"
"מה קרה את ייבשה אליי עכשיו!?!?"
"דיי שחר מספיק סיבכת אותי"
"אני? למהה??"
"ככה כי יש לי חבר ואנחנו חודשיים היום"
"גמלי יש חברה ואנחנו חצי שנה עוד שבוע.."
"מה?? ואין לך רגשות חרטה על הנשיקה?"
"לא.... אפשר לחשוב.. כולה נשיקה.. יאללהה מה עשית מזה"
"מה קשור? יש לי חבר!!!"
"גמלי יש חברה!!!"
"טוב אז אני ואתה זה לא אותו דבר!!"
"אפשר לשבת או לא?"
"אוףף שב.." קמתי לקחתי ת'תיק ועברתי למקום אחר..
שחר בא אחריי "התכוונתי לשבת לידך!!"
"אני לא רוצה לשבת לידךך!!"
"את מפחדת לאהוב אותי.."
"שחר מה אתה רוצה ממני?! עזוב אותיי... אתה אפילו אמרתת.. כולה נשיקה!!!! אז דיי עזוב"
"מה חשבת?! שיש לזה משמעות גדולה בשבילי?"
"לי יש.. בגדתי בחבר שליי!!!"
"גמאני בחברה שליי!!!!"
"אבל לך זה לא אכפת"
"וגם לה לא.. היא יודעת שזה כולה נשיקה"
"אז היא שרמוטה מה אני יגיד לך"
"תרגעי עליה... יאללה סתיו לקחת קשה.. אני לא יספר לטל.. מבטיח!!! רגועה?"
"בערךך.. תודה.. בוא שב.." פיניתי לו מקום לידי..
כל הדרך שתקנו.. לא הוצאנו מילה...
הגענו למקום של הטיול וכל הכתות ירדו..
"יפה שלייייייי ראית את ההודעה ששלחתי לך!??!" טל שאל אותי
"לא.. הפלא לא היה עליי אני יראה עכשיו.."
"סבבה יפה.. אני זז להיות עם הכתה שלי לפני שסמדר [המחנכת שלוו..] תהרוג אותיי"
"חחחחח ביי נסיך שליי.."
הלכתי יצד.. ישבתי על אבן אחד וקראתי תהודעה..
"סתיווש מאמוש שלי אני מצטער על מקודם.. סתם חשדתי בך.. סליחה!! אוהב אותך הכי שבעולם!!"
התחלתי לבכות... הרגשתי כלכך חרא עם עצמי
המשךך יבוא מואה תגיבוו
!++שירנוש++!





