QUOTE (ילד_בסטייל @ 06/01/2005) QUOTE (מכורה__לאהבה @ 06/01/2005) אני בת 15 ולך אתה לישון
אה 15??
אז גדלו לך 2 שיערות בתחת מה ניפתחת
ילד_בסטייל רצחת אותי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחחחחח מצחיק אחד....................
😛
"יוסי.. אני צריכה לספר לך משהו.."
המשך:
"כן דנה.. אני מקשיב.."
טרררר טרררר טרררר טרררר
"סעמק.. מי מפריע עכשיו..?" כעסתי ועניתי בעצבנות
"כן אימא?..... מה???.... אני בא עכשיו!!! תחזיקי אותו בשבילי"!!! וניתקתי
"דנו'ש, מותק, אני חייב לזוז!!! ביייי!!"
יוסי חזר הביתה, וגילה את כלבו האהוב ארתור מוטל על הרצפה נאנק מכאבים. ארתור נדרס ובנשימותיו האחרונות חזר הביתה והמתמוטט. ארתור מת.
ארתור, היה כל חייו של יוסי.
יוסי התאבד במוסך ביתו, וזהו.
מקווה שאהבתם 😁
הייתם קהל מעולה
בקרוב סיפורים נוספים!
מה זהו??? ניגמר???
אוףףףף סיפור יפהה מאמי
סיפור יפה אבל הסוף דפוק לאללה
סיפור מהמםם!!
אבל בגלל כלב להיתאבד?!
מה הוא מטומטםם?
חחחח
תמשיך ליכתוב.!!
בתאלושששששש
סיפור יפה..
רק חבל שהסוף ככה...(דפוק...)
תמשיך לכתוב..!
תשנה את הסוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איך ביאסת...
סוף דפווק!!!!!! 😊
יואוווו אמאא איזה עצובב אלאיסטרר תמשיך לכתוב מאמי
יש לך כישרון כתיבה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחח התחלה יפה..
אבל מזה הסוף הזה?!
התייאשת אז המצאת סוף בלי קשר?! חחחחח
לא נורא חפיף... 😊
טוב מה אתם מתלוננים ככה הוא רוצה את הסוף וזהו סיפור שלו....
ויפה הסיפור......
תמשיך לכתוב מאמי
QUOTE (L-I-T-A-L @ 14/01/2005) חחחחח התחלה יפה..
אבל מזה הסוף הזה?!
התייאשת אז המצאת סוף בלי קשר?! חחחחח
לא נורא חפיף... 😊
חח את צודקת!
הסיפור לא אמיתי, הוא יוצא לי תוך כדי כתיבה, אני לא מתכנן אותו
אני פשוט כותב אותו וזורם אם מה שאני כותב
נתקעתי בסיפור ולא ידעתי איך להיחלץ מזה
יאללה
יוסי ז"ל
אם תיהיו חמודים אני יעשה מאמצים לשנות את הסוף לסוף חמוד הרבה יותר כמו שאתם אוהבים!
😊
פליז תשנה את הסוף!!!! 😁
אין היה לסיפור אחלה של התחלה... חבל שהרסת... 😢
התאבד בגלל כלב?,מה הוא חששש??.,איזה דפוקקקקק חחחחח