סיפור יפה..
אבל איך שהסוף הרס את כל הסיפור!
השארת מה זה חללים.... :-\
באסה...
אולי תשנה את הסוף.....?
תמשיך את הסיפור..
דווקא לא רע יוצא לך...
תמציא דברים על בני..
ועוד כמה דברים על שרית הפסיכית.. שבסוף ידרסו אותה או משהו כשהיא רודפת אחרי יוסי.. 😁
או שהיא תהיה במוסד פסיכאטרי ואז תהיה אפשרות להמשך.. 😉
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 21/01/2005) מה מצחיק?
סיינפלד..
ראית איזה מצחיקה איליין איך אני אוהב אותה!
😊
😯
ראית את הפרק במגרש חנייה?
אני הכי אוהבת אותו 😉
סיפור מהמםםםם
תגיד, מה נסגר עם השלפוחית שלך?!...התרוקנה?!
ומסור לחברה שלך שאם יש לה אותך היא לא צריכה ללכת לסופר עם שום ( איך קוראים לו?! )
QUOTE (ME4ME @ 24/01/2005) סיפור מהמםםםם
תגיד, מה נסגר עם השלפוחית שלך?!...התרוקנה?!
ומסור לחברה שלך שאם יש לה אותך היא לא צריכה ללכת לסופר עם שום ( איך קוראים לו?! )
אה?