הכל היה רעיון שלי : (
ורק אני יודע ת'סוף...! מואהאההאאהאהאה.
יאא המשךך מדהיםם!!!!!!!!!!!
קובי-מחולון
גלה ליי פליז פליז פליזז
וואאייייי איזה סיפור מרתק יש לך...
אהבתיייייייייי!!!
אבל תמשיך לנו אותוו....
דניאלווש 😊
QUOTE (מכורה__לאהבה @ 04/01/2005) ווואיייייי מהמם!
איזה סיפור יפהההההההה
תמשיך נשמה...!!
מתה עלייך
חנו'ש
ד"א:
אדון ילד_בסטייל תתחיל לסתום את הפה..אל תקנא...אתה רוצה יחס תכתוב סיפור
מובן?????????????!?????!????????
יופי.😊
בואנה יא חאשבית
זה היה בצחוק
לכי חפשי ת'חברים שלך
ההיא לוקחת פה סיפורים ללב
את נכנסת פה לסרטים מסיפורים של אחרים
תמצאי חיים
QUOTE (מכורה__לאהבה @ 05/01/2005) ילד_בסטייל...תתחיל להירגע..
מי לוקח דברים ללב??
מה אתה מרגיש???
אני אהבתי את הסיפור...לא מעניין אותי מה אתה חושב..
לך לך...
עוד ילדה בת 12...
לכי לישון
"ל-א נ-כ-ו-ן !-!-!" נפלטה לי צעקה.
עם מבט של רצח בעיניים, חיוך על השפתיים, חושפת את כל השיניים
שרית התקדמה לעברי, רציתי למות. לא ידעתי לאן ללכת
אז התחלתי לרוץ... ולרוץ... והגעתי ליער הישן מאחוריי השכונה שלנו.. ישבתי שם לבד חשבתי.. ידעתי שאיבדתי את שרית.. חיטטתי בכיסים.. הוצאתי את הפלאפון שלי.. וכיביתי אותו.. היה מתאים לי ככה איזה חצי שעה לבד..
הנחתי את הראש לאחור.. ונרדמתי..
...
לפתע התעוררתי עם הבזקים של אורות כחולים אדומים
"מה..? איפה אני..?" תהיתי
"הוא חייי!!! הילד חייי!!!" איזו אישה צעקה מסביבי
"מה חי..? מי חי..?" הייתי מסטול פצצות
"קחו אותו מהר תעשו לו בדיקות" אמר איזה בנאדם גבוה
ואז הרימו אותי על אלונקה, שמו אותי באמבלונס, וכנראה לקחו אותי לביה"ח. בדרך התפקחתי מעט, וסיפרו לי שלא מצאו אותי במשך 27 שעות ואף אחד לא ידע איפה. אחותי סיפרה להם שברחתי מהבית ונחשבתי לנעדר. מצאו לי בדם כמויות רציניות של חומר מרדים, הידוע בשם "קליפסיוס". ישר חשבתי על שרית. זה אותו חומר שהיא הניחה לי גם אז.. אבל הפעם היא הזריקה לי לווריד.. בת זונה.. לא ידעתי מה השם משפחה שלה.. איפה היא גרה.. כלום.. היא באה לנקום.. לנקום בי ובדנה..
עשו לי בדיקות בצ'יק וצ'ק וצ'וק... קיבלתי על הראש מההורים.. גם חיבוקים וגם צעקות.. הסברתי להם שאני לא זוכר כלום.. טיפה חקירות.. וחזרתי הביתה..
דנה חיכתה לי בבית עם מלא מלא שוקולדים נשנושים פרחים וכאלה..
"איך דאגתי לך יפה שלי.. שלא תעשה לי את זה שוב!!!" דנה רטנה.
"תודה על הכל מאמי.. אני אוהב אותך.." והבאתי לה נשיקה.
"אךך.. מה יהיה הסוף איתנו יוסי.. מה יהיה?" דנה התאנחה
"יהיה בסדר.. ד"א, מה עם בני הילד המוזר הזה?" שאלתי שוב
דנה לא הרגישה בנוח.. הרגשתי כאילו משהו פה לא בסדר..
"דנה..? שאלתי אותך שאלה.." לחצתי
"יוסי.. אני צריכה לספר לך משהו..
...
המשך יבוא
QUOTE (מכורה__לאהבה @ 06/01/2005) אני בת 15 ולך אתה לישון
אה 15??
אז גדלו לך 2 שיערות בתחת מה ניפתחת
וואאאאאייייי יפההה!!!!!
היא בטוח בוגדת בו... כלבהה!!
חחחחח נכנסתי עמוק לסיפור...
ה=מ=ש=ך=!!!
דניאלווש 😊
יאאא מהמם תמשיך מאמי פליזז
איזו רעה השרית הזה בעע
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואי סיפור מ-ה-מ-ם
שים המשך.....
QUOTE (ילד_בסטייל @ 06/01/2005) QUOTE (מכורה__לאהבה @ 05/01/2005) ילד_בסטייל...תתחיל להירגע..
מי לוקח דברים ללב??
מה אתה מרגיש???
אני אהבתי את הסיפור...לא מעניין אותי מה אתה חושב..
לך לך...
עוד ילדה בת 12...
לכי לישון
מזה עוד פעם עוד ילדה בת 12?!?
מה אתה חש גדול אה??
שמור על הפה שלךך ואל תזלזל!
טוב די תפסיקו לריב מה נסגר?!
ו.. אלי המשך (: