וואאייי סיפור ממש יפה!!!!
אהבתיייייייי!!!
תמשיךך!!!
דניאלווש 😊
פשששש יש עלייך בכישרוןן
אהבתי++
יאאאאאאא מהמםם מאמי תמשיך פליזז
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הרגשתי מעורפל.. החדר סגר עלי..
"יוסי? אתה מרגיש טוב כפרה?"
"כן.. אני.. חושב.. שכן.." וכנראה שהתעפלתי...
פתחתי את העיניים.. שרית מחבקת אותי וישנה לידי.. אני מביט מתחת לשמכה..
שנינו ערומים כביום היוולדנו.. קמתי בבהלה, 16 שיחות שלא נענו.. מה?! כמה זמן אני פה?! הסתכלתי על השעון ראיתי 22:42.. שיט!! הגעתי לפה ב15:00! איך נרדמתי ככה?!
קמתי, התלבשתי, והלכתי הביתה.. הרגשתי נורא מסוחרר..
יום לאחר מכן.. ראיתי את שרית בביצפר..
"היי חתיךךך.." היא אמרה בקול שקט כזה כשחלפתי לידה..
"שרית.. מה היה אתמול..?" שאלתי בתמהונות
"וואי.. מה שהיה אתמול.." היא ענתה
"נו מה..?" שאלתי שוב
"אתה לא זוכר..? וואי.. היית מלךךך..." היא אמרה שוב באותו קול
"מלך..?!" לא הבנתי
"יוסי.. אני רצה לשיעור.. אני יתקשר אליך כבר.."
וכך היא הלכה בלי שידעתי מה קרה
באותו יום היא התקשרה והיא סיפרה לי ששכבנו. היא שמה לי מן סם כזה שמשבש את הדעת ומגביר את החשק במיץ תפוזים, ולא הייתי מודע לעצמי, וגם לא זכרתי כלום, לכן לא האמנתי שזה קרה!
סיפרתי לדנה, היא נשברה. לא דיברה איתי. נפרדנו. רציתי לרצוח את שרית, הייתי כל-כך עצבני, שאם היא הייתה נופלת לידיים שלי, הייתי מפרק אותה, גומר אותה, מחסל אותה!!
שרית עברה עוד באותו סמסטר דירה, ולא שמעתי ממנה יותר. עד היום, שהיא התקשרה. אלוהים שלח את השטן הזה בשביל שיפריד ביני לבין דנה, אך הוא לא הצליח. אני ודנה חזרנו לאחר ששרית עזבה את השטח.
והיום, כמעט שנה אחרי המקרה, שאני ודנה חגגנו שנתיים מאושרים ביחד. בא הילד החדש, בני.
"טו טו טו.. שלום, המנוי אינו זמין כעת, אנא נסו במועד מאוחר יותר" המשיבון של דנה.. סעמק עם העולם הזה.. למה היא לא עונה ליי....?? שכבתי על המיטה שלי בחדר האינטימי שלי, שומע את הדיסק שדנה שרה בשבילי. בדיוק הגיע השיר "אל תדאג, אהיה איתך לעד"..
חשבתי לעצמי.. "איזה לעד.. דני יבוא ויקח לי אותה.."
דלינגגגגגג דלינגגגגגגג.....
"הלו.." עניתי בקול משונה
"היי יוסי.." הקול ענה..
"היי.. מי זאת?!" שאלתי בקוצר סבלנות...
"זאת אני.." הקול השיב
"דייי!!! תפסיקי לרדוף אותיייייייייייי" וניתקתי...
דלינגגגג דלינגגגגגגגג
"לא, אני לא עונה!!! אני לא עונה!!!"
דלינגגגג דלינגגגגגגגגגגגגגגגגגג הטלפון המשיך לצלצל...
סעמקקקקקקק!!!!
"יוסייייייי תענה לטלפון!!!!" אחותי הגדולה צעקה מן החדר השני..
דלינגג דלינגגגגגגגגג
"לא רוצה לענותתת!!!, תעני ותגידי שאני לא בבית!!!" השבתי
"הלו?! יוסי? לא.. הוא לא כאן... למסור משהו? אה בסדר.. טוב חמודה.. להתראות.. יוסי היא צעקה.. זו הייתה איזו ילדה...."
"תשבעי.. מה היא אמרה לך בדיוק???"
"שהיא באה לפה" היא אמרה.
"מההההההההההההההההה?!" עולמי סגר עלי. הכל נראה לי חשוך. קמתי מהר מהמיטה ונעלתי את הדלת.. פחדתי פחד מוות.. כאילו זה רוצח..
הלכתי לחדר, ואמרתי לאחותי שאם היא תבוא, שתשאל אותה מה היא רוצה, ושלא תגיד שאני בבית!!! ויצאתי החוצה.. לשאוף קצת אוויר.. אימא.. מה לעזאזל היא רוצה?!
התלבשתי בטיל.. יצאתי החוצה..
הרגשתי כמו חייל קומנדו באיזו יחידה מובחרת שמנסה לברוח ממארב של מחבלים.. הלכתי לתומר.. החבר הכי טוב שלי..
רק שמשהו עצר אותי..
הרגשתי כאילו עוקבים אחריי..
הסטתי את הראש לאחור..
לא האמנתי למראה עיניי..
"ל-א נ-כ-ו-ן !-!-!" נפלטה לי צעקה.
......
המשך יבוא.
תהנו.
יואווווווווווווווווווווווווווווו איזההה מתחח תמשיךךך מאמיי פליזזז
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איאייאיאיאי מאמי אתה כותב מדהים!
איזה חמוד אתתתתתתתתה..!!
תמשיךך!! אל תשאיר אותי במתח..!
אוהבת אתי
באיזה מתח השארת אותנו?! יאלה תמישך 😊
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא איזה מושלםםםםםםםם...פשוט מהמם!!!!!!!
מאמי אתה מחולון? מאיזה ביצפר? 😕
ותמשיך ת'סיפוררר הוא מדהים!!!!!!!!
המשךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אלי אני מגלה בך צדדים שלא הכרתי בך קודם
נהיית נשנש חמוד?
אתה רוצה לספר לאספי משהו?
😂
למה אתה לא ממשיך מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*