אם הייתי יכולה להחזיר את הזמן אחורה
לא הייתי מתנשקת את הנשיקה הראשונה
שלי עם אותו אדם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כי זה היה לא עם מישהו שהיה חבר שלי אלא הוא אהב אותי
ואני רק חשבתי שאהבתי אותו מה שבעצם לא היה נכון חח
והבנתי את זה כשהרגשתי מזאת אהבה אמיתית 😛
תודה ששאלת יפתי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אהה...חחח לא נורא אני בטוחה שכבר מאז היתה לך נשיקה מאהבה אמיתית 😊
עכשיו יש לך אהבה אמיתית? 😊
*~ענבל~*
חח הייתה=]]
ועכשיו יש😉)
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ההופה 😊
מי זה? 😊
*~ענבל~*
😁
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE אם הייתי יכולה להחזיר את הזמן אחורה
לא הייתי מתנשקת את הנשיקה הראשונה
שלי עם אותו אדם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גם אני... זה היה במועדון... ואח"כ היינו "חברים" איזה 3 שבועות והוא לא באמת אהב אותי 😢
אממ...זה היה כשהייתי בת 13...וזה היום הכי מקסים בחיים שיליי!!..
אני בחיים לא ישכח תיום הזה...
אוהבת מלאאאאאאא
*שרוני*
QUOTE (ShArOoN @ 16/06/2005) אממ...זה היה כשהייתי בת 13...וזה היום הכי מקסים בחיים שיליי!!..
אני בחיים לא ישכח תיום הזה...
אוהבת מלאאאאאאא
*שרוני*
בת כמה את עכשיו? 😊
*~ענבל~*
אל תהיי עצובה יפתי
עוד תבוא לך אהבה יפה את תיראייייי=]]
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורן צודקת 😊
אל תתעצבי לחינם יהי לך הרבה יותר טוב בהמשך!
*~ענבל~*
ענבלו'ש את כזאת ילדה מתוקהה
נשבעת לך נדירהה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😁
מי שמדברת!!!! 😉
כפרה עליך! 😊
*~ענבל~*
מתה עלייך בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*