אני עדיין לא התנשקתי... לא ממהרת כי אני רוצה לעשות את זה עם בנאדם שבאמת שווה להתנשק איתו.. ולא סתם איזה חרא שאחרי הנשיקה כבר לא זוכר אותך.. יעני זה היה סתם. אני מעדיפה לחכות עד לרגע המתאים ביותר... ועכשיו אני בת 13.
LOVE YOU ALLLLLLL= ANUTKA 😛
הנשיקה שלי הראשונה היתה בחופש הגדול 23.8.04 אחחח איך אני זוכרת כמה חיכיתי לרגע ההוא 😊
הייתי מאושרת...שמחה....בענניםם
זה היה באותו יום שבן דוד שלי חזר מחו"ל ושלח לי הודעה בפלא
וממקום לברכו כתבתי לו בהתלהבותתת
התנשקתי איתוווווווו אתה לא תאמיןןןןןןןן
והוא מזה שמח בשבילי הוא לא האמין שאני אאעז לנשקו
עד היום אני זוכרת את כל הרגעים והנשיקות שלי מאז .
אממ..אני בת 16 והתנשקתי לפני חודשיים בערך בפעם הראשונה... 😁
ניראה לי אני מנשקת גרוע...חיחיח טוב לא נורא נלמד מהחברים שיבואו בע"ה!
גמני כמו סילבסטר החתולה וכמו מגי..
פעם ראשונה בגיל 17..
אם אהבתי הראשונה..שעד היום אני איתו 🙄
[B]אני עוד לא התנשקתי.. 😁
אני קצת מפחדת,מתביישת..
הכי מעצבן זה שיש בנים ובנות בשיכבה שמתנשקים חופשי..😢
לי כבר מלא זמן לא היה חבר שאני אוהבת..בערך שנה........😢
היה לי חבר לפני כמה זמן שלא אהבתי...אבל לא נתתי לנשק אותיי.. 😊
בתאלושששש
אגב אני בת 13.5
בתאלוששששש
הנשיקה הראשונה שלי הייתה בגיל 12... היה על הפנים.. פשוט גועל נפש.. לבאדם לא היה מושג מה הוא עושה... הנשיקה הכי טובה שהייתה לי הייתה ב15.04.2005 הנשיקה הראשונה שלי עם האקס שלי...
אני פעם ראשונה בגיל 11 ככה...
😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
את הנשקה הראשונה שלי עשיתי בגיל 11 וחצי
אבל הנשיקה הכי יפה שלי היתה השנה עם החבר שלי לשעבר...
אל תהיי עצובה מאמי כל דבר בא עם הזמן
אין לך לאן למהר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בסוף כיתה ה"
אני לא ממש אהבתי אותו אבל היו לי רגשות כלפיו