חחחחחח אני השנה, כיתה ט'... 😊
מתה עליכן בובותתת..
עדיין לא התנשקתי
אני בן 17 ו- 10 חודשים.
כל החיים עוד לפנייך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (mybarbi @ 03/01/2005) אני התנשקתי בגיל 13 ו-3 חודשיים.... עם האהבה הראשונה...
היום כשאני חושבת על זה אני מתחרטת... לדעתי זה היה מהר מידי
חחח אהבה ראשונה מאמי!!!
זה מאהבה מה רע!?!?!?
אני כל כך מתחרטת===> אני התנשקתי לראשונה לא מאהבה אלא ממה שבא לי ברגע...
התנשקתי בגיל 13 וחצי... ואני כל כך מקנאה בך שלך זה היה מאהבה... 😮
אני עדיין לא.. 😁
ואני בת 14 .
אני בת 16 וחצי עכשיו והתנשקתי בדיוק לפני 3 שנים נשיקה ראשונה..
בחופש הגדול .. כשעליתי מכיתה ז' לכיתה ח'.
הוא היה החבר הראשון שלי ואהבתי אותו באמת. אהבה ראשונה של ילדה קטנה 😊
אבל אהבה רצינית של הרבה זמן לא הייתה לי
עכשיו אני מתחילה קשר עם מישהו והוא חמוד 😊
ניאםם...כמו שאמרתי השנה..ואני מאוד מתחרטת על זה..הייתי חברה שלו כמעט חודשיים
אבל יש סיפור והכל...קיצר עכשיו עידנו'ש חבר שלי מנשק פי 93938389 יותר טוב ממנו וגם אני מאוהבת בבן אדם..😊 שווה, לא?!
גיל 12
עם מישו שאהבתי..
אבל עכשיו?
בבבעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
אני שונאת אותו..
מתחרטתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת על הנשיקה הזאתת...
בעע
אני התנשקתי בגיל 13 פעם ראשונה מאהבה אבל עם יזיז לא חבר והשאר אהבה אהבה...= )
ואני לא מתחרטת על כלום..וחוץ מזה לכוללם פה אני רוצה להגיד לכם שבחיים אסור להתחרט על דברים שעושים כל מה שעשינו היה לטובה לא מתחרטים על כלום גם אסור אסור וגם כי זה טיפשי...אז בננות ובננים (חח) אל תשכחו +*+*הכול לטובה+*+* 😉
חחחח ראסמי הכל לטובה =]
אללה תנו חיוך 😊
13 ושבוע ככה..
וזה היה מאהבה..וגמני עכשיו שאני חושבת על זה.. בעע להקיא ממנו!
למה להקיא??
מה קרה איתו?
*~ענבל~*
בכיתה ז' בגיל 12 וחצי...
מממ זה היה טוב... לא אשכח את אף פעם.. 😛