חח אתן משוגעות כמוני! אני זוכרת תאריכים שעות עניינים חחחחחח
טוב נשיקה ראשונה שלי הייתה מאהבה ממזמןןן..למרות שנאי לא הכי אומרת שזה מאהבה כי מה כבר היינו עושים גיל קטן וזה מה היינו מבינים..
אחרי זה הייתהלי נשיקה באמת או חובה...חחח
בכל מקרה עכשיו יש לי חבר עוד מעט בע"ה נהיה תשעה חודשים וחצי...
ככה שהוא האהבה הכי הכי שלי...!!!
QUOTE QUOTE בגיל 17
אף פעם לא רציתי להתנשק לפני בגלל כמה סיבות
1. לא הייתי בטוחה שאני רוצה את הנשיקה הראשונה שלי עם מישהו שאני לא אוהבת
2. כי תמיד רציתי את הנשיקה ה -1 עם הגבר שחלמתי עליו
כך אני אזכור אותו לעד
אני מסכים איתך ואהבתי את התגובה הזו!!!
אני שמחה שאתה מסכים איתיי 😛
QUOTE (מזי__ @ 12/07/2005) חח אתן משוגעות כמוני! אני זוכרת תאריכים שעות עניינים חחחחחח
נראה לי שרוב הבנות זוכרות בנוסף לתאריכים גם שעות והכל...חחח
תאריכים נראה לי מן הסתם שיש לזכור...
חחח
😊
*~ענבל~*
Jחחח נכון
אני זוכרת את השעה זה היה ב 5 וחצי בצהריים
😊 אחחחח איזה זיכרון יפההה
אני התנשקתי ממש נשיקה בגיל 12 וחצי כי באמת רציתי להתנשק עם מי שאני אוהבת ולא סתם בגלל החבר'ה .. :]
QUOTE (סילבסטר החתולה @ 13/07/2005) QUOTE QUOTE בגיל 17
אף פעם לא רציתי להתנשק לפני בגלל כמה סיבות
1. לא הייתי בטוחה שאני רוצה את הנשיקה הראשונה שלי עם מישהו שאני לא אוהבת
2. כי תמיד רציתי את הנשיקה ה -1 עם הגבר שחלמתי עליו
כך אני אזכור אותו לעד
אני מסכים איתך ואהבתי את התגובה הזו!!!
אני שמחה שאתה מסכים איתיי 😛
וואיי אני ממש מסכימה איתך .. אני עשיתי את הטעות של החיים שלי ואני ישכח את כסיוט ..
:\
אין כמו הנשיקה הראשונה :]
כיתה ח' חודש ויום לפני שהייתי בת 14 :]
24.3.2004
היינו חברים איזה שבוע ואז הוא שאל אותי: "אני אם ייתן לך נשיקה ענקית (צרפתית) זה יהיה בסדר?" חח אני זוכרת כאילו זה היה אתמול..
הוא היה כיתה י"א ואני כיתה ח' :]]
ואני לא מתחרטת על זה כי באמת אהבתי אותו ואני לא ישכח את הרגע הזה לעולם :]]
-ניבו'ש- 😊
אני התנשקתי באמצע כיתה ח' עם מישהו שממש אהבתי
אני לא אשכח את הנשיקה הזאות בחייייייםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😁
אני התנשקתי בפעם הראשונה באמצע כיתה ו'
ואני זוכר את הנשיקה הזאת כיאילו זו היה אתמול
אני זוכר את הטעם של השפתיים , אני זוכר את הרגע, אני זוכר את השעה , את האווירה שהייתה, כל דבר מהקטן ביותר עד לגדול ביותר אני זוכר, אני אפילו זוכר את הבגדים שהיא לבשה,
אני זוכר את המוזיקה ששמענו בחדר, אני זוכר איך היא ניראתה באותו רגע,
אחחח הנשיקה של החיים שלי הייתה הנשיקה הראשונה הכי יפה מתוקה ואני לא אשכח אותה בחייםםםםם זה היה שנה שעברה סוף כיתה י' בחופש הגדול היינו בספינה לאיי טורקיה וייון והכרתי אותו למרות שהוא היה מירושליים ואני ראשון אני לא מצטערת על הנשיקה איתו בזכותי אני לא אשכח את הטיול הזה בחיים היינו כל הטיול ביחד כאילו היינו חברים נשבעת לכם אם לא היה המרחק אולי עוד היינו שומרים על קשר התנשקנו על הסיפון של הספינה מתחת לכוכבים - הכי רומנטי בעולםםםםםםם!! ואחרי זה עשינו כמו בטיטניק חחח נשבעת לכם טיול כזה חלומי בחיים אני לא ישכח ולא יצטער למרות שהיו לי 2הזדמנויות להתנשק קודם ולא עשיתי כי לא הרגשתי מספיק אהבה ובטוחה ברגע שהתנשקתי ידעתי שזה באמת מה שאני רוצה וזה משהו שמרגישים כבר....ואם אמרו לי שהנשיקה הראשונה לא תמיד טובה וזה זה לא נכון כי עד היום אחרי שהיו לי מלא חברים ונשיקות לא הייתה לי נשיקה כמו שהייתה לי הראשונה בחיים!!
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 14/07/2005) אני התנשקתי בפעם הראשונה באמצע כיתה ו'
ואני זוכר את הנשיקה הזאת כיאילו זו היה אתמול
אני זוכר את הטעם של השפתיים , אני זוכר את הרגע, אני זוכר את השעה , את האווירה שהייתה, כל דבר מהקטן ביותר עד לגדול ביותר אני זוכר, אני אפילו זוכר את הבגדים שהיא לבשה,
אני זוכר את המוזיקה ששמענו בחדר, אני זוכר איך היא ניראתה באותו רגע,
בואנה איזה חמודדדדדדדדדדדדד....
QUOTE (אהבהכאב @ 14/07/2005) אחחח הנשיקה של החיים שלי הייתה הנשיקה הראשונה הכי יפה מתוקה ואני לא אשכח אותה בחייםםםםם זה היה שנה שעברה סוף כיתה י' בחופש הגדול היינו בספינה לאיי טורקיה וייון והכרתי אותו למרות שהוא היה מירושליים ואני ראשון אני לא מצטערת על הנשיקה איתו בזכותי אני לא אשכח את הטיול הזה בחיים היינו כל הטיול ביחד כאילו היינו חברים נשבעת לכם אם לא היה המרחק אולי עוד היינו שומרים על קשר התנשקנו על הסיפון של הספינה מתחת לכוכבים - הכי רומנטי בעולםםםםםםם!! ואחרי זה עשינו כמו בטיטניק חחח נשבעת לכם טיול כזה חלומי בחיים אני לא ישכח ולא יצטער למרות שהיו לי 2הזדמנויות להתנשק קודם ולא עשיתי כי לא הרגשתי מספיק אהבה ובטוחה ברגע שהתנשקתי ידעתי שזה באמת מה שאני רוצה וזה משהו שמרגישים כבר....ואם אמרו לי שהנשיקה הראשונה לא תמיד טובה וזה זה לא נכון כי עד היום אחרי שהיו לי מלא חברים ונשיקות לא הייתה לי נשיקה כמו שהייתה לי הראשונה בחיים!!
חח תודה נשמה
איזה חמודה אהבתי את מה שרשמת..
מה עשיתם כמו בטיטאניק ? סקס.. או את הקטע שהם עמדו ביחד בקצה הספינה והוא אמר לה לפרוש את הידיים לצדדים ואז ולפתוח עיניים.. או משהו אחר בכלל?
QUOTE (אהבהזהלאקל @ 14/07/2005) QUOTE (אהבהכאב @ 14/07/2005) אחחח הנשיקה של החיים שלי הייתה הנשיקה הראשונה הכי יפה מתוקה ואני לא אשכח אותה בחייםםםםם זה היה שנה שעברה סוף כיתה י' בחופש הגדול היינו בספינה לאיי טורקיה וייון והכרתי אותו למרות שהוא היה מירושליים ואני ראשון אני לא מצטערת על הנשיקה איתו בזכותי אני לא אשכח את הטיול הזה בחיים היינו כל הטיול ביחד כאילו היינו חברים נשבעת לכם אם לא היה המרחק אולי עוד היינו שומרים על קשר התנשקנו על הסיפון של הספינה מתחת לכוכבים - הכי רומנטי בעולםםםםםםם!! ואחרי זה עשינו כמו בטיטניק חחח נשבעת לכם טיול כזה חלומי בחיים אני לא ישכח ולא יצטער למרות שהיו לי 2הזדמנויות להתנשק קודם ולא עשיתי כי לא הרגשתי מספיק אהבה ובטוחה ברגע שהתנשקתי ידעתי שזה באמת מה שאני רוצה וזה משהו שמרגישים כבר....ואם אמרו לי שהנשיקה הראשונה לא תמיד טובה וזה זה לא נכון כי עד היום אחרי שהיו לי מלא חברים ונשיקות לא הייתה לי נשיקה כמו שהייתה לי הראשונה בחיים!!
חח תודה נשמה
איזה חמודה אהבתי את מה שרשמת..
מה עשיתם כמו בטיטאניק ? סקס.. או את הקטע שהם עמדו ביחד בקצה הספינה והוא אמר לה לפרוש את הידיים לצדדים ואז ולפתוח עיניים.. או משהו אחר בכלל?
כשאומרים כמו בטיטניק ואני מתכוונת שהיינו בספינה אז התכוונתי באמת לקטע שעמדנו על הקצע של הספינה והוא אמר לי להוריד תנעליים ועמדתי יחפה על המעקה והוא היה מאחוריי חיבק אותי ולחש לי כזה שהוא פשוט מת עליי או משו כזה.. חחח
אה איזה יפה אהבתי, זה מזה רומנטי 😊