אני בסוף החופש הגדול של כיתה ז'..במעבר לח'
עם מישהו שאהבתייי... 😊 ואני לא מתחרטת בכלל...
איזה כיף לכלללל מי שהיתנשקה בפעם הראשונה עם האהבה הראשונה שלה...
האהבה הראשונה שלי הייתה מגיל 0 עד גיל 13!!!! ובגלל שהינו קטנים לא התנשקנו...
ועכשיו אני כבר לא אוהבת אותו ככה שאני לא אתנשק איתו!! ואני גם לא רוצה!! איתו יעני!!
אבל זה לא בוער לי יש לי עוד 3 חודשים 14!!
לב-אדום מאמי זה יגיע לך את תיראי כמה את תהני
כל החיים לפנייך בובה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני בגיל 17.. ממש בהתחלה שלו..
ולמה לא לפני?..חח.. לא יצא פשוט!
נשיקה ראשונה זה דבר חשוב שרציתי לזכור 😊
ואני זוכרת אותה, לצערי...
*~ענבל~*
ענבלו'ש באמת למה לצערך מאמי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
למה לצערי שאלתן?...
כי הבנאדם הזה עשה לי רק רע
וקלטתי את זה מאוחר מידי
והוא השפיע עלי להרבה דברים לרעה
ככה שאני לא רוצה לזכור לא אותו ולא את הנשיקה איתו
תראו, אני לא אגיד שבאותו רגע לא אהבתי את זה, בטח שאהבתי את זה, אהבתי אותו אז וזה היה נפלא
פשוט עכשיו במבט לאחור אני רואה כמה שטעיתי איתו
וחבל שהנשיקה הראשונה שלי הלכה עליו.. חחח
מבינות? חח
*~ענבל~*
אוי חפיף..
לפחות נהנת מהנשיקה הראשונה וזה היה עם מישהו שבזמנו אהבת.
שלי הייתה זוועתית חחחח 😁
עם מישהו שלא היה לי אליו בכלל רגש חחחחח 😁
אבל חפיף, אין לי חרטות 😊
QUOTE (DarK AnGeL 88 @ 03/05/2005) עם מישהו שלא היה לי אליו בכלל רגש חחחחח 😁
אבל חפיף, אין לי חרטות 😊
סבבה 😊 חחחח
צרפתית ראשונה הייתה לי אמ.. כיתה ה'
ואז היתה לי ספרדית אחת וחמש צרפתיות השנה
כיתה ז' 🙄 😊 😊
מבינה מאמי אבל בכל זאת זה זיכרון מתוק וכיף 😛
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*