QUOTE (-tinkerbel- @ 04/05/2005) צרפתית ראשונה הייתה לי אמ.. כיתה ה'
ואז היתה לי ספרדית אחת וחמש צרפתיות השנה
כיתה ז' 🙄 😊 😊
ספרדית? מה זה?
חחח אני על הנשיקה הראשונה לא מצתארת על ה2 שאחרי כן 😊
יענו לא אם אותו בן אדם כיאילו אם 2 אחרים....
QUOTE (-tinkerbel- @ 04/05/2005) צרפתית ראשונה הייתה לי אמ.. כיתה ה'
ואז היתה לי ספרדית אחת וחמש צרפתיות השנה
כיתה ז' 🙄 😊 😊
וואו 5.. חח איזה התלהבות..
אל תדאגי עוד יהיו לך הרבה מ5 בנשה.. חח יהיו לך הרבה יותר מ5 בשעה חחחחחחח 😁
ואגב.. כיתה ה?! לא הגזמת קצת...? 😯
אמצע י'
28.4.2005
לא מזמן .. שבועיים..
חיכתי לרגע שזו תיהיה נשיקה אמיתית עם מי שאניא והב לא סתם.. סתם להשיג במיצמוץ..
לא זוכרת בדיוק זה קרה שבוע לפני היומולדת ה-17 או שבוע אחרי ועשיו אני בת 17 וחצי
מה שאני זוכרת שאני ניגעלת רצח מהנשיקה התנשקתי עם מי שאני לא אוהבת
עכשיו אני ניהניית להתנשק עם מי שמיועד לו השיקות שלי
אני עדיין לא אני מחכה לאחד המיוחד.. לא ממהרתת 😁 (אני בת 13)
אני בגיל 11 בערך...
😁 אני לא מתחרטת על זה!! בכלל לא!! (דרך אגב אני בת 18 וחצי בערך)
זה היה נשיקה די נחמדה (לפעם הראשונה) אבל אחרי זה.. היו לי הרבה יותר טובות חחח!
=)
-גלוש המאמוש- 😊
אניי עדין לאא 😢
ואני בת 13 וחציייייייייי..!
חןן!!
13-14...משהו כזה!
תאמינו או לא...
הנשיקה הראשונה שלי היתה עם הילד שאני נמצאת איתו עכשיו!!!
היינו חברים חצי שנה שהיינו בכיתה ז'...התנשקנו....
ועכשיו בכיתה יב'...חזרנו!!!
אוהבתתתתת מלאאאאא
שירנו'ש!
😁
23.05.2004 לפני שנה ו-3 ימים =] 😊
אני עוד מעט בת 15 ועוד לא התנשקתי..למרות שהיה מצב של כמעט נשיקה אבל ברגע האחרון עצרתי את זה 😕 .....אני, את הנשיקה הראשונה, שומרת למקרה של משהו מיוחד 😁 😊
בל"ג בעומר האחרון!!!!
היה מושלם אני בת 15 וחצי ו 😍
בגיל 15 , חודש, 11 ו-יי ימים ו 12 שעות ו10 דקות.
חחח אני זוכרת הכול
זה היה כמעט לפני שנה