וואי הנשיקה הראשונה שלי הייתה בחופש הגדול קצת לפני יומולדת 15...
אם האקס שלי שהכרתי במדצים ניפגשנו הקטע שלפני זה אכלתי פיצה והטעם לא עבר אז נכון לקחתי סוכריית מנסטה..כי ידתי שזה הולך ליקראת..
לא נורא בעייה שלו...
בקיצור כול הזמן בחרתי מהרמזים שלו של זה שהוא שחק לי בשער והכול כי פשוט לא הבנתי את זה..
למרות שאני כבר הייתי ילדה גדולה (כניראה לא ראיתי מספיק סרטים אמרקאים)
בקיצור הוא די בכוח השכיב את הראש שלי על הכתף שלו והיסתכלתי אליו כשהוא דיבר וכשהוא קלט את זה ההוא ניצל את ההזדמנות (זה היה עוד לפני שהיינו היחד רשמית זה קרה רק 10 דקות אחרכך)...
אחרכך שהיינו באותו מצב והוא דיבר והיסתכלתי אז הוא אמר לי שניה עוד מאת...
מה אסור להיסתכל על בן אדם שהוא מדבר???
והוא גם חשב ששיקרתי לו וזאתי לא הייתה הנשיקה הראשונה שלי 😢
ואחרכך הוא אמר שיש לו את הטעם שלי בפה וכשאכלנו פיצה הו אמר שיש לה את הטעם שלי
חחחח אין גיל לזה זה מתי שרוצים...
אני עוד לא התנשקתיי... רק בלחי חיחיחיחי שמרנית אני
אוהבת מלאאאאאאאאאאאאאאא
•נטע•
וואי אני התנשקתי בגיל יחסית די מאוחרר אבל זאת יצאה לי אחת הנשיקות הכי מדהימות שהיו לי כל החברות שלי מכירות את הנשיקה שלי כשנשיקה הכי חלומית בחיים!! ואני הכי שמחה שחיכתי כל הזמן עד שמצאתי את הבנאדם הנכון שאני יוכל לזכור כמזכרת טובה תמיד זה היה בחופש הגדול בין י' ליא' באונייה הכרתי את המושלם הזה התנשקנו על כיסא נוח מתחת לכוכבים וזה היה הכי רומנטי בעולםםםם!! ואחרי זה עשינו כמו בטיטניק (איזה חמודיםםם 😁 ) ואחרי זה עוד הפכנו לחברים... אחחח לא משנה כמה עברתי מאז בחיים אני לא ישכח את הרגע המושלם הזה בחיים!!! 🙄
@~שרונו'ש~@
אני התנשקתי בפעם הראשונה בסוף החופש הגדול האחרון.
זה היה עם מישהו שדי חיבבתי אבל יותר מזה אהבתי להציק לו והיינו סכ"ה שבוע ביחד
ואחרי חודשיים בערך נהיינו חברים שוב עד עכשיו בלי עין הרע עוד שבועיים יש לנו חצי שנה
כפרות עליו
בסוף כיתה ו' התנשקתי בפה את הנשיקה הראשונה
ותחילת ז' את הצרפתית הראשונה עם מישהו שאני לא אוהבת אוףף!!! זה הרס לי אני לא ממש זוכרת את הנשיקה הראשונה אבל את זאתי שהייתה עם החבר שלי אני זוכרת טוב..
אז ככה...
אני עוד לא...
אני מקווה שזה יהיה באמת עם מישהו שאני אוהבת...ושהוא יואהב אותי... 😍
מקווה שזה יהיה ככה... 😁
אני חושבת שהנשיקה הראשונה צריכה להיות הכי קסומה...
ועם אותו/ה אחד/ת שאת/ה אוהב/ת....
😍 והכייייייי חשוב...לא מלחץ חברתי...!!!!
אז מקווההה....שלכולם יהיה את הנשיקה הכי קסומה עם אותו אחד הקסום שלכם....
אוהבת מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!😘
מקאר*נ!'ש...
אני עדיין לא התנשקתי..
😢
ואני בכתה ח' בת 13 וחצי..
אני היתנשקתי החודש הזה פעם ראשונה..ואני בכיתה י'..עם חבר שלי שאני אוהבת אותו יותר מהכל..ופעם ראשונה לא יצא הכי טוב חח כי לא ידעתי מה לעשות והוא ביב' והוא יחסית מנוסה..אבל אחרי שניסינו כמה פעמים היה יותר טוב..אבל אני שמחה שזה היה איתו ולא עם מישו אחר....😊
בהצלחה לכולן..
חופש פסח של כיתה ח...😊
גיל 14....
בפה בכיתה ה',
עוד לא התנשקתי נשיקה צרפתית .. 😁
QUOTE (סילבסטר החתולה @ 02/01/2005) בגיל 17
אף פעם לא רציתי להתנשק לפני בגלל כמה סיבות
1. לא הייתי בטוחה שאני רוצה את הנשיקה הראשונה שלי עם מישהו שאני לא אוהבת
2. כי תמיד רציתי את הנשיקה ה -1 עם הגבר שחלמתי עליו
כך אני אזכור אותו לעד 😍
אני מסכים איתך ואהבתי את התגובה הזו!!!
אני החודש פעם ראישונה היתנשקתי....בגיל 14 וחצי.....אבל זה היה עם זאת שאהבתי יותר מהכול......הינו חברים רק באסה שהיא זרקה אותי בישביל אחר......😢
דובדבנית כל החיים לפנייך מאמי 😛
ולתגובה מעלי אין מה לעשות מאמי אתה עוד תתאהב במישהי
אחרת עם הזמן!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*