חח אני ניסיתי להתנשק נשיקה צרפתית בפעם הראשונה--- בכיתה ה' חחח
(יצא מזה נשיקה צרפתית אני חושבת)
חחחח היה מגניב, הרגשנו כמו גדולים..
אבל את הנשיקה האמיתית מלאת החום והאהבה היה לי בכיתה ח'..
חופש פסח של כיתה ח' - גיל 13 וחצי..
עם מי שהיה החבר הראשון שלי..
2.4.2003
28.8.2004
עם גבי שלייייייייייייייייייייי
חחחחחח.... 😁
האמת שגם אני זוכרת את שלי.......8\8 😊
[/COLOR][/FONT][/FONT][/B][FONT=Arial][COLOR=red]אני התנשקתי בפעם הראשונה שלי ב- 26/8 ב2003 או 2002 לא זוכרת....עם החבר הראשון שלי זה היה פצצצצווותת!!!! 😁
*+*ברבי*+*
מוקדם מאוד.... 😮
אני אישית התנשקתי נשיקה ראשונה בלי לשון באמצע כיתה ו... זה היה במסיבה של חברה שלי והינו קטנים אז שיחקנו אמת או חובה אוי זה היה דוחהההההה בעעעע ועכשיו כולם בשיכבה שלי
נשיקה ראשונה צרפתית היה בגיל 14 וחצי בתחילת חופש גדול יענו המעבר לכיתה ט' בהתחלה לא אהבתי אותו כי היית שקועה במישהו אחר והייתי איתו מסיבה אחת לשכוח את האהבה ההיא....ו...אז התחלתי להתאהב בו והתנשקנו....וזהו...אבל אני ממש מצטערת שהנשיקה הראשונה שלי לא הייתה עם מי שאהבתי ממש 😠
אבל לא נורא....
נטי
בתחילת כיתה ז' קצת לפני 13....
אני לא חושבת שיש גכיל מסויים שבו מותר להתנשק ומתחת לא...
אם בא לך זה מה שקובע
לא שאלו על גיל מסויים.
שאלו מתי הייתה הנשיקה הראשונה שלך...
אמממממ אני בגיל 15 וחצי ככה..
בחופש הגדול שהיה..עם האהבה הראשונה שלי😊 😁
😊 ב15 וחצי?
ובת כמה את עכשיו?
חחחחח עוד חודש ויום בדיוק אני יהיה בת 16..
אני ב... אמצע כיתה ז'... קצת לפניי 13
עם האהבה הראשונה שלי...ועד היום אני איתה..שאני כיתה ח' עכשיו...😊