חח כל אחד לפי מה שמתאים לו..
דווקא הנשיקה הראשונה שלי לא עם מי שאני אהבתי..
לא משפיע עלי במיוחד.. ואני לא מתחרטת.. 😊
אני התנשקתי בגיל 13 וחצי עם האהבה הראשונה שלייי
אבל העיקר שאני לא מתחרטת כי באמת אהבתי אותו 😁
אני עוד לא התנשקתי ואני בת 13 וחצי 😢 😁
אני בסילבסטר השנשקתי [בערך] חחח עם חבר שלי..פעם ראשוונה!! [צירפות..]
נשיקה ראשונה פה סגור בכיתה ו' =]]
אצלי זה היה בתחילה של ט' בחופשש...
חחח זה היה כמו בסרטים בלילה בים... עם מישהו שרציתי הוא ב-יב'...
אני מאחלת לכולם נשיקה כזאתת...
QUOTE (little_devil @ 07/01/2005) אני בסילבסטר השנשקתי [בערך] חחח עם חבר שלי..פעם ראשוונה!! [צירפות..]
נשיקה ראשונה פה סגור בכיתה ו' =]]
יפה יפה... איזה סיפור מעניין נשמע של הנשיקה בים כמו בסרטים חח מגניב
😢 הנשיקה ה1 שללי הייתה בגיל 15+ ואני מצטערת עלייה כי זה היה בנאדם שאני לא אוהבת אבל טוב לראות שאני לא היחידה 😊
אני התנשקתי עם הילד הכייי חמודדד בעולם!!!!
והאהבה הראשונה שלי... בגיל 14... 😁
רק חבל שניפרדנו... 😢
QUOTE (HILUSH100 @ 04/01/2005) אני עוד לא התנשקתי ואני בת 13 וחצי 😢 😁
יש מישו שאני אוהבת והייתי רוצה
אני בת 13 וחצי וגם עדיין לא 😉
בכיתה ח' אז הייתי בת 13 וחצי...
אני לא מצטערת על זה בעד שום הון שבעולם .... :🤪
זה היה עם אהבתי הראשונה...
אני לא ממש זוכרת איזה גיל זה היה כי אני בכתה י"ב
אבל זה היה בחופש הגדול בין ח' לט'.
לא התנשקתי עוד...ואני בת 14..וזה לא מפריע לי..