אני יכול לשים כסף שרוב הבנים לא זוכרעם..
אבל הבנות..
כאילו זה קרה אתמול... חחחחחחחח
הנשיקה הראשונה שלי הייתה בערך איזה חודש לפני יומולדת 15 שלי
וזה היה על חוף הים והיינו קצת רחוקים מכולם והייתה מדורה לידינו
והוא התקרב אליי לאט לאט ונישק אותי חחחח ולא קרה יותר מזה...
זה היה בל"ג בעומר בתאריך 8.5 וכמו שאחת מפה אמרה את הנשיקה הראשונה
קשה לשכוח
אני התנשקתי בפעם הראשונה בכיתה ז' עם מישו שמאוד מאוד אהבתי הוא היה היחיד בעולם מבחינתי
נישקה בפה:כיתה ד-ה
נשיקה צרפתית :במעבר בין כיתה ו ל-ז 😁 בתאריך:16.7.2004
ילד אחד שידח בינינו וכמה רגעים אחרי זה הצתרפתנו 😁 ותאמת
אני מזה מתה למחוק את היום ההו 😠 , היה עדיף להתנשק אם מישהו
שבאמת הייתי אוהבת כמו שאני אוהבת עכשיו...שבגללו חרטתי על הרגל כמו איזה סתומה
דש לכול אורט גוטמן ובמיוחד לשיכבת ז'
טוף אוהפת את כולכם
רוני'לה
פעם ראשונה גיל 14.. ובקשר לכיתה ו'..תלוי בבן האדם אני לא יכול להכליל..אישית לא הייתי אומר מוקדם מדיי!
נועם....לדעתי זה לא ממש נכון... 😉
רוצות לעשות "נושא חדש" של סקר מי זוכר יותר בנים או בנות?
אני אומר שיבחרו בנות....!!!
חח מי זוכר...בנות בוודאי..😊 קיצר אני זוכר לא תעריך ולא שעה אני זוכר איך זה נראה אז ואני גם זוכר מי היה איתי.. מספיק לדעתי..
הופה!! סוף סוף תמיכה גברית!!
הגיע הזמן...
אצלי זה היה בתחלית ח' עם מישהו שבאמת אהבתי הרבה זמן.. 😊
QUOTE (ShiRaN_4 @ 24/01/2005) הנשיקה הראשונה שלי הייתה בערך איזה חודש לפני יומולדת 15 שלי
וזה היה על חוף הים והיינו קצת רחוקים מכולם והייתה מדורה לידינו
והוא התקרב אליי לאט לאט ונישק אותי חחחח ולא קרה יותר מזה...
זה היה בל"ג בעומר בתאריך 8.5 וכמו שאחת מפה אמרה את הנשיקה הראשונה
קשה לשכוח
איזה סיפור יפה חח.. 😊
ממ אני התנשקתי שבוע ליפני יומולדת ה-14 שלי..ואממ אני ממש לא מתחרטת כי זה היה עם אהבתי הראשונה..