אשים המשך מחר... הייתי כול היום במחשב... אחותי רוצה אותו עכשיו...
QUOTE (או7טלי @ 24/12/2004) אהה טוב מאמי..
מה טוב?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!
המשך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
סיפור מקסים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
😊 😊
סבבה מאמי אבל אל תשכחי לשים מחר כן?! 😊
אין מדהים , פשוט מושלם ... אני לא מתחברת להרבה סיפורים אבל את זה פשוט א-ה-ב-ת-י!!
המשך מאמי שלי , אין פשוט פצצההההה!!!!!!
לאב יו הילה 😊 מואהההההההההההההההה!!
shidosha, חח.. תודה חמודה!!
שלך_תמיד, אני לא אשכח!! אני אף פעם לא שוכחת... אפילו בטיול אתמול זכרתי אבל כשחזרתי הייתי נורא עייפה.
HiLaC, תודה הילה מאמוש! גם הסיפור שלך נורא יפה... אהבה עיוורת אם אני לא טועה! פצצתי!
נו בובה אם את פה, למה שלא תמשיכי, משהו קטן ככה
בבקשההההההההההההההההההההההההההההההההההההה!!!!!!!
😊 😊
כמו שהבטחתי... הינה המשך-
עומר חשב שניה ואז התחלנו, יאנו ,לשחק "אור.. אני חייב לדבר איתך שניה" "כן עומר.. מה מאמי?" "אני מרגיש כלפיך משהו.. משהו ממש חזק!... אני אוהב אותך" עומר התקרב לתת לי נשיקה... פתאום שמענו טריקת דלת.
רצנו לבדוק מה זה היה וראינו את ברוניקה רצה מפתח הדלת "ברוניקההה חכיי" צעקתי לה "ברונייקהה" אין.. היא נעלמה. הסתכלנו אחד על השני ולא ידענו מה לעשות "אתה חושב שחשבה שאנחנו חברים???" שאלתי אותו. הסתכלנו אחד לשני בעיניים ואמרנו יחד "לאאא" למרות שידענו שזה נכון... "נראה לי שגרמתי מספיק נזק ליום אחד" אמרתי עצובה "לא... לא עשית כלום! במילה ברוניקה ואני לא היינו ביחד" "אבל בכול זאת.. אני מרגישה כאילו בגדתי בה.." נתתי לו נשיקה על הלחי וחיבוק והלכתי הביתה. למחרת, ביום ראשון, הלכתי לבית ספר ואור לא באה להביא לי את החיבוק+הנשיקה היום יומיים שלנו. נהייתי עצובה עד שעומר בא. הוא ישר הבין למה נהייתי עצובה "אל תדאגי" אמר "אתם תחזרו להיות חברות... האהבה סנוורה אותה!" "כן...אני צריכה אבל איך שהוא להוכיח שתומר בגד בא!!! אבל איך?!" "נו.. אל תיהי תינוקת! היא תאמין לך עם הזמן!!! אל תתחילי לשחק בבלשים ו'להקליט את תומר עד שיודע באשמה'" אמר עומר בצחוק "זה רעיון מעולהה!!!" צעקתי "את לא רצינית נכון?!" "אני חייבת להשלים עם אור...אני לא יכולה ככה!" בדיוק אור עברה כשהיא מחבקת את תומר. תומר הסתכל עלי וחייך. הסתכלתי על עומר ואמרתי "אתה חייבבבב לעזור לי!!" "לא, אני לא חייב! לא רוצה להתערב בבעיות שלך!!" אמר עומר "נווו... בשביללייי" "לא... רק לא המבט הזה..." "אז תעזור לי!!!" "אוקי..." אמר מיואש. "הינה הזוג החדשש" אמרה מאיה כשעברה לידינו "אווו... זוג משמיים!" קראה נורית שעמדה לידה "יאללה, תסתמו ועופו מפה!!" צעק עליהם עומר "אוי.. סליחה.. מה אתה עצבני?!" "נו... לכו כבר פקצות!" צעקתי עליהם "טובב... תרגעי פוסטמה!" צעקה נורית והלכה "וואי.. הם נמאסו עלי!! אין לי כוח אליהם!!!". כול היום אור לא דברה איתי! ניסיתי להתקשר אליה אבל לא הייתה בבית. ההורים שלה אמרו שיצאה אם תומר. אולי כדי גם לי לצאת קצת... אחרי הכול, קצת להתאוורר... לשכוח מהצרות. עומר הציעה לי את זה בבית ספר ואני חושבת שזה רעיון די טוב. צלצל הטלפון. עניתי "מי זה?" "ברוניקה" "מה שהיה אצל עומר לא..." "אני לא מאמינה" קטעה אותי ברוניקה "... אני מבקשת ממך לעזור לי למצוא את הז*** שחטפה לי את עומר... ובסוף מסתבר שזאת את!" "זאת לא אני!!מה ש..." "אל תשקרי לי! ראיתי הכול! את יודעת כמה אהבתי אותו!!! סיפרתי לך! ואז ככה הולכת אליו ומנשקת אותו והכול?!" "אני לא.." "אל תתחילי להכחיש!! אני יודעת הכול! גם שאלתי ילדה אחת שלומדת איתכם בבית ספר והיא אמרה לי כול מה שכתבו בלוח ההודעות שלכם!" "אבל זה היה..." "שקר? אז איך זה שכול בית הספר יודע?! רק אני המטומטמת שמבקשת ממך עזרה" "סתמי כבר!" צעקתי לה בשפופרת "אולי לשם שינוי תתני לי לדבר! כול שניה את מתבכיינת על עומר ועל זה שאני 'חטפתי' לך אותך!..." "כי אני יודעת שתכחישי ותגידי שהכול שקר! ואז יודעת מה- אני לאאא מאמינה לך! ועכשיו את עוד אומרת לי ל'סתום'?! איזה מפגרת! אהבתי אותו עד מוות!!!! עד מוות" ונתקה. עכשיו היא הוציא לי את החשק לבלות קצת!... שתי חברות שלי שונאות אותי עכשיו.... אני חייבת להתאושש מהעניין! אימא ובן חזרו הביתה. "היי חומד " אמרה לי אמא "איך היה?" שאלתי. הם הלכו למוזיאון "מה כבר יכול להיות במוזיאון? סתם תמונות" אימא ובן הלכו למטבח "רוצה לאכול משהו סיוונוש?" שאלה אימא "לא..." "מה קרה?" "כלום.." "אני מכירה אותך! את כזאת שקטה רק אם קורה לך משהו" "לא קרה כלום..." "תעזבי אותה, ציפי... היא לא רוצה לספר, שלא תספר" שמעתי את בן אומר בשקט. לא רציתי עכשיו להיות עם בן ואימא בבית... אני כול הזמן מפריעה להם. התקשרתי לגל וקבענו פגישה. גל בא אלי אחרי חצי שעה "היי" אמר כשפתחתי את הדלת "היי" חיבקתי אותו. "למה זה?!" שאל מופתע "סתם.. כי אני שמחה שבאת" הוא חייך. יצאנו להסתובב. "איך זה שאני לא יודעת עליך כמעט כלום" נזכרתי "אין כול כך מה לדעת עלי.. אני נער ממוצע- שני הורים, כלב, אח קטן ובית" חייך "כיף לך שיש לך שני הורים... גם לי יש... אבל הם התגרשו" "אה.. לא ידעתי" אמר "מה קרה להם? למה התגרשו?" לא ידעתי אם לספר... אבל נחמד שהוא שואל... שהוא מתעניין "את לא חייבת לספר... אם את לא רוצה!" אמר "לא.. זה בסדר" אמרתי.
דייי איזה סיפור יפהההההההה!!!
תמשיכי דחוףףףף!!!!!
אוהבת - מעיינוש
חיחיחי לא שחכת אותנו 😁
סיפור מ-ה-מ-ם-!
תמשיכיייי 😊
"כיף לך שיש לך שני הורים... גם לי יש... אבל הם התגרשו" "אה.. לא ידעתי" אמר "מה קרה להם? למה התגרשו?" לא ידעתי אם לספר... אבל נחמד שהוא שואל... שהוא מתעניין "את לא חייבת לספר... אם את לא רוצה!" אמר "לא.. זה בסדר" אמרתי.
"הם כול הזמן היו רבים... לאימא היה הרבה עבודה.. הם בקושי התראו.. אבא ביקש ממנה כול הזמן לקצץ מזמן העבודה ואימא לא יכלה- היא אהבה את העבודה שלה" "אז מי גידל אותך כשהיית קטנה?... אבא שלך?" "הם שכרו מטפלת... בייביסיטר כזאת.. היא נהייה ממש בת משפחה. תמיד הייתי אם הבייביסיטר עד שחשבתי שהיא אמא שלי... אז כול פעם שהיא הלכה הייתי צועקת לה 'אימאא אימאא' חח.. ואז אימא שלי הייתה באה ושואלת 'מה קרה? מה קרה?' חחח." "אז מתי הם נפרדו?" שאל "כשאבא שלי בגד באימא שלי... אם המטפלת" היתה שתיקה "אימא חזרה מהעבודה וראתה אותם יחד במיטה... ישר רצתה להיפרד בלי לשמוע הסברים" נהייתי עצובה כשנזכרתי בכול הימים האלה... בכול הטלפונים שאבא עשה ואיך שהם היו צועקים אחד על השני... "איזה יום יפה" גל העביר נושא "אבל יורדות טיפות" "כשאני איתך... כול יום נהיה בהיר יותר" "אווו... איזה חמוד" אמרתי. "מי זאת ענבר?" נזכרתי לשאול "איזה ענבר?" "נו.. זאת שהייתה בבאולינג.." "אה.. היא חברה של אביב כבר 3 חודשים!" פתאום התחלתי להיזכר שכמעט נישק אותי... אם עומר לא היה בא. "3 חודשים?... כנראה הכול בא בגנים" "למה את מתכוונת?" שאל "בן דוד של אביב בגד בחברה שלו... כמו שאביב כמעט בגד בחברה שלו גם.." "איך את יודעת את זה?!" שאל מופתע גל "מה?.. כאילו, ידעת?" שאלתי "כן! הם מספרים במועדון קפוצ'ינו על כול החברות והבגידות שלהם חח..." "אה כן?! מה תומר סיפר כבר?!" שאלתי מרוגזת "חח.. הוא סיפר שיש לו חברה כזאתי סתומה שהוא בגד בה איזה 3 פעמים! ובפעם השלישית החברה הכי טובה שלה תפסה אותו אז חח..." הוא צחק וראה שאני מעוצבנת "את... החברה הכי טובה שלה?..." הוריד את החיוך "אני לא מאמינה שהוא עוד גאה בזה..." "מה לעשות.. הוא כאילו 'מלך הבגידות' .. יש שמעריצים אותו... ואת אביב" "ואתה?? אתה גם כמוהם?!" רציתי לדעת "היי... את מעליבה אותי!!!! זה שאני חבר של אביב לא אומר כלום!! ולמה לי לבגוד?.. מה זה יעזור לי??... אבל בינתיים אני בוגד חופשי.. כי אין לי חברה" חייך "חח.. וואלה?? ככה בוגד בכול מי שאתה יוצא?!" חייכתי "אממ... זה לא נחשב בגידה! זה כמו שאת תצאי עם אביב ואני אגיד שאת בגדת בי... אנחנו לא זוג! אבל אם את רוצה... " "רוצה מה?" "רוצה להיות חברה שלי?" חשבתי שניה.. זה באמת התקופה לחברים עכשיו? שיש לי כול כך הרבה בעיות לפתור? אבל גם אני צריכה להנות קצת.. גם לי יש חיים u now!!! נתתי לו נשיקה צרפתית. הוא ישר הבין את התשובה. "טוב.. בוא תעשה לי את הטובה הראשונה שלנו כחברים" חייכתי "סבבי... רק לא משהו קשה!" "חח..אתה תחליט אם זה קשה או לא! אתה צריך לגרום לתומר לספר לך את כול 3 הבגידות שלו באור ולהקליט אותו!" אמרתי "מה.. נהיית בלשית עכשיו?" שאל "אם צריך אז כן! הכול כדי שאוכל לישון בשקט!" "אוקי מאמי... אבל את מביאה לי את הטייף והקלטת!" צחק "קבענו". הגעתי הביתה מרוצה קצת מהרגיל... לפחות בעיה אחת תיפתר לי! למחרת סיפרתי לעומר על החבר החדש שלי "מזל טובבב!" בירך אותי "ומתי אני פוגש אותו?" שאל "יגיעה הרגע". גל התקשר אלי ואמר "הקלטתי לך הכול!! אני כבר מביא..." התנתקה השיחה. אוףף... שונאת את הקליטה פה! טוב.. הוא כבר מביא את הקלטת.. זה טוב! חיכיתי איזה שעה עד שגל בא אלי סוף סוף "איפה היית?" שאלתי מודאגת "תומר תפס אותי.." אמר. שמתי לב לפנס שהיה לו בעין "גלל!!" נבהלתי "כואב לך?? רוצה מים?? משהו לשתות??" "לא.. תרגעי! הכול בסדר! הינה מה שרצית!" הוא נתן לי את הקלטת. התחלתי לנשק אותו בכול הפנים "האוו האוו.. רק לא על הפנס!" "אה.. נכון.. סליחה" נפרדתי ממנו ורצתי להביא את הקלטת לאור. דפקתי בדלת. אור פתחה וטרקה את הדלת על הפנים שלי! "אורר.. נוו... פתחי!! יש לי הוכחות שהוא בגד בך! את לפחות חייבת לראות את זה!" הדלת נפתחה "את שוב עם זה?! תומר לא בגד בי ולא יבגוד!" "אז למה את פוחדת לשמוע את הקלטת?" "אני לא" "אז תשמעי אותה" "זה מה שאני אעשה" היא לקחה לי את הקלטת מהיד ושמה אותה במערכת הסטריאו שלה. זה התחיל לנגן!
וואי מאמי אחלה סיפור שימי המשךךךך 😊
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!