אוף אני מחכה שעות נו שימי המשך מאמי
איזהההה יאפפפפפהההההה
תמשיכייי אני במתחחח!!!
וווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווואי דחוף דחוף דחוף המשך!!!!
אבל דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
😊 😊
המשךךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףףףף זה מהמהמממממםםםםםםםם
סליחה שלא שמתי המשך אתמול... לאחותי היה יום הולדתת!!
אז בגלל שלא שמתי אתמול... אנסה לשים קטע יותר גדול... הינה-
אחרי הרבהה שכנועים יצאתי מהמיטה והלכתי לבית ספר. כשהגעתי לשם ראיתי כמה ילדים מסתכלים עלי. לא הבנתי למה! אור עברה לידי, הסתכלה עלי ופשוט התעלמה ממני! מה הולך פה?!
התקרבתי לעזור שהיו בו המון ילדים. על לוח המודעות היה כתוב בכתב גדול ומקושט "הידעתם? יש לנו זוג חדש בבית ספר! הכירו את סיוון ועומר שעד היום היו חברים הכי טובים והפכו ל-חבריםם! ואיך הם הסתירו ממנו את זה??? ולא רק זה.. יש עוד! הם 'עשו את זה' במקלחות! מי היה מאמין עליהםם?!" אני לאאא מאמינה!! אבל יש לי רק ניחוש אחד- נורית. שמעתי לחשושים מסביבי כמו "זאת היא לא?..." וכמה ילדים מצביעים עלי! זה היה רגע לא נעים.. מאודד לא נעים! ניסיתי להוריד את הדף מהלוח. מתחתיו היו עוד מלא הודעות. התחלתי קרוע את כולם! מיהרתי לחפש את עומר.. מה הוא חושב על זה. ראיתי אותו יושב על הספסל ומדבר עם כמה חברים. התחלתי לרוץ אליו. "עומר! ראית את זה?!" התחלתי לבכות. הוא קם והלך איתי לצד "דיברתי עם נורית" אמר ברצינות "היא ספרה לי שיש לי חברה... ושזאת את!" אמר בצחוק "מה הולך פה?! רוצה לספר לי??" "כן..." אמרתי "איך התחיל?.. נורית רצתה לדבר איתי והיא באה אלי וספרה לי שהיא אוהבת אותך ושהיא רוצה שאעזור לה... לא רציתי לסבך אותך ואותי איתה... כי אני יודעת שאתה אוהב את אור!.." "אז אמרת לה שאת חברה שלי?!" אמר המום "ועכשיו נראה לך שזאת לא תסבוכת?! לאא... הכול עכשיו מסודרר ובטוחח" אמר בציניות "לא חשבתי שזה יגיעה.. לזה" הצבעתי לכיוון לוח המודעות "נו... אתה סולח לי?" אמרתי "אתה החבר הכי טוב שלי... ורק ניסיתי לעזור..." עומר לרגע חשב ואמר "אסלח לך רק בתנאי אחד!" אמר "מה?? מה התנאי??" שאלתי בסקרנות "שלא תנסי לעזור לי יותר" שנינו התחלנו להתפקע מצחוק. היה צלצול ונכנסנו לכיתות. באמצע השיעור המורה קראה "סיוון.. היועצת קוראת לך" מיהרתי ללכת אליה. מעניין מה רצתה...
נכנסתי לחדר שלה והיא הזמינה אותי לשבת. "את סיוון?" שאלה "כן" "שמעי.. שמעתי על המקרה ה...'קטן' שלך..." אמרה בשקט "איזה מקרה?" "זה בסדר! אני לא אעשה כלום... אבל אני רק רוצה לדעת עם את השתמשת באמצעי מניעה". קפאתי "אני מקווה שכן... את יודעת מה אפשר לחטוף מזה.. את משתמשת בכדורים נגד הריון? אם לא אז כדי לך לקנות בבית מרקחת. נוכל לה..." "עצרי" הפסקתי אותה "אני לא צריכה כדורים נגד הריון!" "ברור שכן" התחילה להתווכח איתי "את לא מבינה... אני לא צריכה כי אני לא 'עשיתי את זה'" אמרתי. "אבל מה עם המודעות?" "סתם שקר שהמציאו" אמרתי. היועצת הסמיקה ואמרה "אה... את.. את יכולה ללכת עכשיו" עמדתי ללכת והיא שאלה "ומי עשה את זה?" "את לא מבינה? לא עשיתי את זה!!" ממש התעצבנתי עליה "לא.. אני לא מדברת על זה..." אמרה "אני מתכוונת.. מי כתב את הדף.. מי תלה את הדף על הלוח?" לרגע לא ידעתי אם לספר או לא... אבל החלטתי לעשות את הדבר שהכי טוב לעשות "אני לא יודעת" אמרתי "את בטוחה?.. אולי מישהי ששונאת אותך?" "לא.. אני לא יודעת..." "טוב," אמרה "את משוחררת". היה צלצול להפסקה והתחלתי לחפש את אור. בסוף אחרי המוןןן חיפושים, מצאתי אותה בתוך תא בשירותים "אור?" "לכי מפה!!!" צעקה עלי "מה קרה? למה את כועסת עלי??" "כי לא סיפרת לי! זה למה" אמרה בעצבנות "להגיד לך למה לא סיפרתי לך?.. להגיד לך למה??" "כן תגידי לי" "כי זה לאא נכון" אמרתי. היא הסתכלה עלי מופתעת "לא???" "לא!" אמרתי "וואו... את מתנהגת כאילו את לא מכירה אותי! נראה לך שהייתי 'עושה את זה' עם עומר?? ומסתירה שהוא חבר שלי??" היא חייכה "סליחה.. פשוט כולם דברו על זה..." "סלחתי". כשחזרתי הביתה אימא הייתה בבית! "אימא?!" אמרתי בהפתעה "מה את עושה פה?!" "מבלה זמן איכות עם בת שלי" אמרה "מה עם העבודה?" שאלתי "לקחתי יום חופשי!" חייכה "יש עוד סיבה מיוחדת?" בדקתי "האמתי... שכן" היא סמנה למשהו להיכנס "תכירי..." משהו נכנס לחדר "את בן"
אשים המשך מאוחר יותר..
מהמםםםםםםםםםםםםם תמשיכיייי דחוף
דחווווווווווווווווווווווף המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!
מהמם!!!!
😊 😊
"יושב על הגדר, רגל פה רגל שם........................."
אוווף משעמם לי ואני ממש רוצה המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
😊 😊
נו מה קורה?!?!?!!?!!?
שכחת שהתחלת לכתוב סיפור ?!?!?!?!?!?!?!?!?
😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠
😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠 😠