פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי *+*הסיפור הראשון שלי!*+*...

*+*הסיפור הראשון שלי!*+*

✍️ sweetly 📅 13/12/2004 01:01 👁️ 3,814 צפיות 💬 260 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 3 מתוך 18
המשךךך דחוף
סליחה שמתחתי... הינה המשך-

הוא ראה שאני מסתכלת עליו "מה?.." שאל "לא כלום" עניתי פתאום אני רואה שהוא מתקרב אלי לעט לעט... הסתכלתי בעיניו והוא בעיני...

עוד שנייה ו.. "היי חבר'ה" אמר פתאום עומר "הפרעתי או מש'ו? " שאל "כ.." "לא!!" אמרתי לפני אביב "בואו שבו איתנו" הצעתי לעומר וברוניקה "סיוון?" אמר עומר "כן?" אממ.. אני צריך לדבר איתך שנייה" "אוקי" הלכנו לצד והשארנו את ברוניקה ואביב לבד. "אמא שלך התקשרה... היא לא הצליחה לתפוס אותך בפלאפון.." טוב... אחרי ההודעה ששלחה לי.. "מה היא רצתה ממך הפעם?.. תסלח לה... פשוט משוגעת עליך חח" צחקתי "החיוך הזה.." אמר פתאום... "מה איתו?" שאלתי "כלום... כלום.. אמא שלך אמרה לך לחזור הביתה... היא דאגה לך" "שתדאג! חשבה שאחכה לה כול היום?!" התלוננתי "אל תכעסי עליה.. היא עובדת בשבילך" אמר עומר "אתה תמיד יודע איך לשפר לי את מצב הרוח" אמרתי לו... הוא חייך.. העיניים שלו שוב הפנטו אותי... עיניים ירוקות ומדהימות!... פתאום הם התקרבו והתקרבו ולפני שהבנתי... הרגשתי את שפתיו על שפתי. "לא" אמרתי והוזזתי את הראש "סליחה.. אוי... למה עשיתי את זה?!... אוףף אני כזה טיפש" אמר עומר "לא.. אתה בסדר.. זאת אני... אני לא רוצה לאבד חבר טוב כמוך.. אני עדין אוהבת את יוסי... אין... הוא לא יוצא לי מהראש" עומר נראה מאוכזב.. כול כך כאב לי עליו.. "אממ... אביב וברוניקה מחכים לנו.." הזכרתי לו... "אה.. וואלה... ברוניקה.." חזרנו אליהם "עומרושש" צעקה ברוניקה. היא רצה לחבק אותו. "ברוניקה...טוב שמעי... אכפת לך אם אלך ללוות את סיוון הביתה.. היא פשוט צריכה ללכת.." אמר עומר "ומה... ככה תשאיר אותי פה?" שאלה בעצב ברוניקה "לאא... מה פתאום! תבואי איתנו ונלווה גם אותך". אחרי שליווינו את ברוניקה הביתה הם עמדו ליד הבית שלה והתנשקו. באותו רגע נזכרתי בי וביוסי... איך הוא נישק אותי ליד הבית שלי... כול כך טוב לאהוב ולהיות נאהב... אחרי שברוניקה נכנסה, עומר חזר אלי "נחמדה אה?.." שאל "כן..היא בסדר" עניתי "אבל קצת מודאגת... מודאגת מזה שאתה אוהב מישהי אחרת" צחקתי "אני?.." שאל עומר "כן.. זאת גם הייתה התגובה שלי! אתה בחיים לא תהיה בוגדני כמו.." שתקתי "כמו מי?" שאל עומר "...כמו הבוגדנים האלה" חייכתי "כן..." אמר אומר בהרהור "מה?... רגע... זה נכון?!" נדהמתי "עומר? מה יש לך?... אתה לא..." "אבל זה חזק ממני... חשבתי שאשכח ממנה... אבל אני לא יכול... היא כול הזמן שם.." אמר עומר "ניסיתי כול דבר לשכוח אותה... לצאת עם ברוניקה..." "אז מי זאת???" שאלתי מסוקרנת "זאת... זאת..." "מי???"
נו??? במשךךךךךךךךך פליזזזזזזזזזזזזזז
🙄 [B]סיפורר מושלםם מאמוששש!
תמשיכייי אניבלחץץץץץץ =)


בתאלושששששש
הוא מאוהב בההההההההה!! בחברה הכי טובה שלווווווווו..
שכחתי ת'שם שלההההה חחח מרוב כל הסיפורים שיש באתר כבר התחרפן לי השכלללל.

קיצר תעשי המשך!!!!!!!! זה מהמם.
ברוררררר שבסיווןןןןן!!!!!!!!
חחחחחחחחחח מה היא עיוורתתת?????
הוא לא סתם ניסה לנשק אותה היום.... איזה חומדדדדד....



מוכשרתתתתתתתתתתת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיייייככיייייי....

דניאלווש 😊
שימי המשך פלייז
איזה סיפור יפה....תמשיכי מאמי 😊
שו22ה_מאה2ה ו-דניאלוש_הבובה סורי לאכזב... תבינו כשתקראו את הסיפור!

רציתי לכתוב המשך מחר... אבל בגלל שכולם בלחץ אז אכתוב עכשיו!

מוקדש ל-שלך_תמיד שהגיבה מאז החלק הראשון!!!---

"אבל קצת מודאגת... מודאגת מזה שאתה אוהב מישהי אחרת" צחקתי "אני?.." שאל עומר "כן.. זאת גם הייתה התגובה שלי! אתה בחיים לא תהיה בוגדני כמו.." שתקתי "כמו מי?" שאל עומר "...כמו הבוגדנים האלה" חייכתי "כן..." אמר אומר בהרהור "מה?... רגע... זה נכון?!" נדהמתי "עומר? מה יש לך?... אתה לא..." "אבל זה חזק ממני... חשבתי שאשכח ממנה... אבל אני לא יכול... היא כול הזמן שם.." אמר עומר "ניסיתי כול דבר לשכוח אותה... לצאת עם ברוניקה..." "אז מי זאת???" שאלתי מסוקרנת "זאת... זאת..." "מי???"


"אור" ענה "ממממההה?????" נבהלתי... איך אבל.. הוא כמעט ונישק אותי.. הוא בעצם נישק אותי... "אבל... למה הייתה הנשיקה שם?.." שאלתי. עומר לא ענה "הבנתי" ורצתי משם... אני לא מאמינה!! אני כאילו הייתי אחת מהשיטות שלו לשכוח מאור?!?!? אבל למה??? הוא אמור להיות החבר הכי טוב שלי.. רצתי כמו משוגעת... התחיל לרדת גשם ופשוט רציתי להיעלם! רצתי לאן שהרגלים הובילו אותי, ובסוף הגעתי איך שהוא לפארק. הלכתי לתחנת האוטובוס המרכזית והתחלתי לבכות... פשוט לבכות... למה הכול חייב לקרות?.. למה דווקא עכשיו?... אי אפשר להתמודד עם הפרידה עם יוסי לבד.. בשקט?.. עברה מכונית שהשמיעה את השיר Everytime של בריטני... התחלתי לזמזם אותו.. אבל למה אני בעצם בוכה?.. בגלל יוסי, בגלל תומר?.. בגלל אור?... בגלל ברוניקה?... או בעצם מזה שאני.. שאני אוהבת את עומר?.. נרדמתי על הכיסא בתחנת האוטובוס המרכזית.. כשהתעוררתי הייתי.. "איפה אני?!" שאלתי "אצלי בבית.... מצאתי אותך ככה בתחנת האוטובוס.. חשבתי שלא כדי להשאיר אותך שם" "אביב?!" "בכבודו ובעצמו" חייך "הכנתי לך תה... הינה הבגדים של אימא שלי, שיהיה לך חם יותר" "וואי... תודה... אבל אני לא יכולה ללבוש אותם! הם של אימא שלך!" "זה בסדר... לא אכפת לי.." אמר "כול עוד הם למטרה טובה" הוצאתי את הפלאפון מהכיס.. הרוס לגמרי... "אני חייבת להתקשר לאימא שלי" אמרתי "זה בסדר... היא כבר התקשרה לכאן לבדוק... אמרתי לה שאת בסדר... היא אמרה משהו על משפט ושהיא..." "...תחזור מאוחר יותר" השלמתי אותו "כן.." אמר. הרמתי את הבגדים מהכיסא "אני..." "כן..כן... כבר יוצא". האמת... לא נעים ללבוש את הבגדים של אימא שלו... אחרי הכול, נפטרה.. אבל לא הייתה לי ברירה. וואי... הם גדולים ממני באיזה 5 מידות... ירדתי למטה. "מה השעה?" שאלתי " 6 בבוקר.." "טוב... אני הולכת... יש בית ספר אתה יודע..." "כן.. אבל את לא הולכת לפני שאת אוכלת משהו!" אמר וחסם לי את המעבר "אוקי.. אוקי..." אמרתי והלכתי לכיוון המטבח "טוב שף... מה יש לנו לאכול?" שאלתי "המבורגר עם תפוחי אדמה, מדאם" חייך "מה עשית בתחנה המרכזית?" "עשיתי מקלחת... לא רואים?" "אני רציני! לא הלכת עם עומר הביתה?" "הלכתי" אמרתי "נו... אז איך הגעת לשם?" שאל "אממ... הלכתי לאיבוד?" חייכתי "אני מוותר" אמר והלך ולהוציא סודה מהמקרר. "טוב... אני משוחררת?" "כן..." "טוב אז... אני אחזיר לך את הבגדים כמה שיותר מהר.." אמרתי "זה בסדר... איך שבא לך... ואם את לא מוצאת אותי פה אז תלכי למועדון 'קפוצ'ינו'... אני בטח יהיה שם" "אוקי... ותודה" אמרתי "אין על מה... התענוג כולו שלי" חייך.
לא להאמין שהוא בן דוד של תומר... הגעתי הביתה והטלפון צלצל "הלו" אמרו בקול חלש "מי זה??" "זאת ברוניקה... לא ידעתי עם מי לדבר.." "זה בסדר" עניתי "מה קרה מאמי?" "זה עומר הוא...הוא נפרד ממני" אמרה. הייתה שתיקה עד שהתחילה לבכות "לא.. לא.. אל תבכי!" לא ידעתי מה לעשות... "אני לא יודעת מה קרה... אולי הוא באמת אוהב מישהי אחרת.... רציתי להתאבד.." "לא... אל תעשי את הטעות הזאת... יבוא עוד בחור! יש לך את כול החיים לחכות לעוד אחד" ניסיתי להרגיע אותה "אבל הוא שונה!!!הוא היה כול חיי!!" הבכי שלה התגבר ולרגע נפסק "תגידי... את יכולה לעשות לי טובה?" אמרה במסתוריות "כן, בטח! מה?"
ווואי את כותבת ממש יפה...
תמשיכי מאמי
שימי המשךך ודחוףף
מהמממממממםםםםם
תמשיכי 😊
נווו מה עדיין אין המשך????? מזההה? זה לא יפה הייבוש הזה!
יפה!!!שימי המשך מהר
המשך?

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך