וואי איזה סיפור יפהההההההההההה
תמשיכייייי
נווו המשך המשך המשךךךךךךךך1!!!!!
נו לכיי כברר לפגישהה איזה בן זוננהה תומררר ספרי לאור הכללל חחחח ניכנסתי לסיפורר!!!!
תמשיכי מהר מהר מהר.ר..ר.ר.ר.!!!!
בתאלוששששש
יו... איזה חמודים כולם! תודה על התגובות 😁
כבר היה 19:30... עוד חצי שעה... ללכת או לא?
... טוב אלך... במילה אין לי למה להיתקע בבית!...הלכתי להתקלח וכשיצאתי, לבשתי את חולצת ה-H&O החדשה שקניתי עם החצאית השחורה הקצרה שלי. שמתי שפתון הסתרקתי ו- וואלה! אני מוכנה! לקחתי את הפלאפון שלי וראיתי את ההודעה שהפריעה לי ממקודם 'חומד, אני אשאר מאוחר בבית המשפט. התיק קשה נורא הלילה!' כול התירוצים שלה.. במילה לא אכפת לי! יש לי מה לעשות. צלצול בדלת. "כבר פותחת צעקתי" סידרתי לי תיק עם כסף ופלאפון ובדקתי שלא שכחתי כלום. "נו את מוכנה?" נכנסה לחדר אור "וואי... איך נכנסת??" שאלתי "מפתח מתחת לשטיח הכניסה?! " חיכה.. לא ידעתי מה לעשות... אני לא יכולה להרוס לה את האושר שלה עם תומר... אחרי כול כך הרבה זמן שהייתה לבד... אוףף.. החיים כול כך לא פיירים! ירדתי וכולם הסתלבטו לי בסלון! ואז ראיתי אותו, חבר של תומר- הוא היה מ~ש~ג~ע!!! שיער שטני, עיניים כחולות עמוקות עם ג'ינס וחולצת לי קופר... הכול נראה בול עליו!! "היי" הציג את עצמו "אני אביב" "אני סיוון" "אביב וסיוון.. נחמד.. חח" אמרה ברוניקה. יצענו לנו לים... אור ותומר, עומר וברוניקה ואביב ואני! מצאנו לנו מקום נחמד לים הים ודיברנו... בסוף יצא ככה שאני, אור וברוניקה ישבנו יחד ותומר, עומר ואביב ישבו יחד. כול שניה רציתי לצעוק 'תומר בוגדד בךךךך' אבל לא יכולתי.. "נו... מה אתם אומרות על עומר?" שאלה ברוניקה "לפעמים הוא כול כך... לא יודעת... סגור" אמרה עצובה "כאילו הוא מסתיר ממני משהו "עומר... סגור?!" צחקתי "את צוחקת נכון??? עומר הוא האדם הכי פתוח שהכרתי!!" "את חושבת?.. אז בטח את יודעת אם..." אמרה ברוניקה בחשש "אם הוא אוהב מישהי אחרת?" קפאתי והסתכלתי על עומר... עומר אוהב מישהי אחרת?!... לאא... עומר הוא לא כזה בוגדני כמו תומר... אבל אחרי הכול הוא מסתובב איתו... עומר הסתכל אלי בחזרה... בדיוק אחרי הבדיחה שאביב סיפר... החיוך שלו כזה יפה... ייווו.. העיניים האלה... אף פעם לא שמתי לב כמה הם יפות... "סיוון?.. סיוןן??" העירה אותי אור לרגע "מ..מה??" שאלתי "מה את בוהה לך עכשיו חח" צחקה אור "כן... על מה דיברנו?" שאלתי "על תומר.. שכחת טיפשונת" "מה באמת?.. דיברנו על תומר?" שאלתי... איך הגענו לנושא הזה?.. שיהיה... "כן.. מה איתו?" שאלתי "מה יש לך???... אם את לא מרגישה טוב אז..." "לא.. אני מרגישה מצוין" אמרתי "את יודעת... לפעמים הוא נתנהג מוזר... לפעמים יש לו שיחות טלפון מוזרות... כאילו יש לו מין סוד כזה" אמרה אור "אל תדאגי... הוא אוהב אותך" הרגעתי אותה.. אני לא מאמינה... מה אני אעשה?.. אולי אם..
מאמי עכשיו קראתי את הסיפוררר מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!
המשך מידדד!
נו את הורגת אותי תמשיכיייייייייייייייייייי
יאאאאאאאאא מאמי איזה סיפור סוווווווווווווווף באמת שהוא מהמםםםםםםם אהבתי!!
תעשי המשך כמה שיותר מהר!!
שיואווו מאמי המשך דחוףף כבר התמכרתייייייייייייייייייייייייייי
חחח... איזה חמודים כולם! לא המשכתי כי ישנתי אצל חברה... אז הינה המשך.. הוא קצת קצר-
"את יודעת... לפעמים הוא נתנהג מוזר... לפעמים יש לו שיחות טלפון מוזרות... כאילו יש לו מין סוד כזה" אמרה אור "אל תדאגי... הוא אוהב אותך" הרגעתי אותה.. אני לא מאמינה... מה אני אעשה?.. אולי אם..
"אורוש?... מה את אומרת שנלך אל הבנים וכול אחד תסתובב עם בן הזוג שלה... ככה אוכל להכיר קצת את אביב... את יודעת.." ככה יהיה לתומר הזדמנות לספר לה הכול אחת ולתמיד "אההה" אמרה ברוניקה "רוצה קצת זמן עם בן זוגךך.." צחקה "מה את צוחקת?... כאילו שאת לא" התחלנו להעיף אחת על השני חול. בדיוק אביב עבר והעפתי עליו מלאאא חול "אויש.. סליחה.." יו.. איזה מסכן.. בושות... התחלתי לעזור לו לנקות את עצמו מהחול "לא... זה בסדר... קורה.." אמר "כן חח.." הוא הסתכל עלי "בואי נלך להסתובב קצת..." "אוקי" חייכתי "רעיון טוב" "לאן את הולכת??" צעקה אור "להסתובב עם אביב" צעקתי בחזרה "אהה... הבנתי..". "אתה חבר של תומר נכון?" שאלתי "האמת... אני בן דוד שלו" "אהה... בן דוד שלו..." "למה?" "לא.. סתם". הסתובבנו בשקט ואז אחרי כמה דקות הוא אמר "אז... אימא שלך שופטת?.." "כן," אמרתי "וזה לא דבר כזה טוב.." "למה?" שאל "כי אתה יודע... כול היום בעבודה... עוד תיק ועוד תיק... כמה פשע כבר יכול להיות בעולם הזה?!" " את יודעת.." אמר פתאום "את צריכה לשמוח על כול זמן קטן שיש לך איתה...אימא שלי נפטרה לפני שנתיים.." "אוי אני מצטערת... לא ידעתי.." אמרתי מתנצלת "זה בסדר..." חייך "זה מוזר לומר אבל... אפילו שלא הייתה אמא כול כך טובה.. ושהכרתי אותה רק בגיל 10... אני מתגעגע לכול הרגעים ביחד" ואז חייך לו חיוך מסתורי.. הסתכלתי עליו... הוא באמת דמה קצת לתומר... לשניהם יש שיער שחור כהה.. ואותו מבנה פנים. הוא ראה שאני מסתכלת עליו "מה?.." שאל "לא כלום" עניתי פתאום אני רואה שהוא מתקרב אלי לעט לעט... הסתכלתי בעיניו והוא בעיני...
שיואווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
אבל רגעעע מה עם עומרררר??? בטוח יקרה בניהם משוו!!!
טוב אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
תמשיכייי סיפור מוושלםם!!
רק תעשי אותו יותר ארוךךך פליזיזיייזיזיי!!
תנקסססססס...חחח
בתאלושששש 😛
D.J. SNOWMAN, למה מסמיק???? חחח
הקיצר המשךך דחוףףף
נווווווווו בבקשהה המשךך!!