פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי *+*הסיפור הראשון שלי!*+*...

*+*הסיפור הראשון שלי!*+*

✍️ sweetly 📅 13/12/2004 01:01 👁️ 3,820 צפיות 💬 260 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 6 מתוך 18
סיפור מהמם תמשיכי לכתוב יש לך את זה!!
סליחה שלא כתבתי המשך... היה לי טיול אתמול...

הינה ההמשך.. ניסיתי שיהיה קצת יותר ארוך

כשחזרתי הביתה אימא הייתה בבית! "אימא?!" אמרתי בהפתעה "מה את עושה פה?!" "מבלה זמן איכות עם בת שלי" אמרה "מה עם העבודה?" שאלתי "לקחתי יום חופשי!" חייכה "יש עוד סיבה מיוחדת?" בדקתי "האמתי... שכן" היא סמנה למשהו להיכנס "תכירי..." משהו נכנס לחדר "את בן"


"בן?" שאלתי "למה אני אמורה להכיר אותו?"עשיתי את עצמי תמימה "כי הוא בן זוגי החדש" "שלום" בן הושיט לי יד "היי.." אמרתי.. והסתכלתי על היד שלו. לאמא שלי בקושי יש זמן בשבילי והיא מצאה לה זמן למצוא 'בן זוג' חדש?! זאת הפתעה! "ו..מאיפה אתם מכירים?" שאלתי "עבודה" אמר בן "אה.. כן... כמובן.." אמרתי "רוצה לאכול משהו?" שאלה אימא "לא... אני כבר לא רעבה.." אמרתי "אני... אני הלך לחדר שלי.." מה זה לעזאזל! עכשיו לא רק שלא אראה את אמא שלי בגלל העבודה... בזמנים החופשיים שלה תצא עם 'בן'... אוףף. "אני יכולה להיכנס?" שאלה אימא "כן.. בטח.." אמרתי "מה קרה?" שאלה כשפתחה את הדלת "כלום.." "אז למה יש לי תחושה שאת לא אוהבת אותו?" "אני אמורה לאהוב אותו?!" שאלתי מתפלאת "נו.. אל תיהי כזאת שלילית... אולי תספרי לי מעובר עליך?" שאלה "את באמת רוצה לדעת מה עובר עלי?" שאלתי "ברור! אני אמא שלך..." היתה שתיקה... לא ידעתי במה להתחיל... בסוף סיפרתי לה מההתחלה לסוף הכולל.. היא הקשיבה לכול מילה שאמרתי "נו?.." אמרתי "וואו..." אמרה "השתמשת באמצעי מניה?" צחקה "אימאא" חיבקתי אותה. בן נכנס לחדר "תכננתי ללכת לגן חיות... אבל אם את רוצה אפשר גם ללכת ללונה פארק..." אימא הסתכלה עלי לאישור "לכו לאן שאתם רוצים... אני אזמין חברה" חייכתי "תודה חומד". כשהם יצאו נכנסתי לאיסי והיו לי כמה הודעות. הראשונה מתומר שכתב "עלק אמיצה... סתם פחדנית" מעומר שכתב "מה נשמע 'חברה'?..." ומאור שכתבה "אני יוצאת עם תומר! חולה עליו!!! אם את רוצה אפשר לסדר לנו שוב מפגש עם אביב ונצא יחד" והודעת מערכת שהיתה מגל מהבאולינג. אישרתי אותו. אני: "היי" גל: "היי" אני: "מה המצב?" גל: "סבבי... שמעי, רוצה לצאת לאן שהוא???" אני: "מה דעתך לצאת יחד עם חברה שלי וחבר שלה?" גל: "סבבה! מתי?" אני: "אני אבדוק ואגיד לך" התקשרתי לאור (כי לא הייתה מחוברת) ושאלתי אותה "תגידי, מתי את יוצאת עם תומר?" "מחר ב-7 בערב! רוצה לבוא?" "כן בטח! אבל לא עם אביב... יש לי בן זוג" "אה.. סבבה! ותכירי לי אותו חחח.." "אוקי מאמי... אני הולכת! בה בי" "ביי" כתבתי לגל "מחר ב-7 בערב נראה לך?" גל: "נראה לי שכן...". בבית ספר תפסה אותי אור ושאלה "את שמה לב למשהו מוזר בתומר בזמן האחרון?" "לא.." עניתי "מטומטם כמו תמיד..." "למה את אומרת את זה? חשבתי שדי חיבבת אותו... אפילו אמרת שהוא 'די חמוד'" הזכירה לי "אמרתי..." "היי אורוש" בא תומר ונתן לה נשיקה "היי סיווןןן.." אמר בקול מאולץ "היי תומרר" אמרתי באותו טון "מה יש לכם??? מה זה המתח הזה בניכם??" שאלה אור "כלום.. אתם חושבים שירד גשם היום?.. אולי 'טל'?!" אמרתי בעצבנות. תומר מיד הוריד את החיוך שלו "אפילו אם תנסי... לא יאמינו לך עם ה'טל'!" אמר תומר "ברור שיאמינו לי!! היא לא כזאת שקופה!" "עד עכשיו לא העזת! את סתם פחדנית" "לא שלא העזתי... לא מצאתי זמן!!!" "חה... כול התירוצים שלך.." "מה הולך פה?!" שאלה אור מבוהלת "מה הבעיה שלכם?! אתם רבים על גשם??? אז אם ירד... אז 'ביג דיללל'" "רואה?!" אמר תומר "היא לא מבינה על מה אנחנו מדבריםםם!!!" צעקתי לו. תומר הלך "אוווווקיי" אמרה אור "מה שזה לא יהיה... אתם רבים על גשם?! בגלל זה את שונאת את תומר?! משהו לא בסדר איתכם.." "את פשוט לא מבינה... לא דיברנו על..." "זה בסדר... לא צריכה הסברים.." אמרה אור "אבל תומר.." "נו עזבי!" אמרה אור "אל תערבו אותי במריבות שלכם!" כבר התייאשתי... אולי יום אחר. ב-7 אור ותומר באו אלי. "אולי תשלימו כבר!!" אמרה מעוצבנת אור "אני לא רוצה שהחברה הכי טובה שלי וחבר שלי יריבו!" "טוב... סליחה אור..." אמר תומר. הוא התקרב אלי ואמר "סולחת לי?" הסתכלתי על אור ואז אל תומר "כן.." לא רציתי שאור תריב איתי... הכול בשבילה... "סיוון?.. אני יכולה לישון אצלך? ההורים שלי נוסעים לדודים ולא רציתי לבוא..." אמרה אור "כן... בטח!" "ומתי הוא יבואא??" שאל תומר מרוגז "נפספס את הסרט!" בדיוק גל בא. אור הסתכלה עליו מתרשמת "שיייי... איזה יופי..." אמרה לי בלחש. הלכנו לסרט 'הנרקוד'. סרט נחמד. סדר הישיבה שלנו היה- תומר, אור, אני וגל. אור נשענה על הכתף של תומר כול הסרט. גל שישב לידי בטעות שם את היד שלו על הרגל שלי ואז הזיז אותה. אח"כ הוא שם את היד שלו על היד שלי. הסתכלתי עליו והוא עלי. הייתה הפסקה והוא אמר לי "בואי נצא שנייה" כשיצאנו הוא הסתכל עלי והביא לי צרפתית מהירה "חכה" אמרתי "אני... אני לא בטוחה.." "לא בטוחה במה?" שאל "שמה... אני עדין אוהבת את חבר לשעבר שלי..." "אז הגיעה הזמן לשכוח ממנו, לא?" אמר. האמת... לא חשבתי על זה... לא דברנו יותר מחודש... בטח הוא מצא לו איזה חברה.. גל נתן לי עוד צרפתית והפעם זרמתי איתו. תומר בא אלינו מרוגז ואמר "נוו... הסרט מתחיל.." כול הסרט הסתכלנו אחד על השני. כשהסרט נגמר גל ליווה אותי ואת אור הביתה... וכמובן, תומר גם בא. תומר נתן צרפתית לאור וגל לי. כשנכנסנו אור שאלה "מה זה היה?!" "חח.. כן..." הסמקתי "מאיפה הכרתם בכלל???" שאלה "בבאולינג... החזרתי לאביב את הבגדים של אמא שלו..." "וואו, וואו, וואו!!! הבגדים של אימא של אביב??? אביב, בן דוד של תומר??" שאלה אור בהפתעה "כן.. סיפור ארוך... אז פגשתי אותו שם.." "אז זהו... יוסי הלך?" שאלה "כן... זהו!" אמרתי "סוף, סוףףף" אמרה אור. היינו עיפות אז הלכנו לישון. בבוקר אימא הייתה בבית "היי מאמי... הכנתי אוכל.." אמרה אימא "מה השעה??" שאלתי "11 בבוקר.." אמרה "למה לא אמרת שתבוא אורחת?" "תכנון של הרגע האחרון" אמרתי. "רגע... מה היום היום??" "שבת..."ענתה אור שבדיוק התעוררה בפיהוק. החלטתי שאני מספרת לאור עכשיו הכוללל.
סוף סוף המשכת 😁
סיפור יפה תמשיכיייי
שלך_תמיד, חח... אני יודעת שלא כתבתי איזה יום יומיים... בגלל זה שמתי ארוך יותר... אשים המשך אם יהיו לפחות 4 תגובות
נו אנשים?! תתחילו להגיב 🙄
שימיי המשך דחוף דחוףףףףףףףףף סקרנית
וואי איזה סיפור יפה..תמשיכי מאמי
יאאא הינהה עוד תגובהה חח!!
את חייבת להמשיךך!
סיפור מושלםם!!!
ממשש יפהההה!!!



בתאלושששששש 😉
חחחחח מאמי אספנו 4 תגובות עכשיו אפשר המשך?! 😁
חחח.. איזה חמודה!
הינה המשך...

בבוקר אימא הייתה בבית "היי מאמי... הכנתי אוכל.." אמרה אימא "מה השעה??" שאלתי "11 בבוקר.." אמרה "למה לא אמרת שתבוא אורחת?" "תכנון של הרגע האחרון" אמרתי. "רגע... מה היום היום??" "שבת..."ענתה אור שבדיוק התעוררה בפיהוק. החלטתי שאני מספרת לאור עכשיו הכוללל.

אימא יצא מהחדר והתחלתי לספר "אור?" "כן סיווני?" "אממ... אני יודעת למה תומר מתנהג מוזר..." עניתי לעט "למה??" שאלה בסקרנות "אממ... האמתי... סיפור מוזר.. " אמרתי וניסיתי לנסח הכול כמו שצריך "את זוכרת את היום הזה שכוונו ללכת את, אני ותומר לפגישה ותומר סידר לי את בן דוד שלו?" "כן ו..." "ביום הזה.. רגע לפני שהתקשרת אלי... ראיתי את תומר עם בת.. שהיא לא את!" ניסיתי לרמוז לה "בת? איך?? היה לו אימון!" אמרה "אז כנראה התבטל לו..." "לא... בטח זאת היתה בת דודה שלו.. קרובת משפחה או משהו כזה" אמרה אור בלחץ "לא נראה לי שהיה מנשק קרובת משפחה שלו..." "לא.. לא יכול להיות" אמרה אור בלחץ ובעצב. לרגע היא שתקה ואז הסתכלה עלי "אני לא מאמינה! את מנסה להפריד ביננו!!" אמרה אור "מה?! למה לי להפריד בינכם??" שאלתי מופתעת "כי את רוצה שנפרד! את רוצה שלא נהיה חברים!! אני לא מאמינה עליך!!! איך את יכולה לעשות דבר כזה?! הוא אזהיר אותי על זה שיכול להיות שתרצי להפריד ביננו!!!" אמרה מרוגזת "אני לא מאמינה עליך שאת יכולה לחשוב ככה! מה את לא מכירה אותי?!" שאלתי מופתעת "את יודעת מה..." אמרה שלווה "אני לא". היא לקחה את התיק שלה והלכה. תומר צדק... היא באמת לא האמינה לי.. איך אני יוצאת מהסיוט הזה?! "אווררר... אורר חכיייי" צעקתי לה. כשהיא לא חזרה, כבר התייאשתי. נכנסתי לאיסי, כדי לנסות להירגע. תומר שלח לי הודעה- "הי סיוון... סיפרת לה??" אני: "כן" תומר: "נו... האמינה או לא??" אני: "לא..." תומר: "חח... אמרתי לך שלא תאמין" אני: "למה עשית את זה??? אני לא מבינה אותך! למה גרמת לי לריב אם החברה הכי טובה שלי?!" תומר: "סליחה... כזה אני כשמנסים להפריד ביני לבין חברה שלי.. וחוץ מזה נפרדתי מטל ופשוט אכחיש!" אני: "יא חתיכת זבל!! לך לעזאזל!!" והתנתקתי מהאיסי. אוףף... אצא לטייל קצת... היה די קר בחוץ... אבל לבשתי בגדים חמים. איכשהו מצאתי את עצמי הולכת לעומר. דפקתי בדלת והוא פתח "כנסי" אמר מבוהל "מה את עושה פה בקור הזה?!" "סתם.." אמרתי בשקט "רבתי עם אור" "או..." אמר "מה קרה?" שאלתי "לא... כלום... אז, על מה רבתם?" לא ידעתי אם לספר או לא... אבל הוא ידיד שלי ובסוף הוא במילה ידע על זה! "סיפרתי לאור שתומר בגד בה... והיא לא האמינה" העיניים של עומר נפתחו "מהה?? תומר בגד באור??? מה הוא מטומטם?? איך הוא יכול לבגוד במלאך הכי חמוד על כול העולם?" "לא יודעת... אבל היא לא האמינה לי!!! היא חושבת שאני מנסה לסכסך ביניהם.. וזה ממש לא נכוןןן!!" אמרתי מעוצבנת "טוב.. תרגעי.. בטח היא תשכח מזה ותחזרו להיות חברות" "חח.. עומר.. מה הייתי עושה בלעדך?!" שאלתי "ממשיכה להסתובב בקור הזה.." התחלנו לצחוק ופתאום היה טלפון. "כבר חוזר אליך" אמר לי עומר. כשסיים את השיחה אמר "זאת הייתה ברוניקה... היא רצתה לדעת אם היא יכולה לבוא..." "ו... מה אמרת לה??" "שלא.. אני עסוק עכשיו.." "למה?!" שאלתי מעוצבנת "היא מתגעגעת אליך!! והיא גם ילדה חמודה והכול! למה שלפחות לא תיהיו ידידים???" "היא לא רוצה... וגם אני לא! אני יודע שבסוף שוב נריב... אני לא אוהב אותה! אני אוהב את אור!" הוא השפיל את המבט ואני הרמתי לו את הפנים "אולי תנסה להתחיל איתה או משהו כזה... לדבר איתה... להוציא את הנשמה!" הצעתי לו "אבל אנ'לא יודע איך!" התחלתי לחשוב במה לעזור לו "לדבר איתה אני לא יכולה" הזכרתי לו "אז.. אולי אני אעשה את עצמי אור ואתה תיהיה.. אתה!.. ותנסה כאילו 'להתחיל איתי" "כמו קטע משחק" אמר "כן! בדיוק" עומר חשב שניה ואז התחלנו, יאנו ,לשחק "אור.. אני חייב לדבר איתך שניה" "כן עומר.. מה מאמי?" "אני מרגיש כלפיך משהו.. משהו ממש חזק!... אני אוהב אותך" עומר התקרב לתת לי נשיקה... פתאום שמענו טריקת דלת.
וואיייי איזה יפה זהההההההההההההההההההההההההההה
שימי המשך פליזזזזזזזז אל תפקירי אותנו טוב?!
המשךךךךךךךךךךךךךךך
[זה מדהיםםם
עדין לא כתבתי המשך... כשאכתוב אשים פה
סבבוש מאמי מקווהשזה יהיה בקרוב 😁
המשךך דחוףףףףףףףףףףףף

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך