היי זו שוב אני וההמשך ממש יפה!!!
אני שמחה שגם את רוצה להכיר אותי אז הינה האי סי שלי:
333149527 😕 😕 😁
אז כשתתחברי תכתבי לי הודעה ואני אשמח לדבר איתך, את ניראת לי אחת שמבינה
בזוגיות ודברים כאלה , ואני במצב שאני צריכה עצות אז בייי חמודה!!
נשיקות
הנה המשךך בנותת [הוא לא הכיי ארוך אבל הסוףף מפתייייייייע]]
מוווואה תגיבוו יפותת
ההפסקה נגמרה ונועה באה אליי והלכנו יחד לכתה.. היה שיעור חופשי אז ישבנו יחד והיא סיפרה לי שגיא כל הזמן אומר כמה הוא אוהב אותה ושהיא פשוט מאוהבת.. שמחתי בשבילה כ"כ וגם דיי קינאתיי.. כשלי אין חבר.. היא מאושרת עד הגג!! וגמאני רוצה.....
בסוף היום נועה וגיא חזרו יחד והלכו לבית של גיא.. אני ורון הלכנו לאכול יחד בקניון.. דיברנו מלא.. אין הוא הילד הכיי נדיר בארץ!! כ"כ חמוד פשוט אין כמוהו!! אחרי שסיימנו רון בא אליי.. כמה צחקתיי.. קרע אותי מצחוק המפגר הזה.. אחרי שהוא הלך הרגשתי מן פרפרים בבטן.. הרגשה מוזרה כזאתת..
לא יכול להיות שאני מרגישה משו לרון!! הוא הידיד הכי טוב שלי!! הוא תמיד שם בשבילי כשאני צריכה.. כנראה זה סתם.. לא נראה לי הגיוניי!! מצד שני.. הוא תמיד היה לידי.. הוא מכיר אותי הכי טוב.. יכול להיות שבתוכתוכי יש לי משו אליו.... הייתי דיי מבולבלת אז החלטתי לקבל ייעוץ מנועושש..
"נועה?? מה את עושה עכשיו!?"
"סתם.. גיא אצלי למה?!"
"אההה.. אני חייבת לדבר איתך!!"
"טובב נדבר יותר מאוחררר.." מה? יותר מאוחר?! אוףף אני שונאת שלנועה יש חבר.. היא כאילו שוכחת ממני!! אנלא מקנא.. שלא תחשבוו!! פשוט לא יודעתת.. אנלא רוצה שבגלל גיא אנחנו נהייה חברות פחות טובותתתתת..
"אוקיי ביי.." וניתקתיי.. קצת התעצבנתי עליה אבל העברתי את זה הלאה..
פתאום היה טלפון
"הלוו"
"נועוששש.. אנחנו בארץ!!" זה היו ההורים שלי
"שיגעתם אותי כבר!! לא הייתם אמורים לבוא מחר?!"
"היינו.. אבל היה בלאגנים עם הטיסות עזבי אני אפילו לא הבנתיי.."
"סבא לוקח אתכם!?"
"לא.. אנחנו עכשיו באים במונית הביתה.. סבא לא מרגיש טוב.. תקשרי תשאלי אותו מה שלומו"
"טוב.. תכףף"
"אוקיי מתוקה אז נתראה עוד רבע שעה ככה"
"ביי אמא... ברוכים הבאיםם.." יופייי.. זה מה שהיה חסר לי.. שההורים שלי עכשיו יישבו לי על המוח.. תמיד כשהם חוזרים מחופשות הם מתחילים לספר לי הכל!! כל מה שהיה להם!! הגיע הזמן שהם יבינו ש.. לא ממש אכפת לי!! אחרי רבע שעה אמא ואבא הגיעו.. אנלא ישקר!! קצת התגעגעתי אליהםם!! רצתי ונתתי לכל אחד חיבוק עעענקי ונשיקה.. אחרי זה הם הביאו לי ת'בושם החדש שהם קנו לי
"מצטערת יפה הכל היה ממש יקר.. אז זה רק מה שקנינו לך.. אבל תקשיבי.. הספקתי לדבר עם רווית והיא אמרה לי שמחר יש מלא מבצעים בקניון בחולון.. אז נלך.." אמא שלי הצטערה..
"זה בסדר אמא לא נורא.."
"נראה לך אני הולכת בשבילך?!! אני הולכת גם בשבילי.. שבועיים שלמים וקניתי רק מגפיים ו2 חולצות"
"באמת לא בסדר" אבא שלי התערב..
"חחח אני מתה מעייפות אז זזתי לישון.. לילה טובב.. ברוכים הבאים.." אמרתי וחתכתי למיטה.. בבוקר אמא העירה אותי.. התגעגעתי לזה שהיא מעירה אותי בבוקר.. השעון המעורר כבר נמאס עליי!! ישר התארגנתי ואמא הסיעה אותי.. את רון ואת נועה לבצפר.. גיא לא הגיע היום.. כנראה הוא חולה או משו אנלא יודעת.. נועה כל היום הזכירה לי כמה היא אוהבת אותו.. וכמה טוב לה איתו.. שמחתי בשבילה.. היה לי כייף שהחברה הכי טובה שלי מאושרתת.. בסוף היום חזרתי הביתה.. חיכיתי עד 4 שאמא תבוא וכשהיא הגיעה נסענו יחד לחולון.. הגעו לקניון והיו פווללל מבצעים!!! מדדתי ג'ינס שישב עליי פשוט סוףף!! צמוד כזה.. בדיוק כמו שאני אוהבת וגמלא יקר!! באנו לשלם ואז אמא הגאונה נזכרה שהארנק באוטו.. רצתי מהר לאוטו להביא ת'ארנק.. מרחוק קלטתי זוג מתנשק.. ווא ווא איך הבן דומה לגיא של נועה.. המשכתי לכיוון האוטו והתקרבתי אליהם יותר ואז קלטתי.. זה באמת גיא!!!
בנותת תגיבוו אין כמוכןן מווווווווואההה
+!+שירנוש+!+
בחיים יש גם הפתעות...
תמשיכיייי
ראסמי!
יש הפתעות בחיים.. סאמא שלווווווווווו
בעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע
שימי המשך
שימי המשך מאמי יפה הסיפור פצצתיייייי
יאאאאא איזה מניאקקקק!!
אחחחח בניםםם תמותוווווו!!!
מיסכנה נועהה =(
חחח ניכנסתי לזה......
אבל גם בחיים יש דדברים כאלה!!
כוס אמא שלהםםםםםםםם!!
סיפורר ק~ט~ל~נ~י!!!
שימי המשךך!!
בתאלושששש
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
😊 😊
אמאאאאא איזה ילד זבללללללללל!!!!!!!! חרא מסריחחחחח אני שונאת בוגדיםםםםםםם!!
😠
תעשי המשך בובה (:
חחחחחחח אזה חמודותת אני רואה נכנסתןן קשה לסיפור!!=))
הנה המשךךך במיוחד בשבילכןןן מואההה
רצתי מהר לאוטו להביא ת'ארנק.. מרחוק קלטתי זוג מתנשק.. ווא ווא איך הבן דומה לגיא של נועה.. המשכתי לכיוון האוטו והתקרבתי אליהם יותר ואז קלטתי.. זה באמת גיא!!!
איזה 10 דקות רק עמדתי שם.. לא זזתי.. היית כ"כ בשוק!! כוס אמא שלוו!! למה הוא עושה לה ככה!! אוףףףף נועה כ"כ מאושרתת!! שאני יהרוס לה?! למה.. למה כל הבנים צריכים להיות חרא בסוףף!? שומדבר לא יכול להיות מושלם!! אווףף.. לא ידעתי מה לעשות.. חזרתי לקניון
"מה קרה לקח לך שעתיים לבוא?!" אמא אמרה לי
"סתם.. לא מצאתי ת'אוטו בהתחלה.. אמא יש לי קצת כאב ראש בואי נשלם ונלך"
"תראי מה מדדתי" אמא הראתה לי ת'שימלה שהיא לבשה
"שימלה סוףף!!"
"סוף זה יפה נכון!?"
"אוףף אמא את כזאת זקנהה!! חחח סוףף זה יפה מהמם יענו סוף הדרך"
"אז תגידי סוף הדרך"
"חח טוב.. אפשר לצאתת?!?"
"כןן אני ישלם ונלך.." אמא שילמה ויצאנו לכיוון האוטו.. אחרי שיצאנו גיא וה"חברה" הזאת שלו כבר לא היו שם.. כל הדרך הייתי שקועה במחשבות.. לספר לנועה ולהרוס לה הכל?!?! או לא לספר להה ולאכול ת'לב..
"דניאלל מה קרה?!" אמא עצרה לי ת'מחשבות פתאום
"מה?!? אה לא כלום סתם אני חושבת.."
"אווווו מי הנסיך!??"
"חח הפעם זה לא בןן אמא.. סתם לא יודעת כל מיני מחשבות כאלה לא משו רציני"
"מה שתגידי.."
"נווו אני רצינית איתך!!"
"טוב יש עכשיו חדשותת ששש"
הגעתי הביתה והרמתי טלפון לנועה.. הבנתי שאני חייבת לספר להה.. אנלא יכולה לשמור את זה בסוד.. בגלל שאמא שלי הייתה בבית ורציתי לעשות איתה שיחה לבד.. בלי שאפחד לא ישמע.. אמרתי לה לבוא לגן שמתחת לבית שליי.. אחרי חצי שעה שתינו התייצבנו בגן..
"נועה תקשיבי.. אוףף אנלא יודעת עם לספר לך או לא.."
"ספרי.. קרה משו!?!?"
"כןן.. תקשיבי הייתי עכשיו בקניון בחולון עם אמא שליי.. והייתי צריכה ללכת לאוטו להביא כסףף.... לא משנה.. קיצר כשיצאתי ראיתי זוג מתנשק והתקרבתי וראיתי שזה היה.." וכאן עצרתי לא יכולתי להמשיך
"מי זה היה?!?!" נועה התעקשה שאני ימשיך
"אל תצאי עליי אבל!!"
"דניאל את מפחידה אותי"
"זה היה גיא.."
"מה!?? לא יכול להיות.. בטח התבלבלת.."
"לא נווו.. נשבעתת לך ראיתי ממש טוב"
"טוב דניאל אין מצב את התבלבלת בטוח"
"אבל אני אומרת לך שראיתי אותו ועוד בת אחת מתנשקים!! הם ממש התנשקו את לא יודעתת"
"עושה לך רע שטוב לי?!"
"מה!?"
"כשהיה לי טוב עם סתיו ישר באת ונישקת אותו והרסת לי.. עכשיו טוב לי עם גיא ואת באה ואומרת לי שהוא מתנשק עם בנות אחרות.. לא נמאס לך!?!?"
"תגידי לי את בסדר?!? את מקשיבה לעצמך בכלל?! באתי לעזור לך!! את יודעת מה? תהיי איתוו.. את זאת שתיפגעי לא אני" וקמתי ועליתי לבית שלי.. לא האמנתי עליה בכלל!! שהיא תעדיף את המכוער הזה עליי.. ככה היא לא מאמינה ליי!?! הריי עם הוא היה בא אליה והיה אומר לה שהוא שמע שריכלתי עליה או משו כזה היא ישר הייתה מאמינה!! ואני עוד מנסה לעזור להה!! כפויית טובה!! כשהיא תיפגע היא תבוא אליי על ארבע!! יום אחרי זה הלכתי לבד לבצפר.. בבצפר אני ונועה התעלמנו אחת משנייה.. בהספקה היא ישבה עם גיא כאילו כלום.. לא האמנתי עליה.. איך בן מצליח לסובב את החברה הכי טובה שלי על האצבע הכי קטנה שלוווו..
זהו בנותת יפות שליי אני מזה שמחה שנכנסתתן חזק לסיפור חחחחחחח ומישי מכןן אמרה שבנים הם חרא או משו כזה מותקק-->את כ"ככ צודקתת!! מקווה שאהבתןן תהמשךך תגיבוו מוווואה
סיפור אחדד היפים !! באמת שאהבתי !!
הקיצר תמשיכי מהררררררר 😛
ממש סיפור יפה!!!!
תמשיכי דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!
😊 😊
בטחחחחחח שצדקה---> בנים חראות אין מה לעשות ככה הם נולדו.. אבל בכל כלל יש תמיד את היוצאים מהכלל.. אולי הם לא הרבה אבל עדין..
סיפור מדהיםםםםםםםםםםםםם שימי המשך
פצצה וכן מה לעשות בנים הם חראות והם תמיד ישארו ככה ...
יאללה המשךך מאמי