איזההה פצצה יאללה מאמי המשך
מאמי שימי המשךךךךךךךךךךךך
הנה הממממממממשךך מואה
נועה הלכה ואני נשארתיי לבד בבית.. חושבת על כמה שהייתי חרא עם נתנאלל......
בלי ששמתי לב נרדמתי.. אחרי איזה שעתיים היה לי טלפון שהעיר אותי
"דניייייייייי התנשקנו!!"
"מהה?!?! מיזה?!"
"מה נסגר איתך!?"
"אה חחחחח נועוש סורי נרדמתיי.. מהה? יווווווו מזלל טובב!!"
"אני בדרך אליך עכשיו!! ביי"
"בייי מאמוש שליי" אחרי 10 דקות נועה הגיעה אליי.. כשהיא נכנסה היא נתנה לי ת'חיבוק הכייי גדול שהיא נתנה לי בחיים שלהה "הכל בזכותך"
"כן.. אני יודעתת פשוט אין כמוני!!" אמרתי לה בציניות "נוווו אז מה אתם עכשיו!?"
"כלום!!"
"כלום!?"
"כןן.. אנחנו לא ביחד או משו כזה.. סתם יש לנו קטע.."
"ואיך זה קרה? מי יזםם!?"
"דיברנו כזה והוא סיפר לי על כל מה שהיה לו בחולון ושההורים שלו ייתגרשו ושהוא עבר עם אמא שלו לכאן ופתאום היה כזה שקט והתנשקנו.. היה כ"כ כייף דניי את לא יודעת!!"
"יאאא איזו חמודה.. ולמה אתם לא ביחד?!"
"כי אנלא אוהבת אותו והוא לא אותי.. סתם נדלקנו אחד על השני.. לא משו רציני.. עם זה יהיה רציני אז נהייה חברים או משו כזה.. בינתיים לא.." פשששש חכמה הילדה חשבתי לעצמי..
"צודקתת מאמוווש! אני מזה שמחה בשבילך.. בא לי גלידה!!" חח איזו לא קשורה
"גאמליי!! תביאיי.." הוצאתי גלידה מלאה ואכלנו חצי ממנה.. אחרי זה כאבה לשתינו הבטן אז החלטנו לצאת להליכה.. הסתובבנו בכל העיר.. הגענו ליד הבית של נתנאל ורציתי להתעכב.. היה בא לי שהוא יירד למטהה ולראות מה תהיה התגובה שלו לראות אותי.. נועה לא הבינה שאני רוצה להתעכב בגלל זה וגם התביישתי לספר לה.. אז המשכנו הלאה.. עשינו איזה שעה משו כזה הליכה הגענו אליי הביתה והתחלנו להכין סלט.. "מהה אנחנו דוגמניות!?!? יש לי עוגה" אמרתי
"וככה נהרוס את כל ההליכה?!"
"יאללללה תראי איזו רזה את.."
"יאללה תביאי!!" וככה בלי לשים לב אכלנו עוגה שלמה.. ככה זה אני ונועה.. אין לנו בעיה לדפוק את כל המקרר.. אבל אחרי זה יש לנו רגשות אשמה.. חח מוזרות!!
"יוו מה עשינו!?" נועה אמרה לי..
"חחחחחחח יאללה חפיףף.." אמרתי לה ושמעתי את הצליל של ההודעה באייסי.. ישר אני ונועה קפצנו מהכסא ורצנו לחדר שלי
"אהובתי את פה?!" זה היה סתיו.. לא יודעת למה.. אבל לא היה לי חשק לדבר איתו..
"מאמוש שלי נועה אצלי אז אני ידבר איתך יותר מאוחר.. אוהבתותך.." וככה נפנפתי אותו..
"גמאני אותך.." וסיימנו ת'שיחה..
"מה קרה לא בא לך לדבר איתו!?" נועה אמרה לי.. אוףף מה היא קוראת מחשבות!?!?
"מאיפה את יודעת שלא בא לי!?!"
"בדרך כלל כשיש לך הודעה מסתיו את עוד שנייה אוכלת את המקלדת"
"את אצלי עכשיו אבל.."
"תירוץ דפוק!!"
"נוו לא יודעת אין לי חשק כזה.."
"כןן שמתי לב.. חחח חפיףף אני התנשקתי היוםםםםםםםםםםםםם עם גיא!!" נועה ניסתה להעלות שוב את הנושא על הנשיקה אבל קטעתי אותה
"נראה לך שהוא שם לב?!"
"מי?! גיא?"
"לא מפגרת!! סתיו!! נראה לך שהוא שם לב שאין לי חשק לדבר איתו!?"
"לא.. לא נראה לי.. הוא דפוק כזה"
"אייייי" זרקתי עליה כרית
"יוווווווו" היא החזירה לי ובמשך איזה רבע שעה עשינו מלחמת כריות עד שנועה המפגרת שברה ת'מנורה שלי בחדר.. כלכך צחקנו לא הפסקנו לצחוק!! אחרי שנרגענו הלכתי למחסן והבאתי מנורה חדשה.. ניסיתי להחליף אבל לא הצלחנו.. "יופי מטומטמת עכשיו אין לי אור בחדר" אמרתי לה ונועה לא הפסיקה לצחוק וגררה אותי איתה... יוו זה היה כלכך מצחיק.. פתאום היה טלפון
"דניאליי" אוייייי זה ההורים שלי
"היי אמאוש.. איפה אתם?!"
"אנחנו עכשי בשדה תעופה ביוון"
"לא נסעתם לטורקיה?!"
"כן.. אבל אחרי זה טסנו ליוון.. בקיצור יש עיכוב אז נחזור עוד יומיים.."
"אההה.. סבבה.. איך אתם מגיעים הביתה?!"
"סבא ייקח אותנו ואז הוא וסבתא יישנו אצלנו.. אז תסדרי קצת ת'בית.. טוב חמודה אין לי עוד הרבה זמן לדבר.. בייביי"
"ביי אמא.. מקווה שנהנתם.." וניתקתי.. "אוףףףף ההורים שלי חוזרים עוד יומיים" אמרתי לנועה בפרצוף מבואס והיא רק המשיכה לצחוק עוד מהמנורה שהיא שברה מקודם..
זהו בננות מטורפת עליכןן תגיבוו
איזה כיףףף איזה פרק ארוךךך!
אבל פעם הבאה תעשי יותר ארוך! חחח
סתם צוחקת מאמי תשימי המשך מהררררררר דחוףףףףףף אני לא יכולה בלי הסיפור הזה
אז המשךךךךךךךךךךך
המשךךךך
עכשיו!!
מידדדדדדדדד
איזה סיפור יפההה
הממששךך מאמי
יההההההההההההה יפההה !!!!
שימי המשךךךךךךךךךך
אוקי אני רוצה להגיד שזה ממש אבל ממש סיפור יפה...
ואני מתה להכיר את הילדה שכתבה אותו...את ממש מוכשרת.. אז אם בא לך להכיר אותי
תשלחי לי תגובה ביי 😛 😁
BlweEyes מאמוש גמלי בא להכיר אותך.. בהודעה הבאה תרשמי לי תאיי סי שלך למה אני לא זוכרת את שלי חחחחחחחחחחחחח מואהה
בננותת תודה על התגובות אין כמוכןן.. בשבילכןן אני ינסה לעשות המשך ארוךך
"אוףףףף ההורים שלי חוזרים עוד יומיים" אמרתי לנועה בפרצוף מבואס והיא רק המשיכה לצחוק עוד מהמנורה שהיא שברה מקודם.. אחרי איזה 10 דקות נועה נרגעה סוףסוף
"יוו נועה עוד יומיים ההורים שלי חוזריםם!! בואי נעשהה משוו!!"
"מה אפשר לעשות!?"
"לא יודעתת.. משוו.."
"רוצה אני יישן אצלך!?!"
"כןן ברור.."
"סבבה מאמוש אז אני הולכת להכין תיק וכל זה אני יבוא אליך עוד שעה ככה למה כמעט לא ראיתי את אמא שלי היוםם.."
"חח ביי מאמושש.." נועה הלכה ואני נשארתי בבית לבד.. הלכתי לחדר למחשב וחיפשתי ת'שיר של אמינם שכ"כ רציתי.. פתאום קפצה לי הודעה באיי סי "אהובתי את פהה?!?!" זה היה סתיו
"כן מאמוש מה קורה?!"
"בסדר יפהה.. מה את עושה היום!?"
"נועה תכףף באה אליי והיא נשארת לישון אצלי.. למה?!"
"אההה סתם רציתי שנפגש"
"חפיףף פעם אחרתת.."
"כןן.."
"כןן.. מאמוש אני זזתי אני ידבר איתךך לאב יהה.."
"ביי מותקק.."
לא היה לי כוח לדבר איתו.. מה קורה לי?! אולי אנלא באמת אוהבת את סתיו?? אולי אני סתם משקרת לעצמי.. כשיש חבר תמיד יהיה לך חשק לדבר איתו.. ולי ממש אין חשק בזמן האחרון!! המחשבות האלה לא הפסיקו להציק לי.. אולי אנלא מראה את זה אבל כשאני רואה את סתיו.. כאילו אין לי כוח אליו.. לא יודעת למה.. וזה לא שהוא מציק לי או משו כזה.. ממש לא.. לא יודעתת לא נעים לי ממנווו עכשיו.. הוא כל הזמן שולח לי הודעות וכאלה ואני מייבשת אותו!! החלטתי לקחת ת'עניינים בידיים.. אסור לי לשקר לוו!!
"סתיו אתה פהה שנייה?!"
"כןן מאמוש בטחח"
"תקשיב יש אצלך מישו!?"
"לא.. לבד למה?!"
"אני חייבת לדבר איתך על משוו.."
"דברי מותק.."
"תקשיבי זה לא בדיוק לאייסי אבל אנלא יכולה שנפגש היום ואני חייבת להגיד לך.. בזמן האחרון כאילו האהבה שלי אליך ירדה.. ואני מצטערת שאני אומרת לך את זה אבל אנלא ישקר לך.. ואני לא רוצה להפרד כי אני אוהבת אותך.. פשוט לא כמו פעם.. מבין!?!?" הייתה שתיקה ארוכה.. רק אחרי איזה 10 דקות קיבלתי הודעה
"כןן.. אני מבין.. אז מה את רוצה לעשות!?"
"לא יודעתת.. אתה לא נפגע נכון!?"
"לא.. אני שמח שאת מספרת לי.. רוצה שניקח פסק זמן!?"
"כןן.. נראה לי.. מצטערתת"
"אוקייי"
"אל תכעס"
"לא כועסס"
"למה אתה ייבש אליי?!"
"אניי לאאאא.. סתם מאוכזב כזה.."
"כןן אני מבינה אותך אבל עדיף לי לספר לך ת'אמת מאשר להסתיר ממךך!!"
"צודקתת.. אני זזתיי אז נדבר כבר.. בייביי" הפעם זה היה הוא שניפנףף אותיי.. הרגשתי רע עם עצמי אבל גם טוב.. שמחתי שסיפרתי לו את האמת ולא השארתי את זה אצלי בבטן.. הוא היה יותר נפגע עם הייתי מסתירה את זה ממנו....
אחרי שעה נועה באה אליי.. סיפרתי לה על סתיו והיא תמכה בי ואמרה שעשיתי ת'דבר הנכון.. בערב גיא התקשר אליה ורצה להפגש איתה אבל היא אמרה שהיא ישנה אצלי ושזה לא מתאים עכשיו..
"מה את דפוקה!?!" כעסתי עליה "תיפגשי איתוו!!"
"לאאאא אני אצלך עכשיו שומדבר!!"
"אין לי בעיה!! באמתת.. כולה 8 בערב.. תלכיי תחזרי ב10.. אני בנתיים רואה טלווזיה בדיוק עד שתחזרי"
"לא דניי אני אצלך עכשיו!!"
"אם את לא הולכת אין לך מה לדבר איתי"
"נוו אל תעשי לי ככה"
"לכיי"
"אווףף שונאתותך!!"
"גמאני אותך מותק שלי" נועה הרימה טלפון לגיא והם קבעו להפגש.. לפניי שהיא הלכה היא לא הפסיקה להצטער.. חחחח סתומהה... בכלל לא הרגשתי שהיא לא פה.. הייתי שקועה בטלוויזיה כמו לא יודעתת מה.. אחרי שעתיים נועה חזרהההה.. היא נכנסה אליי הביתה עם חיוך ענק על הפנים
"איך היה??!?" הייתי סקרנית
"התנשקנוו והוא אמר לי שהוא אוהב אותי"
"יאאא ומה אמרת לו!?"
"שגמאני אותוו.. דניי אני אוהבת אותו אני מרגישה את זה!!"
"נוו אז אתם חברים!??!?!"
"כןן.. משו כזהה.. את יודעת אנחנו ביחד.. אפשר להגיד שחברים"
"יאאאא מזלל טוב מהממת שלייי כמה אני שמחה בשבילך"
"והפעם אל תיקחי לי אותוו כן!?" נועה צחקהה איתיי וגם קצת עליי
"חחחח אל תדאגי מותק הוא שלך ורק שלך!!"
כל הלילה נועה שיגעה אותיי.. היא לא הפסיקה לדבר על גיא.. בסוף נרדמנו באיזה 3 בבוקר.. בבוקר אני קמתי ראשונה.. הסתכלתי על השעון וקיבלתי שוק
"נועה נועהההההההה" צעקתיי לההה "השעה 10 איזה סתומות אנחנוו הפסדנו ת'שעתיים הראשונות"
"מהה?!!?!?!?!" נועה ישר קמה מהמיטה והתחילה להתלבש
"מה את דפוקה!?!? לא שמת שעון מעורר בפלאפון!?!"
"שמתיי!! לא יודעת למה הוא לא העיר אותנו"
תוך 10 דקות אני ונועה התלבשנו והיינו מוכנותת.. אכלנו מהר ארוחת בוקר וב11 הגענו לבצפר.. נכנסו לכתה ואמרנו למורה שאיחרנו מסיבות אישיותת.. אחר כך רק צחקנו על זה.. איזה מפגרות אנחנו
"יותר בחיים את לא באה לישון אצלי ביום בצפר!!"
"חחחחחח בואי נישן יחד היום"
"תגידי את דפוקה?! מה אמרתי לך הרגע?"
"יאללה לקחת קשה!! חרשנית מפגרת"
"טיפשה מכוערתת" חחחח אני ונועה כל הזמן מקללות אחת את השנייה בצחוק.. אנשים שלא מכירים אותנו לא מבינים איך אנחנו החברות הכי טובות.. רק אנחנו מבינות אחת תשנייה.. בהפסקה נועה הלכה לשבת עם גיא.. "הם כלכך חמודים יחד!!" אמרתי לרון
"מה הם יחד!?!"
"כןן.. מאתמול!"
"ואללה?!!? יפה להם.."
"כןן....... מישו מקנא או שנדמה לי!?"
"מקנא? מה קשור?"
"חחחח לא יודעתת עזוב קמתי לפני שעה כולה אני עדיין עייפה"
"באמתת!? לא רואים"
"חחחח אל תסתלבט עליי עכשיו" סיפרתי לרון על זה שאני וסתיו נפרדנו וגם הוא.. כמו נועה.. אמר לי שאני צודקת ושעשיתי ת'דבר הנכון..
"מה קרה לא ראיתי את סתיו היום!??!" שאלתי את רון..
"לא יודע.. נראה לי הוא לא בא.."
"אה ואללה?!?!"
"כןןן... אולי הוא חולה.."
"יש מצב....." ההפסקה נגמרה ונועה באה אליי והלכנו יחד לכתה.. היה שיעור חופשי אז ישבנו יחד והיא סיפרה לי שגיא כל הזמן אומר כמה הוא אוהב אותה ושהיא פשוט מאוהבת.. שמחתי בשבילה כ"כ וגם דיי קינאתיי.. כשלי אין חבר.. היא מאושרת עד הגג!! וגמאני רוצה.....
פשששש יצא ארוךך ~תגיבוו~ אוהבתותכןן מואה
פצצה מאמייייי המשךךךךךך ויצא לך ארוך תמשיכי ככה {חחח}
איזה כיף לנו קיבלנו פרק ארוך!!!!
חחחח סיפור יפהה תששיכיייי
אחותי סיפור גדולללללללללללללללללל
תמשיכי עם הארוכים!!!
הכייייייייי כיייייייייייייייייייףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
😁 😁
איזה סיפור ק-ט-ל-נ-י!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תעשי המשך בובההההההההה
וכמו שאמרו פה כולםםםם תמשיכי עם המשכים ארוכייייייייייייים!!!!!!!!!