פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי +אנשים סיפור -1- שליי תפרגנו! חחח תג...

+אנשים סיפור -1- שליי תפרגנו! חחח תגיבו מואה+

✍️ פשוט-משגעת 📅 07/12/2004 22:07 👁️ 3,269 צפיות 💬 210 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 1 מתוך 15
טוףף אנשים תקשיבוווו.. זאת פעם ראשונה שלי שאני כותבת סיפוררר.. אז אני רוצה שתגיבו ותגידוו לי תאמת מה אתם חושביםםםם... אוהבתותכםם מלאאאא שירנוש..

"דניאל מה הצעקות!??" אמא שאלה.. "כלום דיי אמא עזבי.." אמרתי, נכנסתי לחדר וטרקתי תדלת
"נועה תקשיבי.. אני כלכך מצטערת באמת אנלא יודעת למה עשיתי את זה.. זה לא קרה בכוונה!!"
"טחחחח לא בכוונה? צודקתת!! זה שהלשון שלך נכנסה לפה של הילד שאני אוהבת זה באמת לא בכוונה!! טעות.. זה יכול לקרות לכולם!!"
"נו נועה אני רצינית איתך תקשיבי לי שנייה אוףף את לא מקשיבה בכלל!!"
"אל תגידי לי אוף!! היחידה שצריכה לכעוס פה זאת אני!! וברוך השם סידרת לי סיבה מצויינת לכעוס עליך!! אני לא מאמינה עליך בכלל.. לא חשבתי שתעשי כזה דבר ובטח שלא ליי.."
"נועה תקשיבי.. באמת תקשיבי לי שנייה אל תהיה ילדה קטנה תני לי להסביר את עצמי!!"
"מה..!! מה יש לך להסביר? אין שומדבר להסביר דניאל עזבי אנלא רוצה לדבר איתך עכשיו אנלא מסוגלת!! ביי....." אוףף אני כלכך מטומטמת!! חשבתי לעצמי... איך עשיתי כזה דבר? ועוד לחברה הכי טובה שלי!! יש מן כלל לא כתוב שאומר שבחיים לא מתנשקים אם הילד שיש לו קטע עם חברה שלך.. ובטח ובטח שלא עם החברה הכי טובה שלך!! אוף אין מצב שהיא תסלח לי עד מחר.. יווו ואנחנו עוד יושבות מחר יחד בביולוגיה.. והעבודה בפיסיקה שאנחנו אמורות לעשות יחד.. איך נעשה אותה?! אוףף אבל מה לימודים עכשיו?! מה שבאמת חשוב זה שאני יצאתי כלכך חרא.. בשביל מה נשקתי את המכוער הזה.. כןן.. עלק מכוער...
"דניאלוש תעני יש לך טלפון.." אמא צעקה לי מלמטה.. לא היה לי כוח בכלל לענות לטלפון.. לא רציתי לדבר אם אף אחד.. לקחתי את הטלפון וכאילו עשיתי טובה שאני עונה..
"אהההה..?"
"דניאל תקשיבי חשבתי על מה שהיא יום שישי ואני מעדיף שנשכח מה שהיה.. סתם את ונועה תריבו ואני ונתנאל נריב.. בואי נשכח ממה שהיה.. טוב?"
"נשכח?! איך אפשר לשכוח? סתיו אנחנו התנשקנו ויש לך קטע אם החברה הכי טובה שלי!! אני לא יכולה סתם לשכוח זה לא דבר שסתם ככה שוכחים!! אתה רוצה לשכוח כי אתה מפחד מהתגובה של נתנאל אבל יודע מה? לא מעניין אותי בכלל החברות שלך אם נתנאל עכשיו!! הרסת לי את החברות שלי אם נועה וזה הספיק לי!!"
"הרסתי? אני? את זאת שאמרת לי לבוא אליך!!"
"אמרתי לך לבוא אלי בשביל שנעשה שיעורים בספרות!! לא בלשון!!"
"אאאאאאא מצחיקה!! זאת לא אשמתי שלבשת את החולצה הסגולה.. טוב שזה לא המחשוף הכי גדול שראיתי בחיים שלי.. מה ציפית?!"
"יא מסכןן אתה מתחיל לעצבן אותי!! תקשיב טוב ומהר!! אני יתן לך תנאי.. אני שוכחת מכל העניין הזה ולא מספרת על זה לנתנאל.. בתנאי שאתה אומר לנועה שאתה זה שיזמת תנשיקה!!"
"סבבה.. זכרי.. מעכשיו כאילו לא היה!! למרות שהיה כייף.."
"ביי.."
סגרתי תטלפון ונשכבתי על המיטה.. הסתכלתי על הדלת.. הברכה שנועה כתבה לי ליומולדת הייתה תלויה שם.. לא יכולתי שלא לבכות.. במשך חצי שעה בכיתי ונזכרתי בכל הדברים שעשינו יחד.. החלטתי שאני חייבת לצאת.. החדר מחניק אותי אני צריכה אוויר.. יצאתי לסיבוב בשכונה.. טחח שכונה עלאק מי ישמע.. יצאתי מהבית ב12 בלילה וחזרתי רק בשלוש.. כל הזמן רק חשבתי מה אני עושה עכשיו.. איך אני משלימה איתה? אבל היא תסלח לי.. מתישהוו.... אני יודעתת.. כמו שאני סלחתי לה על מה שהיא עשתה לי עם ליאור.. חזרתי הביתה וישר הלכתי לישון.. בלי ללבוש פיג'מה בלי להתקלח.. ישר נרדמתי.. בבוקר אמא העירה אותי ובכלל לא רציתי לקום.. לא רציתי ללכת לבית הספר.. לראות את הפנים של נועה.. וסתיו.. ונתנאל.. אפילו שהוא לא יודע!! רציתי להשאר בבית.. אבל מצד שני חשבתי על זה וזה בא לי בטוב.. כי על השעתיים הראשונות אני ונועה יושבות ביחד אז יש שתי אפשרויות.. או שאני משלימה איתה והכל יהיה סבבה או שיהיה חרא וכל היום ידפק לי.. מממ אני יקח תסיכון..
הגעתי לבצפר ושמתי את התיק המקום הרגיל איפה שאני ונועה תמיד יושבות.. שימח אותי לראות שגם התיק שלה היה שם.. יצאתי מהכתה ונתקלתי בנתנאל.. בנאדם האחרון שרציתי לראות!! בגדתי בו..... איך אני אמורה לדבר איתו? כאילו הכל רגיל? הבטחתי לסתיו שאני לא יגיד על זה כלום.. הוא נתן לי נשיקה ואמר שהוא ממהר ושהוא אוהב אותי.. אמרתי שגם אני.. כי למרות הכל אני עדין אוהבת אותו.. ותמיד יאהב!! נראה ליי.. לא מספיק כל מה שקרה לי אם נועה היום בבוקר התעוררתי וכל הזמן חשבתי על סתיו.. אסור לי להתאהב בסתיו!! פשוט אסור לי..!! השיעור התחיל וכולם יתיישבו.. נועה איחרה ב10 דקות ובאה לשבת לידי.. למרות שהיא לא הפסיקה להתעלם ממני היה לי מן הרגשה טובה על הלב.. שבכל זאת היא יושבת לידי [למרות שכל המקומות האחרים בכתה היו תפוסים.. אבל החלטתי לא לחשוב על זה ככה..]

טוףף אנשים זה בינתיים תגיבו אם שווה לי להמשיך ואם כן אני ימשיךך אוהבתותכם שירנוששש
מאמי יפה תמשיכיייייייי
יפהה!! אהבתיי!! תמשיכי!!
ברור שתמשיכייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

זו התחלה אומנם אבל היא ממש טובה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


יאללה המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


😁 🙄 😁 🙄 😁 🙄 😁 🙄 🙄 😁
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייי איזה סיפורר יפההה הנה אני מתחילה להתמכררר
תמשיכיייייייייייייייי
סופר יפההההההההההההההההההההה
אנחנו מחכים................................................................!!!



😯 😯 😯 😯 😯 😯 😯


תמשיכי בובה!!!!!!!!
סיפור מושלם מאמי,
תמשיכי!!
תמשיכי ומהררר
אני עדיין מחכה כאילוווווווווווווווווו
סוריי יפותת שלי הייתי בטיול ולא היה לי זמן להמשיך!! מחר המשך~בדוק~ מואהההה
נו מה עם המשך???? 😢
הנה מתוקותת שמתי המשךךךך מקווה שתאהבווו..=))

נועה איחרה ב10 דקות ובאה לשבת לידי.. למרות שהיא לא הפסיקה להתעלם ממני היה לי מן הרגשה טובה על הלב.. שבכל זאת היא יושבת לידי [למרות שכל המקומות האחרים בכתה היו תפוסים.. אבל החלטתי לא לחשוב על זה ככה..]
נועה דיי התעלמה ממני.. טוב נו.. זה לא כלכך הפתיע אותי!! רק ברגע האחרון של השיעור המורה חילקה מבחנים.. נועה הייתה לפניי אז היא לקחה את המבחן שלי והביאה לי אותו... הייתי בשוק!! אולי בכל זאת יש מצב שנשלים?! השיעור נגמר ונועה נשארה לדבר אם המורה על הנכשל שהיא קיבלה.. ואני גם במקרה [[חח בטח "במקרה.."]] נשארתי לסדר את התיק שלי ודיי התעכבתי.. כשנועה סיימה היא באה לצאת וגמאני יצאתי באותו זמן וניצלתי את ההזדמנות להגיד לנועה שאני רוצה לדבר איתה..
"נועה.. את יכולה לבוא שנייה יש לנו נושא שלא פתרנו עדיין"
"מבחינתי פתרנו!! ביי.."
"נועה!!"
"מה..?"
"אני מדברת אליך לפחות תקשיבי!!.."
"אני מקשיבה.."
"בואיי...." הלכנו יחד לחדר אומנות.. סגרתי את הדלת והתחלתי לבכות.. כמו מפגרת עמדתי ובכיתי אחרי 5 דקות של בכי גם נועה התחילה ושתינו ישבנו בחדר אומנות.. ובכינו.. אחרי שנרגענו נשארו רק עוד 10 דקות להפסקה.. אמרתי לה שאני מצטערת ושזה לא היה בכוונה אבל היא לא האמינה לי ואמרה לי שהיא לא רוצה שנשלים.. היא ספרה לי שהיא וסתיו גמרו את הקטע ביניהם וזה רק עשה לי עוד יותר רע על הלב.. סיפרתי לה הכל!! שלא אני יזמתיי!! שלא אני זאת שנישקה.. שלא אני זאת שהתקרבתי!! שאני לא חשבתי שזה מה שיקרה!! שאני לא מרגישה אליו כלום.. [בזה אני עדיין לא בטוחה.....] וכמה שאני מצטערת!! אבל כלום לא עזר.. היא המשיכה לכעוס עליי.. ובצדק!! ניסיתי להעלות את מה שקרה אז עם ליאור.. שבכל זאת סלחתי לה למרות מה שהיא עשתה איתו אבל זה רק פתח לנו ריב אחר.. שכבר מזמן סגרנו!! היה צלצול והילדים התחילו להכנס לחדר אומנות.. יצאנו מהחדר כששתינו עדיין בריב.. שיעור אחרי זה היה לנו מתמטיקה.. ובגלל שנועה בהקבצה מתחתי לא היינו ביחד.. והיה לי עוד יותר חרא!! כל השיעור לה הפסקתי לחשוב עליה.. הדלת פתאום נפתחה ונתנאל היה בדלת.. כלכך קשה לי להסתכל עליו בעיניים!! המורה שאלה אותו למה הוא פה ואני התחננתי שהוא לא עלה הקבצה.. שאני לא הולכת להיות איתו במתמטיקה!! אבל זאת כן הייתה התשובה.. כי אם כבר חרא אז שיהיה עד הסוףף!! הוא הסתכל לי בעיניים והייתה לי הרגשה שהוא יודע.. שהוא יודע שהתנשקתי אם סתיו!! היה לידי מקום פנוי והוא לא בא לשבת לידי.. כלכך רציתי ללכת הביתה!! היום התחיל חרא והייתי בטוחה שככה הוא גם יגמר.. אוףף אני שונאת ימים שהכל בהם חרא!! גם בגדתי בנתנאל.. אני אולי מרגישה משו לאחד החברים הטובים שלו.. רבתי אם חברה שלי וקיבלתי 78 בביולוגיה.. ודפקתי לעצמי תממוצע!! כל השיעור בכלל לא הייתי מרוכזת כל הזמן חשבתי על נתנאל.. מה אם הוא יודע?! הלך עליי!! סתיו אמר לו? לא יכול להיות כי סתיו אמר לי לא להגיד.. אולי נועה? אין מצב!! כמה שאנחנו בריב היא לא תעשה את זה.. מי עוד יכול לדעת? רק אני.. סתיו ונועה.. בלי בכלל ששמתי לב השיעור עבר בטיל.. נו ברור.. ככה זה "כשנהנים"!! בהפסקה באתי לנתנאל ושאלתי אם הוא כועס עליי.. הוא אמר לי שאני יחשוב לבד.. דבר שרק גרם לי עוד לקלוט שיש מצב שהוא יודע!! ניסיתי להוציא ממנו את זה והוא לא סיפר לי... אוףף הוא יודע!! בדוק הוא יודע!! השאלה.. מי סיפר לו?
-המשךךך יבוא.....-
חחחחח איך אני אוהבת להשאיר במתחחחחחחח..
~תגיבוו ואני ישיםםםםם המשךךך... מואההההה~
חחח שמנו לב שאת אוהבת להשאיר אותנו במתח....
הסיפור סוף תמשיכיי מהר ולא אחרי שנה טוב?! 🙄
ברור מאמוש פשוט הייתי בטיול מיום רביעי עד היוםםםם.. מבינה?

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך