פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי +אנשים סיפור -1- שליי תפרגנו! חחח תג...

+אנשים סיפור -1- שליי תפרגנו! חחח תגיבו מואה+

✍️ פשוט-משגעת 📅 07/12/2004 22:07 👁️ 3,267 צפיות 💬 210 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 3 מתוך 15
המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מדהיייייייייםםם!!!
נשמהה את מוכשרת בטירוווווווווףףףףףףף........
אהבתי ביותרררררר!!!!!!!

תמשיכי שייגמר המשחקק!!!! 😊
יאאא מאמי מהמםם תמשיכי בובה אהבתיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סוווף של סיפור!!!
תמשיכי אחותי!!!!!!

😁
הנה המשחק נגמר [תקו תקוו.. הפועל אוהבתותך חיי!!] ואני ממשיכהה
תודה על התגובותת!!

והבחירה הייתה דיי ברורה.. נתנאלל!!
אמא כבר חזרה הביתה והלכנו לאכול יחד ארוחת ערב.. אבא חוזר עוד שעה ככה.. משו כזה.. סיימתי לאכול והלכתי ישר לחדר.. לקחתי ת'פלא שלי והתקשרתי לנתנאלל..
"הלוווו.."
"נתנאלל? תקשיב אני חייבת להגיד לך משוו.."
"כןןןןןן.."
"קודם כל יש לי שאלה.. אתה עוד מרגיש אלי משוו?"
"כןןן.. ברור!! אני אוהב אותך.."
"גמאנייייי.. אני רוצה שנחזור!! סליחה שאני נופלת עליך ככה אבל הבנתי שאני אוהבת אותך.. ורק אותך!! אני מצטערת על הכלל!!"
"אנלא יודע מה להגיד לך!! שמעיי דני [יוווווווווווווווווווו כמה זמן הוא לא קרא לי ככה!!] אנלא יודע.. פתאום באת אליי אם זה.. אנלא יכול ככה פתאום לשכוח מה שעשית אם סתיו....!!"
"התנשקנו.. זה הכל!! לא יותר מזהה וזאת הייתה טעות רק עכשיו אני מבינה כמההה!! בבקשה אני אוהבת אותך אין לך מושגג כמההההה"
"גמאני אותך....!!"
"אזזזז.."
"נו איך אני יכול שלא?.."
"יאאאאאאאאאאא מחר אתה בא אליי אחרי בצפרררר סבבה?"
"סבבה יפה שלי אני הולך לאכול אני ידבר איתך.." הייתי כלכך מאושרתת!! כתבתי באוואי שלי: "נתיי אני כלכך שמחה שחזרנו אני אוהבת אותך כמו שבחיים לא אהבתיי!! זכור תמיד!! סליחה על הכלל!!" סתיו כנראה קרא את זהההה.. "חזרתם אה?"
"כןן..."
"חשבתי שאת אוהבת אותיי!!"
"אמרתי שאנלא יודעת מה אני מרגישה למי ורק עכשיו הבנתי שאני אוהבת את נתנאל ושלא שכחתי אותו"
"את כלכך מגעילה!! אני יזכור לך את זה כל החיים שלך!! אל תדברי איתי יותר בחיים!! גרמת לי לאהוב אותך ועכשיו אני זה שנפגע.. משחקת בי כאילו כלום!! תדעי לך שבחיים לא פגעו בי ככה!!" מהההההההה!! יוווו תמיד משוו חייב לסבך תענייניםם!! באמת אני כ"ככ חרא? באמת זה לא בסדר מה שעשיתי?! שיחקתי בו? חשבתי רק על עצמי? בשנייה אחת כל רגשות השמחה התחלפו ברגשות חרטה.. הרגשתי כ"כ רע עם עצמי.. הרגשתי ששיחקתי בסתיו.. הוא אוהב אותי.. ככה הוא אמר!! ואני עכשיו עם אחד החברים הכי טובים שלוו... פתאום קפצה הודעה באייסי.. "אהובתיי אני הולך לאכול אני חשבתי עליך עכשיו ואני רוצה להגיד לך שאני אוהב אותך!!" יאאא איזה חמודד "גמאני אותך נתייי" החזרתי לוו.. ומצב הרוח השתנה.. אבל בכל זאת לא הפסקתי לחשוב על סתיו.. אני לא רוצה שהוא ייפגע ממני.. לא רוצה שהוא ירגיש חרא בגלליי.. ישר הרמתי טל' לנועה וסיפרתי לה הכלל!! שהתנשקתי שוב עם סתיו ושוב עם נתנאל וכל הדרך אמרתי לה שלא תיכעס עליי ושתהיה לצידיי.. כי עכשיו אני הכי צריכה אותה בעולם!! היא תמכה בי וכלכך הודתי לה' שיש לי כזאת חברה טובה!! כשסיפרתי לה שסתיו אמר שהוא אוהב אותי היא לא אמרה כלום.. היא לא כעסה עליי.. היא שכחה ממנו כבר וזה נתן לי עוד יותר נוח לדבר איתה בחופשיות!! היה נורא עזרה לי ושיפרה לי את המצב רוח.. אחרי איזה שעה סיימנו את השיחה ואמרתי לה שאני פשוט אוהבת אותה!!
חשבתי לעצמי והבנתי שאנלא רוצה שסתיו ייפגע ממני אז אחרי שעה ככה.. שכבר הפסקנו לריב.. ולא דיברנו יותר שלחתי לו.. "סתיו אני כלכך מצטערתת!! על הכל.. אני לא יודעת מה להגיד לך.. אבל אני אוהבת את נתנאלל אתה יכול להבין אותי נכון? מצטערת אם אתה מרגיש עכשיו ששיחקתי בך ואם אתה שונא אותי אני לא מאשימה אותך אבל תסלח לי!! לא עשיתי את זה מכוונה לפגוע בךך!! אני אוהבת אותו.. אני לא מתחרטת על מה שקרה.. תמיד אני יזכור את הנשיקה שלנו אבל היא לא באה מאהבה.. מצטערת.. מקווה שמתישהו תסלח לי.." הוא כנראה לא היה על המחשב.. כל שנייה הלכתי למחשב לראות אם הוא ענה לי.. רק אחרי שעה ראיתי הודעה "אני לא מאשים אותך.. וגמלא שונא אותך.. פגעת בי וייקח לי זמן להתגבר על זה אני לא ישכח לך את זה בחיים!! תעשי מה שטוב לך.. ובאמת בלי לפגוע בך או משו אני רוצה שלא נדבר יותר.. אני רק יסבול מזה ואנלא רוצה!! תביני אותיי.. היה נעים להכיר.. ביי ביי.." והוא התנתק והשאיר אותי עם רגשות חרטה ואשמה שגרמו לי לא להצליח לישון.. בבוקר אמא העירה אותי.. לא רציתי ללכת לבצפר.. התארגנתי והלכתיי.. הגעתי לבצפר וראיתי את סתיו יושב עם נתנאל.. אה יופיי איתו הוא לא רב!! רק איתיי.. טוב בעצם.. מה נתנאל אשם?! התרחקתי משםם.. לא רציתי שנתנאל יגיד לי שלום וייתן לי נשיקה ליד סתיו.. בשיעור הראש כאב לי אז יצאתי לשתות.. ובחוץ נתקלתי בסתיו שבדיוק יצא מהמזכירות גםם.. ~הגורל~ הוא הסתכל עליי אבל לא דיבר.. התעלם ממני.. כאילו אנלא קיימת.. רציתי לבכות.. לא יודעת למה היה לי מן דחף לבכות.. הוא בא להכנס שוב למזכירות.. כנראה שכח שם משו.. הרגשתי שאני חייבת להגיד לו משו "סתיו אתה יכול לבוא רגע" אמרתי.. "לא.." הוא ענה והלך לכיוון הכיתות..

בננננננננות תגיבוו אוהבתותכן מלאאאא מלאאאא מואההההה
מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים

מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים

מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים

מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים

מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים

מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים

מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים מדהים
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך

המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך

המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך

המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך

המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך

המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך

המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך

המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך

המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך

המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
מאמושששש שליי אני ימשיךך מילההההה או היום יותר מאוחרר או מחר..
מוווווווווווווווווווואה
סבבה מותק
נראה לי היום אני כבר לא אראה את זה
כי אני תיכף זזה לישון, אבל תכתבי וברגע שאני אכנס אני אגיב!!!

מווואה
😁
יאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
מהמם!!! תמשיכיייייייייי
איזה יפה תמשיכיייייייייייייייי
הנה בנות שליי כמו שהבטחתי שמתי המשךך
אוהבתותכןןן

"סתיו אתה יכול לבוא רגע" אמרתי.. "לא.." הוא ענה והלך לכיוון הכיתות.. הבנתי אותו.. הבנתי שהוא לא רוצה לדבר איתי אז לא שפטתי אותו על זה בכלל.. חזרתי לכתה והייתי מבואסת רצח!! כל השיעור חשבתי על כמה שאני מגעילה.. וכמה שחשבתי רק על עצמי.. אנלא רוצה שסתיו ייפגע.. אני מטורפת על הילד הזה!!
"על מה את חושבת?" רון קטע אותי
"מההההה? לא סתם.. אני רוצה לדבר איתך.. תבוא איתי בהפסקה טוב?" רון הוא הידיד הכי הכי טוב שיש לי.. רציתי לספר לו את כל מה שקרה.. לשמוע ממנו עצה.. בכל זאת הוא בןן הוא יכול לעזור לי ולנסות להבין מה סתיו מרגיש.. השיעור עבר מזה מהר.. בכלל לא שמתי לב שהוא נגמר.. היה צלצול ואני ורון הלכנו לשבת ליד המדרגות שמובילות לכתות ח'..
"מה קרה מאמוש אני רואה אותך כבר כמה זמן מבואסת..?"
"אז כככהה.." סיפרתי לו הכלל!! על הנשיקה עם סתיו.. הריב עם נועה.. הפרידה מנתנאל.. ההשוואה שעשיתי בין סתיו ונתנאל.. הריב עם סתיו ושחזרתי לנתנאל.. בקיצור כל מה שעבר עליי בימים האחרונים!!
"ווא ווא שתהיי בריאה כל זה הפסקת לעשות ביומיים וחצי?"
"חחחחח.." איזה חמוד הוא!! הוא תמיד גורם לי לצחוק.. תמיד!! "כןן... עכשיו תביא לי עצה טובה כזאת.. לדעתך הייתי חרא עם סתיו?! ודבר איתי דוגרי.."
"שמעי.. אם היו עושים לי את זה הייתי נעלב... כי התנשקתם שוב ונתת לו להרגיש שאת אוהבת אותו.. זה לא שהתנשקתם והתנגדת.. מבינה?! אז לא יודע.. את צריכה לדבר איתו...."
"הוא לא רוצה!!"
"תקחי אותו בכוח אז!! הפסקה הבאה אני ידאג שתדברו הולך?!" נתתי לו חיבוקקקק עננק "תודה נשמה שלי אתה תמיד נמצא כשאני צריכה אותך!!" ההפסקה נגמרה והלכנו יחד לכתה.. היה אנגלית אז בגלל שהוא סתום הוא הלך להקבצה ב' ואני לא'.. [חיחיחיחי...] כל השיעור הרגשתי מן הקלה.. השיחה עם רון כ"כ עזרה לי.. חיכיתי כבר שתגיע ההפסקה!! השיעור היה כ"כ משעמם.. כמעט נרדמתי.. אבל הוא עבר.. לאט.. אבל עבר.. בהפסקה ראיתי את רון וסתיו יושבים ומדברים.. רון קרא לי אז באתי והוא השאיר אותי ואת סתיו לבד.... בהתחלה היה שקט אבל מישו היה חייב לשבור ת'שקט הזה.. לקחתי על עצמי ת'משימה..
"טוב.. שנינו יודעים למה אנחנו פה.. שמע סתיו אנלא רוצה להיות איתך בריב! באמת שלא.. אני מטורפת עליך ואתה ידיד ממש טוב שלי וזה לא שווה שנריב בגלל זה.."
"בטח שכןן!! מה אכפת לך?! זה לא שאני עשיתי את זה לך.. את לא יודעת כמה חרא אני מרגיש כשאני רואה אותך עם נתנאלל!! אנלא רוצה שנדבר לפחות בשבועיים האלה.. אני רוצה שזה יעבור לי!!"
"טוב איך שבא לך... רק שתדע שאני מצטערתת.. לא התכוונתי.." לקחתי את התיק שלי והלכתי לכתה..

סורי מתוקות יצא לי קצת קצרררר.. אני ישים המשךך היוםם!! אוהבתותכןןן תגיבוו
מוווווווווווווווווווואה
+~+שירנוש+~+
איזה יפההה תמשיכי מאמי........
ואיייייייייייייייייי איזה יפההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

שימי המשך
איזה סיפור יפה תמשיכיייייייייייי

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך