בובה רק שתדעי.. עכשו ישבתי וקראתי את כללללללללללל הסיפור!!!
סיפור מהמםםםםםםםם אני מתה עליו יש לך כישרון מהמם!!
תמשיכי לכתוב הרבה סיפורים
ו.. תביאי אותה בהמשך ארוך (:
בנות אני מטורפת עליכןןן חחחחחחח.. תודהה על התגובותת
סורי שלא הגבתי...............
לא ראיתי ששמת המשךךךךךךךךךךךךךךך
סיפור מדהים ברמותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
שימי המשך הכי מהר שאת יכולההההההההההההההההההההההההההההה
הנה המשךך מתווווווווקות שליי
~הדרוש+ברוש====מטורפת עליכןן מווווווווווווואה~
"אני בא אליך עכשיו טוב?" זה רק מה ששמעתי.. חשבתי זה מישו מהמסיבה אז אמרתי "כן ברור תעלה חופשי!!" אחרי איזה רבע שעה הדלת נפתחה.. סתיו היה בדלת... למה הוא בא?!
"מה הוא עושה פה?" נתנאל שאל
"לא יודעת.. הזמנת אותו?!"
"לאאא.."
התקרבתי לסתיו ואמרתי "היי סתיו.."
"היי.. אני צריך תמחברת שלי התקשרתי ואמרת לי לבוא.. טוב לדעת שיש לך פה מסיבה ותודה.. לא היית צריכה להזמין!!"
"אוי נו אל תעצבן אותי עכשיו אנחנו בריב ובכלל לא חשבתי להזמין אותך וגם אם כן לא היית בא נכון או לא?!"
"יאללה המחברתת!!"
"אל תגיד לי יאללה אנלא חייבת לך שומדבר.. בוא לחדר.." הלכנו לחדר שלי וחיפשתי ת'מחברת..
"למה לא הכנת מראש?!" הוא שאל בעצבים
"אל תצא עליי תגיד תודה שאני מחזירה לך את זה!! יאללה לא נמאס לך להיות ילד קטן ולריב כל הזמן!?"
"מה קרהה שמעתי צעקות?" נתנאל שיחק אותה גבר ונכנס לחדר.. זה היה דיי ברור שהוא נכנס לבדוק אם לא קורה ביני ובין סתיו משו..
"כלום!!" אני וסתיו אמרנו יחד..
"הנה מצאתי קח!!" הבאתי לסתיו ת'מחברת ויצאתי החוצה.. נתנאל וסתיו נשארו לדבר בפנים ורק אחרי 10 דקות הם יצאו.. "טוב אני הולך" סתיו אמר.. "אני בא איתך חכה" נתנאל אמר אחריו
"לאן אתה הולך!?!?" שאלתי את נתנאל
"לא בא לי להיות פהה!! ביי" מהההה?!?! מה כבר סתיו הסכסכן הזה אמר לו עכשיו?!
התקשרתי לנתנאל וקבענו להפגש למטה בגן שעשועים שמתחת לבית שלי.. הוא לא הגיע.. במקומו בא סתיו.. "מה אתה עושה פה?" שאלתי..
"דניאל אני מספר לך משו אבל אל תתעצבני עליי.."
זה היה נשמע כבר מפחיד!! "דבר"
"נכון כשאני ונתנאל היינו יחד בחדר?"
"נוווווווו.."
"אז בטעות סיפרתי לו שהתנשקנו שוב!! הייתי בטוח שהוא יודע!!"
"מהההההההההה?!?!!??! למה דיברתם על זה בכלל?!"
"כי הוא שאל אותי אם אני מרגיש אליך משו.. אז אמרתי לו שמע התנשקנו פעמיים ואז ראיתי שהוא לא מבין על מה אני מדבר אז הבנתי שטעיתי.. סורי באמת לא התכוונתי!!"
"אנלא מאממינהההה!! מה אני יעשה עכשיו?! הוא לא יסלח לי בחיים!!"
"אני מצטער.. באמת לא התכוונתיי.."
"אוףף טוב ביי.." קמתי והלכתי לכיוון הבית של נתנאל
"לאן?!"
"לנתנאל אני חייבת לסדר איתו ת'עניינים"
"רוצה אני יבוא איתך?!" פתאום הוא נהייה חמוד.. לפניי 2 דקות הוא היה הילד הכי זבל בארץץ.. צעק עליי והכלל ועכשיו הוא חמוד.. אוףף.. איך אני שונאת ת'מצבי רוח האלה!!
"לא.. תודה..." קמתי והתחלתי ללכת לבית של נתנאלל.. השעה הייתה כבר מאוחרת אז התקשרתי ואמרתי לו לרדת למטה.. הוא לא רצה בהתחלה וניתק לי אבל התקשרתי שוב ובסוף הוא ירד..
"מה את רוצה? הרייי כל מה שיוצא לך מפה זה שקרים!!"
"איזה שקרים?!"
"שיקרת לי.. הייתי בטוח שאת וסתיו התנשקתם רק פעם אחת ועכשיו אני מגלה שפעמיים?!"
"שלוש.." פלטתי בטעות.. אזו מפגרתת אני אלוהים!!
"עוד יותר טוב!!"
"שמע אין לי מה להגיד לך.. אני מצטערתת.. זה הדבר היחיד שאני יכולה להגיד לך אבל שמע.. אנחנו כל הזמן רבים ביומיים האחרונים ונכון הייתי חרא!! התנשקתי עם סתיו.."
"לא פעמיים.. שלוששש!!!" הוא קטע אותי
"שלוש פעמים" המשכתי.. "ואנחנו כל הזמן רבים בגלל זה.. עדיף שניקח פסק זמן אחד מהשני.."
"צודקתת.. גמאני חושב ככה.."
"טוב.. אז אני אלך עכשיו.. סליחה עם פגעתי בך רק זכור.. זה לא היה בכוונה.. אני תמיד יאהב אותך לא משנה מה יקרה!!"
"גמאני אותך.. ביי.." קמתי וחזרתי לבית שלי.. כשהגעתי רק נועה ורון היו שם.. כל השאר כבר הלכו.. הם נשארו לישון אצלי וסיפרתי להם הכלל.. כל הלילה לא הפסקתי לחשוב על נתנאל.. התגעגעתי...
זהו בנתיים אוהבתותכםם מממממממממממממממממממממממלא
איזה סיפור יפההההההההה תמשיכייייייי
שרינושש מאמושש זה מ=ה=מ=ם...הכי יפה הארץ!!!!
תמשיכי ומהר.....חולה עלייךךך תמידדדדדדד כוסית
סיפור ממש יפה תמשיכי מאמי..
הנההההה בננותתתתתתתת המשכתיייי.. מקווה תאהבוווווווו..
כשהגעתי רק נועה ורון היו שם.. כל השאר כבר הלכו.. הם נשארו לישון אצלי וסיפרתי להם הכלל.. כל הלילה לא הפסקתי לחשוב על נתנאל.. התגעגעתי...
ביום שבת התעוררנו רק בשעה 13:00... כמה ישנו... רציתי לצאת לאנשהו בערב.. רון התקשר לאח שלו הגדול ובירר אם יש מסיבה היום בערב.. "ב12 במועדון?! סבבה.." וככה הם ניתקו תשיחה.. בשעה 15:00 נועה ורון הלכו ממני והתחלתי לסדר ת'בית.. אחרי איזה שעתיים הלכתי לאייסי.. בדקתי עם יש הודעות.. שרון שאלה עם אני באה היום בערב למסיבה ואמרה לי שכולם הולכים להיות שמה.. בשעה 11 כבר התחלתי להתארגן.. דפקתי פן.. התאפרתי התלבשתי יפה כזה וחיכיתי לרון ונועה.. ב12 ורבע יצאנו לכיון המועדון.. שזה בערך 10 דקות הליכה מהבית שלי.. הכניסה חינם יש ריקודים סבבה כזה.. כל שבת אנחנו שם!! הגענו למועדון ובשנייה אח של רון זיהה אותנו והכניס אותנו פנימה.. היה מפוצץ!! גם נתנאל וסתיו היו שם אבל לא היה אכפת לי.. באתי להנות ולא לשים על אפחד!! הפעם באו למסיבה גם ילדים מחוץ לראשון.. הכרתי אחד כוסון סוף!! הוא בכתה י'.. שנה מעליי והוא לומד בבצפר בנס ציונה.. קוראים לו אביב ואין הוא פשוט שווה רצח!! לא הפסקתי להסתכל עליו.. דיברנו מלא!! על הכל.. הוא סיפר לי שלא מזמן הוא נפרד מחברה שלו ואני סיפרתי לו גם בקטנה כזה מה שהיה לי עם סתיו ונתנאל.. מתתי מצמא אז הנשמה הזה הלך להביא לי לשתות.. חיכיתי קצת וכשראיתי שהוא לא בא הלכתי לכיוון הבר.. בין כל האנשים שרקדו ראיתי את נתנאל מחובק עם איזו אחת שרמוטה.. איכסס!! ככה הוא עובר הלאה? כולה נפרדנו לפני יום!! הרגשתי שאני חייבת להחזיר לו.. כשאביב חזר עם השתייה אמרתי לו שנלך לרקוד.. רקדנו צמוד ליד נתנאל וראו שהחרא אכל ת'לב!! כלכך שמחתיי!! אחרי זה אני ואביב הלכנו לצד והמשכנו לדבר על מלא דברים!! היה לי כלכך כייף איתו!! ואז התקרבנו אחד לשני והתנשקנו.. אחרי הנשיקה קלטתי את סתיו מסתכל עליי וכשהסתכלתי עליו בחזרה הוא הזיז תראש והלך.. המסיבה כבר הייתה לקראת סיום ורק הילדים של ראשון נשארו.. לפני שאביב הלך החלפנו טלפונים ואייסי.. יצאתי החוצה וסתיו לקח אותי הצידה
"את כלכך מגעילה!!"
"מה עכשיו עשיתי!?" שאלתיי.. לא הבנתי מה הוא רוצה ממני בכלל!!
"ממשיכה לעשות לי רע!!"
"על מה אתה מדבר?!"
"על זה שהתנשקתם עם המכוער הזה!!"
"אנלא מחוייבת לך אנחנו לא חברים אני יעשה מה שבא לי ומתיי!!!"
"אבל זה פוגע בי את לא מבינה?!"
"מה זה אשמתי אבל?!"
"אוףף את לא מבינה?!?! אני אוהב אותך" והוא לקח לי ת'פנים ונישק אותי... ניסיתי להרחיק אותו ממני אבל לא יכולתי... לא הצלחתי להתנגד אליו.. היינו בצד אז אפחד לא הפריע לנו ואפחד לא שם לב.. חוץ מנועה.. שבזווית עין ראיתי אותה והיא קרצה לי.. וזה רק נתן לי רצון להמשיך.. התנשקנו כאילו אין אפחד בעולם חוץ מאיתנו.. זה היה כלכך כייףף!! כולם כבר הלכו ורק אנחנו נשארנו שם.. בצד.. אחרי איזה שעה של דיבורים אמרתי לו שניפגש מחר ואני יבין עם עצמי מה אני מרגישה אליו.. [נשיקה כזאת כמה שאני ינסה פשוט אי אפשר לשכוח!!]
זהו בנתיים מקווה שתאהבוווווווווווווווווווו מואההה
מדהיםםםםם
המשךךךךךךךךךךךךךך דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!
איזה סיפור יפהההההה תמשיכיייי
איזה סיפור יפההההההההההההההה..
שימי המשך..
וגם אני חולה עליך בובה, ועל הסיפור שלךךךךך..
מואה ושימי המשך כן?
הנה המשךך..=)) השתדלתי שהוא יהיה ארוךך.. מקווה שהצלחתי!! תגיבוו מתוקותת
כולם כבר הלכו ורק אנחנו נשארנו שם.. בצד.. אחרי איזה שעה של דיבורים אמרתי לו שניפגש מחר ואני יבין עם עצמי מה אני מרגישה אליו.. [נשיקה כזאת כמה שאני ינסה פשוט אי אפשר לשכוח!!]
כל הלילה חשבתי שאני מזה שרמוטה.. עם כמה אנשים התנשקתי בזמן האחרון...!! ובדרך כלל אני מזה לא כזאתת.. משש לא!! עם נתנאל הייתי חודש עד שהתנשקנו!! השעה הייתי 2 בבוקר אבל לא הצלחתי להרדם.. הלכתי לאייסי ובדקתי עם מישו מחובר.. רק נתנאל היה אונליין.. אוףף!! פתאום הופיעה לי הודעת מערכת מ"דוגמן עוד מהגן" בהתחלה לא קישרתי אבל אחריי שקראתי ת'פרטים שלו הבנתי שזה אביב מהמסיבה.. "היי יפה שלי מה המצב?" הוא שלח לי.. החלטתי שאני מדברת איתו אבל מבהירה לו טוב טוב שאנחנו רק ידידים.. לא רוצה שאחרי הנשיקה הוא יחשוב שיכול להיות בינינו משו..!!
"הכל טוב מאמוש מה איתך?!"
"סבבה.. מה עושה?!"
"סתם.. בבית.. חזרתי מהמסיבה לפני איזה שעה וחצי ככה ואנלא מצליחה להרדם ואתה?"
"מחר אנלא הולך לבצפר כי חזרתי הביתה ולא הרגשתי טוב.."
"חחח ואללה? הלוואי עליי.."
"חח.. שמעי מה את עושה מחר בערב?!"
"למה?"
"סתם חשבתי שנצא.. יש מצב?"
"לא מאמוש לא בראש שלי לצאת עכשיו.."
"פעם אחרת יש מצב?"
"יציאה של מה אתה מתכוון?"
"סתם.. להתסובב עניינים"
"לא מאמי יש לי חבר.. לא יכולה"
"יש לך חבר?"
"כןן.. למה?"
"סתם כי בדרך כלל שלמישי יש חבר היא לא ככה מתנשקת עם אנשים אחרים במסיבות.."
"טוב אז אני כן!! זזתי לישון לילה טוב.."
"ביי.." וככה סיימנו ת'שיחה.. יאללה מה קרה? נכון התנשקנו אבל זה היה בקטע של מסיבה כזה.. לא משו רציני!! לקח קשה הבנאדם..
ב7 בבוקר השעון המעורר העיר אותי.. קמתי התלבשתי ו8 ורבע רון היה אצלי והלכנו יחד לבצפר.. כל הדרך שיגעתי אותו!! סיפרתי לו שאני מרגישה מה שרמוטה והוא הרגיע אותי ואמר ששרמוטה זאת אחת שעושה יותר מנשיקה!! חשבתי על זה והוא צודק!! כאילו רק התנשקתי איתם לא עשיתי יותר!! היום הלך לי מזה טוב.. בהפסקה סתיו בא לכתה שלי והלכנו יחד לדבר.. דיברנו מלא!! על דברים בכלל לא קשורים למה שקרה אתמול!! סיפרתי לו על השיחה שלי עם אביב ועל זה שרקדתי איתו צמוד והכלל.. הרגשתי שאני יכולה לספר לו הכל!! הייתה לנו שיחה מזו כייפית ובכלל נושא הנשיקה לא עלה.. ההפסקה נגמרה והלכנו יחד לכיוון הכיתות מחובקים.. כשהגענו לכתה נתנאל בא וקרא לסתיו לצד.. ואני נכנסת לכתה.. בהפסקה השנייה סתיו שוב בא אליי ושאלתי אותו על מה הוא ונתנאל דיברו.. הוא הסביר לי שנתנאל אמר לו שהוא שכח ממני לגמריי ושבכלל נראה לו שהוא לא באמת אהב אותי.. פגע בי לשמוע את זה אבל זה היה לטובה.. נראה לי.. אחרי ששמעתי את זה הבנתי שאולי גם אני לא באמת אהבתי את נתנאל.. אולי רציתי להיות איתו כי הוא היה נראה לי מושלם.. וההשוואה שעשיתי זה בכלל לא קשור לאהבה!! במשך כל היום אני וסתיו היינו יחד והיה לי כלכך כייף!! קבענו שהוא יבוא אחר הצהריים כי יש לנו מלא על מה לדבר!! בסוף היום נועה ניגשה אליי
"מישי פה מאוהבת?!" היא חייכה אלי ושאלה אותי
"אני?! לא!! מה? במי!?!?" שיחקתי אותה לא יודעת
"בסתיו מפגרת!!"
"לא אני לאאאאא!!"
"טוב ראיתי אותכם יושבים יחד בהספקה"
"נוווו.. ו.."
"ראיתי תפרצוף שלך!!"
"איזה פרצוף!?"
"של מאוהבתת!!!"
"איזה פרצוף יש למאוהבת?!"
"כמו שלך היה כשהיית עם סתיו!!"
"נועה.. סתמיי!!" יאללה בואי הביתה..
זהו בנתיים יפותת שלי אוהבתותכןן ותודה על התגובות!! מממממממממממממואה