פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי +אנשים סיפור -1- שליי תפרגנו! חחח תג...

+אנשים סיפור -1- שליי תפרגנו! חחח תגיבו מואה+

✍️ פשוט-משגעת 📅 07/12/2004 22:07 👁️ 3,268 צפיות 💬 210 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 4 מתוך 15
מ-ה-מ-ם!!!!!!!!!!!
המשךךךךךךךךךך
יאאא איזה סיפור מהמםםם..
חבל על הזמן..!!
סיפורר מושלםםם!!
תני המשךך פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז




בתאלוששששששש 😉 😊
הנהההה בנות שליי שמתי לכןןןן המשך ואני מקדישה אותו להדרוששש החברה הכי הכי טובה שליי בעולםםםם!! מטורפתת עליך מותקקקק..

"טוב איך שבא לך... רק שתדע שאני מצטערתת.. לא התכוונתי.." לקחתי את התיק שלי והלכתי לכתה..
שיעור אחרי זה היה לנו ספרות.. כל השיעור חשבתי רק על סתיו.. מרוב מחשבות עליו רשמתי על דף איזה מליון פעמים את השם סתיו סתיו סתיו.. עד שמלאיתי דף שלם!! בסוף השיעור המורה חילקה מבחנים.. 96!! ישששש.. נתנאל נכשל והמורה הסכימה שהוא יילך למועד ב'.. קבענו שהוא יבוא אליי אחרי בצפר ובדרך אני גם ילמד אותו לקראת המבחן החוזר.. השיעור נגמר וישר זרקתי את כל מה שהיה לי על השולחן לתיק ואני ונתנאל הלכנו יחד לשיעור מחשבים.. חוץ מהריב שלי ושל סתיו היום עבר סבבה.. אני ונועה כל היום רק צחקנו על אנשים והיה כייף.. שמחתי שהשלמנו.. היום נגמר אני ונתנאל חזרנו יחד הביתה.. ההורים שלי נוסעים מחר [[בעזרת השם]] לטורקיה לשבוע שלם!! וזה בא לי טוב.. אפשר לארגן מסיבות עניינים.. ככה זה כשאין אחים..=)) פעם קודמת שאירגנתי מסיבהאני ונתנאל יצאנו משם חברים.. הגענו הביתה ומתתי מחום.. הייתי חייבת מקלחת!! אמרתי לנתנאל שבמגרה השלישית יש ממתקים שיוציא לנו ושיכין כבר את המחברות ושיתחיל ללמוד ואני יצטרף אליו כשאני ייצא.. יצאתי מהמקלחת.. הלכתי לחדר התלבשתי וירדתי למטה.. כשהגעתי למטה קיבלתי ת'שוק של החיים שלי.. נתנאל החזיק ביד את הדף שהיה מלא בשם סתיו.. לא ידעתי מה לעשות.. איך להגיב.. ישר אמרתי לו שזה לא מהיום אבל כמו מפגרת רשמתי למעלה תאריך- דבר שרק סיבך תעניינים עוד יותר.. גם כתבתי תשם של הילד שאיתו בגדתי בנתנאל וגם שיקרתי לו בקשר לתאריך.. שכחתי לגמריי מהדף הזה!! אוףף.. למה דווקא עכשיו הוא מצא את זה?! תמיד הכל חייב להסתבך לי!! נתנאל לקח תדברים שלו ויצא מהבית.. הוא טרק תדלת ואני יצאת אחריו.. רצתי אחריו וצעקתי לו שיחכה.. שלא ירוץ!! אבל הוא לא הקשיב לי.. הוא המשיך לרוץ ממני.. כאילו הוא מפחד ממני או משו כזה.. נבעלתי מהתגובה שלו.. אם אני הייתי מוצאת אצלו דף כזז הייתי נעלבת אבל לא הייתי מגיבה ככה!! לא הייתי בורחת מהבית שלו!! רק אחרי איזה 5 דקות שרצתי אחריו הוא עצר.. ניגשתי אליו וסיפרתי לו על הריב שלי ושל סתיו שהיה לנו בהפסקה ושסתם כתבתי את השם שלו כי חשבתי עליו בשיעור ושזה לא מה שהוא חושב.. איזה 10 דקות ניסיתי לשכנע אותו שאנלא אוהבת את סתיו!! שאני אוהבת אותו ורק אותו!! ורק אז הוא השתכנע.. התנשקנו ופתאום הפלאפון שלי צלצל ועל הצג היה רשום.. סתיו........

הנה בננות שלי תגיבו אוהבתותכןן
+~+שירנוש+~+
..........רשמתי נבעלתי במקום נבהלתי* אז תקנו את עצמכםם!! חחחחח
פצצה תמשיכי מאמי ושזה היום פליזזז.....!!!!!!!!1
אורטלי אני ישתדל היום בובהה
מואהההה שמחה שאהבתת
טוב נשמה מוואאהה
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
ואייייייייייייייייייייי
המשך
יוו מסכנה הילדההה כמה דברים נופלים עלייה בבת אחת שתהיה לי בריאה!!
אהבתי המשך!
הנהההה בננותתתת נכנסתי פשוט מחברה שליייי כי ישנה אצלה ולא רציתי להשאיר אותכןן במתח [איזו חמווווודהה..חחח] אז קבלו המשךך מקווה שתאהבוו..=))

ורק אז הוא השתכנע.. התנשקנו ופתאום הפלאפון שלי צלצל ועל הצג היה רשום.. סתיו........
הוא ראה את זה וישר התעצבן "אנחנו לא יכולים להיות ביחד את לא מבינה?! תמיד יהיה לנו את סתיו באמצע!!" והלך.. עמדתי שם בשוק.. מה פתאום סתיו התקשר אלי!? הפלאפון המשיך לצלצל אז עניתי..
"הלווו.."
"דניאל אני צריך תדפים של העבודה בפיסיקה.. כשהייתי אצלך שכחתי את זה תביאי לי לבצפר.. ביי"
"חכה רגע!!"
"מהה??"
"אנלא באה מחר לבצפר.."
"אני חייב את זה"
"נו מה אני יעשה?! תבוא תיקח מה אני יגיד לך?"
"שלחי את זה עם נועה"
"קשה לך לבוא שנייה לקחת!?"
"טוב אני צריך את זה עד יום חמישי הבא.. אז אני יבוא אליך מתישהו בשבוע.. ביי" וניתק
בשביל זה הוא מתקשר? בשביל זה רבתי עם נתנאל!?!? אוף אני שונאתותו!! הלכתי לכיוון הבית של נתנאל וראיתי אותו באמצע הדרך יושב על הספסל.. איפה שהייתה הנשיקה הראשונה שלנו.. התיישבתי לידו
"זהו? מצאת לעצמך שיטה חדשה.. כשלא טוב לך אתה בורח? משאיר אותי לבד!?"
"לא.. לא יכולתי להסתכל לך בעיניים!! בחיים אבל בחיים את לא תימצאי אצלי דף מלא בשם שירן נכון!?" [שירן=החברה הקודמת שלו..]
"נכון!! אבל לא כתבתי את זה מאהבה אליו סיפרתי לך מה קרה!!"
"והטלפון?"
"הוא רצה תדפים של העבודה בפיסיקה הוא שכח אצלי!!"
"אה... טוב אז אני מצטער" והתקרב לחבק אותי אבל אני הרחקתי אותו ממני
"לא אי אפשר ככה נתנאל אתה כבר עשית לי את זה פעמיים היום!! כשלא טוב לך אתה בורח ואני צריכה לרדוף אחריך!! לא טוב לך? תתמודד עם זה!! אנלא מתכוונת לרדוף אחריו כל הזמן!!"
"בסדר הבנתי את זה.."
"טוב אני הולכת הביתה שמע.. אני מארגנת ביום שישי מסיבה קטנה למה ההורים שלי לא יהיו בבית אז תבוא.. ותביאי איתך כמה ילדים טוב?"
"טוב מאמוש ואני מצטער על מקודם.."
"זה בסדר זזתי.." נתתי לו נשיקה והלכתי..

יום שישי>

אני ונועה יצאנו אחרי הבצפר והלכנו לקנות ממתקים!! קנינו פווול!! התארגנו כל היום.. השעה 22:00 הגיעה ואנשים התחילו להגיע.. ב11 כבר הבית היה מלא.. פתאום היה לי טלפון.. לא שמעתי כלום..
"אני בא אליך עכשיו טוב?" זה רק מה ששמעתי.. חשבתי זה מישו מהמסיבה אז אמרתי "כן ברור תעלה חופשי!!" אחרי איזה רבע שעה הדלת נפתחה.. סתיו היה בדלת...

טוב בננות זהו להיום תגיבוו ומישי אמרה שמסכנה דניאל כל הזמן קורים לה דבריים--חח צודקת מאמוש אבל בלי זהה לא היה סיפור!!
איזה סיפור יפהההההההההה..
שימי המשך..

אהה כן.. וסתיו הזה תמיד חייב להגיע ברגעים הכי לא טובים בעעע
יפהההההה המשךךך דחוףףףף
תמשיכייי מהר

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך