יאללה תמשיכי!!!!!!!!!!!
אל תשאירי אותנו במתח הרבה!!!!!!!!!!!!!!!!
😢 😢 😢
הנה המשךך בננוווותתת..=)) למי שיש המשך שווה לסיפורר שתשלחח לי בפרטי!! תהנווו ותגיבוו אוהבתותבכןןןןן!!~
בהפסקה באתי לנתנאל ושאלתי אם הוא כועס עליי.. הוא אמר לי שאני יחשוב לבד.. דבר שרק גרם לי עוד לקלוט שיש מצב שהוא יודע!! ניסיתי להוציא ממנו את זה והוא לא סיפר לי... אוףף הוא יודע!! בדוק הוא יודע!! השאלה.. מי סיפר לו?
אותה שאלה רדפה אותי כל היום!! בסוף הבצפר אני ונתנאל [אחרי פולל שכנועים] נשארו בבצפר בשביל לדבר.. שאלתי אותו למה הוא כועס וייבש אליי.. והוא אמר לי שאני לא ישחק אותה מטומטמת.. אחרי מליון של תחקירים הוא אמר לי שהוא יודע.. שהוא יודע שהתנשקתי אם סתיו..
"למה עשית לי את זה? את יודעת כמה אני אוהב אותך!! כמה את חשובה לי!!" הדמעות כבר עמדו לו בקצה העין.. הייתי בטוחה שעוד שנייה הוא יבכה...!!
"גם אני אוהבת אותך!! אתה לא מבין?! זאת הייתה טעות ואני יודעת שזאת הייתה טעות!!"
"למה? אני שואל למה עשית את זה?" נו יופי.. בוא תשאל אותי שאלות שאפילו לי אין תשובה עליהם!! לא ידעתי מה לענות לו.. אז אמרתי לו תשובה אחרת לגמריי..
"ומה יהיה עכשיו? אני אוהבת אותך ואתה אותי.. נתנאל אל תסיים את זה ככה בבקשה אני אוהבת אותך!!"
"דניאל דיי טוב? אני מעדיף שנסיים את זה פה ועכשיו.. מצטער שככה זה נגמר.." ופה הדמעות כבר לא יכלו להשאר לו בפנים.. הוא בכה.. וסחף אותי לבכות איתו!! חיבקנו אחד את השני ובכינו.. המחשבה שהוא בכה רק עשתה לי עוד יותר רע על הלב!! כאילו.. נתנאל!! אותו ילד שכל בנדם שני מת מפחד ממנו ולא מעז לריב איתו.. בוכה?! בגלל בת!? בגללי?!?!? אחרי 10 דקות נתנאל קם ואמר שהוא צריך ללכת.. הבתים שלנו היו בשני כיוונים שונים.. אז התפצלנו וכל אחד הלך לדרך שלו.. התחלתי ללכת ונתנאל עצר אותי ורץ אליי.. "בבקשה את תגידי לאף אחד מה קרה פה.. שבכיתי.. את הבנדם הראשון שראה אותי בוכה ואני חושב שגם הראשון שגרם לי לבכות.. אוהב אותך.. ביי.." וכל אחד המשיך לכיון שלו.. כל הדרך בכיתי... הגעתי הביתה לבית ריק.. לי ולנתנאל היה מן מנהג שכל יום ראשון כשיש לי בית ריק הוא בא אליי עד הערב [כשאמא חוזרת הביתה].. היינו מכינים אוכל.. [שזה היה הדבר הכי מצחיק שקרה לי בחיים..] היינו עושים מלחמת כריות.. פשוט הורסים את הבית... היה לי כלכך כייףף.. ועכשיו אני חוזרת לבית ריק.. לבד!! הייתי יכולה לקרוא לרון.. שהוא גר בית מעליי... כמה אני אוהבת את הילד הזה!! הידיד הכי הכי טוב שלי!! אבל לא היה לי כוח.. רציתי להיות אם עצמי.. לבד.. לסדר את המחשבות שלי!! הכנתי לי מנה חמה.. [אחרי יום כזה מן הסתם שלא יהיה לי כוח לבשל!!] והלכתי לחדר... בדקתי באייסיקיו את ההודעות והייתה שם הודעה מסתיו.. "דניאל מאמי יש לנו פול על מה לדבר אני רוצה שנפגש היום ונסדר תעניינים.. תהיי בקשר.."
"אני פה עכשיו.." אמרתי לו.. נכון הייתי קצת יבשה אבל יאללה בגללו איבדתי תחברה הכי טובה שלי ואת החבר שלי.. מגיע לו שיהיו אליו יבשים!!
"טוב שנזכרת לענות!!"
"מה אתה רוצה? רק עכשיו חזרתי מהבצפר.. מה רציתת..?"
"יש אצלך מישו...?"
"לא.. לבד.. למה?!"
"טוב אני בא אליך..ביי........" לא הספקתי בכלל לענות והוא התנתק מהאייסי.. רשמתי באוואי שלי: "לא פה.. מבואסת מהחיים!! נועוש אוהבת אותך כלכך מהממת שלי זכרי את זה... ילד-->כלכך אוהבת אותך!!" אני בעצמי לא ידעתי למי רשמתי את הילד כלכך אוהבת אותך.. אחרי 10 דקות סתיו הגיע אליי.. יו הוא כלכך יפה.. מתתי לנשק אותו אבל עצרתי את עצמי.. "כנס.. מה אתה עומד בדלת כמו דפוק?!" הוא נכנס התיישב בסלון ואמר לי...
"דניאל.. שמעיי שנינו יצאנו חרא מהקטע שהיה לנו.. אבל אנלא ישקר לך.. אני מרגיש אליך משו ואני חייב להגיד לך.. ואת מכירה אותי!! אני לא אחד שאומר ככה תרגשות שלו אבל אני הייתי חייב!!" מה?!?!?! מה הוא מצפה ממני להגיד לו עכשיו!? מה הוא דפוק..?
~זהו בנתיים בננותתת או היום או מחררר יהיה המשךך.. תגיבווווו אוהבתותכןןןןן~
אחלה סיפור תמשיכייייי
וזה סיפור אמיתי?
שלך_תמיד
לא מאמושששש זה לא סיפור אמיתייייי.....
ואני ימשיךךךךך יותר מאוחרר..מווווווואה
QUOTE (פשוט-משגעת @ 07/12/2004) טוףף אנשים תקשיבוווו.. זאת פעם ראשונה שלי שאני כותבת סיפוררר.. אז אני רוצה שתגיבו ותגידוו לי תאמת מה אתם חושביםםםם... אוהבתותכםם מלאאאא שירנוש..
"דניאל מה הצעקות!??" אמא שאלה.. "כלום דיי אמא עזבי.." אמרתי, נכנסתי לחדר וטרקתי תדלת
"נועה תקשיבי.. אני כלכך מצטערת באמת אנלא יודעת למה עשיתי את זה.. זה לא קרה בכוונה!!"
"טחחחח לא בכוונה? צודקתת!! זה שהלשון שלך נכנסה לפה של הילד שאני אוהבת זה באמת לא בכוונה!! טעות.. זה יכול לקרות לכולם!!"
"נו נועה אני רצינית איתך תקשיבי לי שנייה אוףף את לא מקשיבה בכלל!!"
"אל תגידי לי אוף!! היחידה שצריכה לכעוס פה זאת אני!! וברוך השם סידרת לי סיבה מצויינת לכעוס עליך!! אני לא מאמינה עליך בכלל.. לא חשבתי שתעשי כזה דבר ובטח שלא ליי.."
"נועה תקשיבי.. באמת תקשיבי לי שנייה אל תהיה ילדה קטנה תני לי להסביר את עצמי!!"
"מה..!! מה יש לך להסביר? אין שומדבר להסביר דניאל עזבי אנלא רוצה לדבר איתך עכשיו אנלא מסוגלת!! ביי....." אוףף אני כלכך מטומטמת!! חשבתי לעצמי... איך עשיתי כזה דבר? ועוד לחברה הכי טובה שלי!! יש מן כלל לא כתוב שאומר שבחיים לא מתנשקים אם הילד שיש לו קטע עם חברה שלך.. ובטח ובטח שלא עם החברה הכי טובה שלך!! אוף אין מצב שהיא תסלח לי עד מחר.. יווו ואנחנו עוד יושבות מחר יחד בביולוגיה.. והעבודה בפיסיקה שאנחנו אמורות לעשות יחד.. איך נעשה אותה?! אוףף אבל מה לימודים עכשיו?! מה שבאמת חשוב זה שאני יצאתי כלכך חרא.. בשביל מה נשקתי את המכוער הזה.. כןן.. עלק מכוער...
"דניאלוש תעני יש לך טלפון.." אמא צעקה לי מלמטה.. לא היה לי כוח בכלל לענות לטלפון.. לא רציתי לדבר אם אף אחד.. לקחתי את הטלפון וכאילו עשיתי טובה שאני עונה..
"אהההה..?"
"דניאל תקשיבי חשבתי על מה שהיא יום שישי ואני מעדיף שנשכח מה שהיה.. סתם את ונועה תריבו ואני ונתנאל נריב.. בואי נשכח ממה שהיה.. טוב?"
"נשכח?! איך אפשר לשכוח? סתיו אנחנו התנשקנו ויש לך קטע אם החברה הכי טובה שלי!! אני לא יכולה סתם לשכוח זה לא דבר שסתם ככה שוכחים!! אתה רוצה לשכוח כי אתה מפחד מהתגובה של נתנאל אבל יודע מה? לא מעניין אותי בכלל החברות שלך אם נתנאל עכשיו!! הרסת לי את החברות שלי אם נועה וזה הספיק לי!!"
"הרסתי? אני? את זאת שאמרת לי לבוא אליך!!"
"אמרתי לך לבוא אלי בשביל שנעשה שיעורים בספרות!! לא בלשון!!"
"אאאאאאא מצחיקה!! זאת לא אשמתי שלבשת את החולצה הסגולה.. טוב שזה לא המחשוף הכי גדול שראיתי בחיים שלי.. מה ציפית?!"
"יא מסכןן אתה מתחיל לעצבן אותי!! תקשיב טוב ומהר!! אני יתן לך תנאי.. אני שוכחת מכל העניין הזה ולא מספרת על זה לנתנאל.. בתנאי שאתה אומר לנועה שאתה זה שיזמת תנשיקה!!"
"סבבה.. זכרי.. מעכשיו כאילו לא היה!! למרות שהיה כייף.."
"ביי.."
סגרתי תטלפון ונשכבתי על המיטה.. הסתכלתי על הדלת.. הברכה שנועה כתבה לי ליומולדת הייתה תלויה שם.. לא יכולתי שלא לבכות.. במשך חצי שעה בכיתי ונזכרתי בכל הדברים שעשינו יחד.. החלטתי שאני חייבת לצאת.. החדר מחניק אותי אני צריכה אוויר.. יצאתי לסיבוב בשכונה.. טחח שכונה עלאק מי ישמע.. יצאתי מהבית ב12 בלילה וחזרתי רק בשלוש.. כל הזמן רק חשבתי מה אני עושה עכשיו.. איך אני משלימה איתה? אבל היא תסלח לי.. מתישהוו.... אני יודעתת.. כמו שאני סלחתי לה על מה שהיא עשתה לי עם ליאור.. חזרתי הביתה וישר הלכתי לישון.. בלי ללבוש פיג'מה בלי להתקלח.. ישר נרדמתי.. בבוקר אמא העירה אותי ובכלל לא רציתי לקום.. לא רציתי ללכת לבית הספר.. לראות את הפנים של נועה.. וסתיו.. ונתנאל.. אפילו שהוא לא יודע!! רציתי להשאר בבית.. אבל מצד שני חשבתי על זה וזה בא לי בטוב.. כי על השעתיים הראשונות אני ונועה יושבות ביחד אז יש שתי אפשרויות.. או שאני משלימה איתה והכל יהיה סבבה או שיהיה חרא וכל היום ידפק לי.. מממ אני יקח תסיכון..
הגעתי לבצפר ושמתי את התיק המקום הרגיל איפה שאני ונועה תמיד יושבות.. שימח אותי לראות שגם התיק שלה היה שם.. יצאתי מהכתה ונתקלתי בנתנאל.. בנאדם האחרון שרציתי לראות!! בגדתי בו..... איך אני אמורה לדבר איתו? כאילו הכל רגיל? הבטחתי לסתיו שאני לא יגיד על זה כלום.. הוא נתן לי נשיקה ואמר שהוא ממהר ושהוא אוהב אותי.. אמרתי שגם אני.. כי למרות הכל אני עדין אוהבת אותו.. ותמיד יאהב!! נראה ליי.. לא מספיק כל מה שקרה לי אם נועה היום בבוקר התעוררתי וכל הזמן חשבתי על סתיו.. אסור לי להתאהב בסתיו!! פשוט אסור לי..!! השיעור התחיל וכולם יתיישבו.. נועה איחרה ב10 דקות ובאה לשבת לידי.. למרות שהיא לא הפסיקה להתעלם ממני היה לי מן הרגשה טובה על הלב.. שבכל זאת היא יושבת לידי [למרות שכל המקומות האחרים בכתה היו תפוסים.. אבל החלטתי לא לחשוב על זה ככה..]
טוףף אנשים זה בינתיים תגיבו אם שווה לי להמשיך ואם כן אני ימשיךך אוהבתותכם שירנוששש
יאאאאאאאאאאאאא סיפור ממש ממש יפהההה!!!!!!!!11
תמשיכיייייייייי
בננותתתתתתתתת אזה חמודדותת אתןןןן!! אני ימשיךךךךך עוד מעט.... עד הערב יש לכןן המשךך בדוקקקק!! אזהה כייףף לשמוע שאתן אוהבות=)) מתה עליכןן
הנהההה בנותתתתתתתתת המשךך..=))
הוא נכנס התיישב בסלון ואמר לי...
"דניאל.. שמעיי שנינו יצאנו חרא מהקטע שהיה לנו.. אבל אנלא ישקר לך.. אני מרגיש אליך משו ואני חייב להגיד לך.. ואת מכירה אותי!! אני לא אחד שאומר ככה תרגשות שלו אבל אני הייתי חייב!!" מה?!?!?! מה הוא מצפה ממני להגיד לו עכשיו!? מה הוא דפוק..? שתקתי.. לא ידעתי מה להגיד.. היה נראה שזה דיי העליב אותו אבל הוא הבין אותי.. "שמעי אני מבין שאין לך מה להגיד.. שנפלתי עליך ככה אבל אני חייב לעשות משו.." הוא התקרב ונישק אותי.. ואני כמו סתומה זרמתי איתו.. בלי לחשוב על נתנאל.. בלי לחשוב על נועה.. התנשקנו.. שוב.. במשך איזה חצי שעה רק התנשקנו.. אחרי הנשיקה שנינו הסתכלנו אחד על השני.. הבנו שזאת הייתה טעות אבל לא יכולנו להתאפק.. התנשקנו שוב.. ואז הבנתי-->אני מאוהבת בסתיו!! אמא שלו התקשרה והוא היה צריך ללכת.. אחרי שהוא הלך חשבתי על הכל.. על סתיו.. על נתנאל וכמובן.. על נועה!! התנשקנו שוב!! ונועה עדיין אוהבת אותוו.......!! אני חושבתת.. מה אני יעשה עכשיו!? לקחתי את הדברים שלי והחלטתי שאני חיייבת ללכת לנועה!! חייבת להשלים איתה!! לעבור את הריב הזה כבר!! היא עשתה לי אותו דבר אם ליאור.. בטח אתם שואלים מה קרה אם ליאור שאני כל הזמן מזכירה.. אז ככה.. אני ונועה היינו בים ונדלקתי על ילד אחד הוא היה כלכךך שווה פשוט אי אפשר לתאר!! ראיתי אותו וישר אמרתי לנועה שאני דלוקה עליו ושאני מתה להכיר אותו.. אז שתינו הלכנו ליד איפה שהוא ושני החברים האחרים שלו היו והתחלנו לדבר איתם.. וליאור ישר נדלק עליי.. כל הזמן הוא אמר לי שאני יפה.. והיינו לבד.. בצד!! ולנועה לא היה אכפת.. היא הייתה אם דורון [עוד כוסון משו סוףף!!] אחר כך אני הלכתי לקנות גלידה וכשחזרתי ראיתי את נועה וליאור מתנשקים!! כמה כעסתי עליה!! רבנו לא דיברנו איזה שבועיים אבל השלמנו אחר כך.. ושכחתי מזה.. הגעתי לבית של נועה.. דפקתי בדלת ואחותה פתחה לי.. נכנסתי לחדר שלה והיא הייתה שם.. על המחשב.... מרוכזת באייסיקיו כאילו זה החיים שלה!! סגרתי את הדלת והיא ישר הסתובבה
"מה את עושה פה?!"
"באתי לדבר איתך על משו שעדיין לא סגרנו!! נועה.. נכון לא הייתי בסדר!! אבל את עשית לי את אותו הדבר אז עם ליאור.. ידעת שאני דלוקה עליו ולא היה לך אכפת להתנשק איתו ובכל זאת סלחתי לך!!"
"דבר ראשון זה בכלל לא היה אותו דבר... דבר שני... סלחת לי.. נכון!! אבל אחרי שבועיים!!"
"נווווו אז מה את מחזירה לי עכשיו!? באמת.. אני מצטערת.. לא יודעת מה קרה לי!!.."
"אני לא מחזירה לך!! מה קשור?! פשוט.. לא יודעת קשה לי לסלוח לך!! לדעת שהתנשקת איתו.. למרות שאני לא אוהבת אותו יותר והכלל.." מה?!??!?! היא לא אוהבת אותו?!?! היא בכלל לא אמרה לי.. כלכך התעצבנתיי שגיליתי שהיא לא אוהבת אותו אבל לא רציתי לפתוח ריב חדש!!
"ממתי את לא אוהבת אותו....??"
"מלפני כמה ימים הבנתי שזה לא זה!!"
"טוב.... דברים כאלה מספרים לחברות הכי טובות.. נראה ליי..!! אבל עזבי לא נריב על זה עכשיו!! סלחת לי?!"
"כןןן.. תני חיבוק מכוערת!!" התחבקנו וכלכך שמחתיי... גם בגלל שעכשיו נועה לא כועסת עליי וגם בגלל הנשיקה שהייתה לי עם סתיו.. אבל החלטתי עדיין לא לספר לנועה על זה.. רק השלמנו.. אני לא רוצה להרוס את זה שוב!! אני רק מקווה שאחרי שאני יספר לה היא לא תכעס עליי ונריב שוב...
בנותתתתתתתתתתתתת תגיבוו ואני ימשיךך אוהבתותכןןןןןןןן
סיפור פשוט מ-ה-מ-ם!!!
תמשיכיייייייי
הנה המשךך ותגיבו עודדדדדדד =(( מעציב אותי שאין הרבה תגובות
😢 .....
אבל החלטתי עדיין לא לספר לנועה על זה.. רק השלמנו.. אני לא רוצה להרוס את זה שוב!! אני רק מקווה שאחרי שאני יספר לה היא לא תכעס עליי ונריב שוב... חזרתי הביתה כלכך מאושרת.. אני חושבת שבחיים שלי לא הייתי מאושרת כמו עכשיו... הלכתי לאייסי וראיתי הודעה מסתיו.. "אוהב אותך!!" דבר שרק סיבך לי עוד יותר את העניינים!! אסור לסתיו לאהוב אותי.. ולי אסור לאהוב אותו!! לא נועדנו להיות ביחד ובחיים לא נהייה..!! זה יותר מדיי מסובך בשבילי..! נתנאל היה מחובר והייתי חייבתת לשלוח לו הודעה.... משו יפה כזה.. משו מהלב.. בכל זאת הוא בכה בגללי היום!! היו לי מלאאא רעיונותת אבל יצא לי רק.... "השלמנו!??!"
"לא יודע......."
"בקשהההה.. אני מצטערתת!! אפילו אם נועה השלמתי אני מתה עליך נתי בבקשההההההה"
"רק ידידים אבל!! זכריי..."
"ישששש!! רוצה לבוא אלי יש לי בית ריק.."
"אולי אני יקפוץ עוד איזה שעה.. ביי.."
"ביי......." וככה סיימנו את השיחה!! ישששששששששש העולם מתחיל להיות טוב יותר!! נכון.. גם מסובך אבל בעיקר טוב!! השלמתי עם נועה.. עם נתנאל ואני מאוהבת!! בבנדם הלא נכון אבל.. מאוהבת!! אחרי איזה חצי שעה נתנאל בא אליי.. דיברנו פוללל.. הוא אמר לי שנראה לו שהוא התגבר עליי.. כנראה לא באמת אהבנו אחד את השני.. אהבה אמיתית לא שוכחים כלכך מהר!! אבל זה לא הפריע לי.. דיברנו מלא ואז עשיתי את הטעות של החיים שלי!! דיברנו פולל על מלא דברים ופתאום שנינו שתקנו.. ואתם יכולים כבר לנחש מה קרה... כןן התנשקנו!! היה כלכך כייףף בחיים לא נהנתי מהנשיקות שלו כמו אזז...!! זאת הייתה נשיקה ארוכה.. שמשכה אחריה עוד נשיקה ועוד.. אחרי איזה שעתיים הוא היה צריך ללכת.. התנשקנו שוב והוא הלך.. אחרי שעיכלתי מה שהלך פה הרגע שלחתי לו הודעה לפלאפון.. "נתי אנחנו צריכים לדבר!! ודחוףף!! יש מצב אתה בא אליי מחר אחרי בצפר או היום יותר מאוחר?!?"
"כןן... אני עכשיו בדרך לחוג כדורגל.. הוא נגמר ב8 ככה.. מתאים לך?!"
"ממממ כןן.. אמא שלי חוזרת היום יותר מאוחר ב9 ככה אז תבוא אחרי.. ביי..." חיכיתי כבר שהוא יבוא!! מה יקרה בינינו עכשיו?! הרגשות שלי כלכך התבלבלו.. אחרי שהוא הלך הרגשתי מאוהבת.. אבל לא הפסקתי לחשוב על סתיו!! סתיו ונתנאל הם חברים ממש ממש טובים... ואני משחקת בשניהםם!! אני חייבת להחליט משוו ומהר!! אוףףףף סתיו כלכך מושלם!! העיניים שלו כלכך יפות והוא כוסון משו סוףף ומה גם שהוא חמוד רצחחחח!! ונתנאל.. אי אפשר לתאר!! הילד הכי מושלם שפגשתי.. כולם אוהבים אותו [הרוב מפחדים ממנו..] הוא כלכך חמוד ו-הוא בכה בגללי ולידי!! מה שמוסיף לו עוד.. 100000000 נקודות!! הזמן רץ בטיל לא שמתי לב בכלל והשעה כבר הייתה שמונה ורבע.. נתנאל נכנס אליי הביתה והתחלנו לדבר..
"מה יהיה עכשיו?....." שאלתי..
"מאיזו בחינה?!"
"אתה לא אוהב אותי ואני כבר נראה לי שכחתי ממך אני לא בטוחה אבל אחרי הנשיקה הרגשתי שחזר בי משו.. אתה לא?!"
"כןןןן כל האימון חשבתי עליך!! לא יכולתי להפסיק.." התנשקנו.... אבל הפסקתי אותו באמצע
הרחקתי אותו ממני.. "אנחנו עושים טעות!!! אסור לנו..." אוףףף איך הסתבכתי ככה??!!
"צודקתת.. עדיף שאני ילך עכשיו.. סליחה על הכלל..... על הנשיקה ועל זהההה שבילבלתי אותך.. כשתחליטי את הרגשות שלך.. דברי איתיי.. את נראה לי מבולבלת רצח ולא מתאים לי.." והוא קם.. לקח תתיק שלו והלך.... ואני נשארתי בסלון.. חושבת עליו.. ועל סתיו ולא יודעת מה לעשות אם עצמי...
~המשךךךךךךךך יבואאאא~
איזה סיפור מהמם
תמשיכייייייייייייייייייייייי
טוףףףףף הנה לכןן המשךך ותגיבוו בנותתתת זה מזה כייףף כשיש תגובותת חח..
"צודקתת.. עדיף שאני ילך עכשיו.. סליחה על הכלל..... על הנשיקה ועל זהההה שבילבלתי אותך.. כשתחליטי את הרגשות שלך.. דברי איתיי.. את נראה לי מבולבלת רצח ולא מתאים לי.." והוא קם.. לקח תתיק שלו והלך.... ואני נשארתי בסלון.. חושבת עליו.. ועל סתיו ולא יודעת מה לעשות אם עצמי...
השעה הייתה כבר 9 וחצי ואמא עוד לא הגיעה הביתה.. הלכתי לחדר שליי ונכנסתי לאייסי.. הייתה שם הודעה מסתיו "שלחתי לך משו!! לא יכלת לפחות לענות!?!?" מההההה? מה הוא רוצה?! הסתכלתי בהיסטורי ונזכרתי שהוא שלח לי "אוהב אותך.."
"סליחה.. ראיתי רק עכשיו.." אמרתי לוו, מתפללת בלב שהוא לא יעלה שוב את הנושא
"נווווו.. ומה יש לך להגיד על זה?"
"מה אתה מצפה ממני להגיד?!"
"משוו.. אמרתי שאני אוהב אותך תגידי משוו.."
"אין לי מה להגיד... סוריי.."
"אז הכל היה שווה לתחת?! איבדתי את נועה.. כמעט גם חבר טוב שלי.. בשביל כלום!?"
"מה?!?!?! מה קשור.. מה אתה מצפה ממני להגיד לך?! אתה בא אליי ככה אומר לי שאתה אוהב אותי.. עדיין לא עיכלתי מה אני מרגישה אליך ואנלא בטוחה ששכחתי מנתנאל.." לא רציתי לריב איתו אבל הוא ממש עיצבן אותי!! כאילו מההה.. נתנשק ואז הופפ פתאום אני יאהב אותו?! זה מה שהוא מצפה?!
"עזבי דניאל את מסובכת!! תחליטי כבר תרגשות שלך!! אנלא מתכוון לחכות לך כל החיים"
"מישו ביקש ממך בכלל לחכות לי?! לא דיברנו על זה בכלל עדיין!!"
"טוב הבנתי תראש שלך.. שכחי ממני!! את לא רצינית ולא מתאים לי לשבת בבית ולחכות מתי כבר תחליטי מה הרגשות שלך!! כשתביני את עצמך דברי איתיי.. בייי...."
"מה?!?! טוב איך שבא לך.. בייי..." וככה סיימנו את השיחה.. עכשיו יופי!! גם עם נתנאל אני בריב וגם עם סתיו.. עד שהכל הסתדר שוב הכל נהרס!! שכבתי במיטה שלי וניסיתי להבין את מי אני אוהבת.. זה היה כ"ככ קשה להחליט ומה שהכי חרא זה שאנלא יכולה לדבר על זה עם נועה.. ברגע שאני הכי צריכה אותה.. החלטתי לעשות מן השוואה.. כמה שזה לא יפה אני חייבתת!! זה מה שיצא..
סתיו-->דברים טובים-חמוד סוף!! נראה מהמם!! מצחיק רצח!! מתלבש מדהים!!
דברים רעים-מתעצבן מהר מדיי!! אם לא טוב לו הוא הולך!!
נתנאל-->דברים טובים-מושלם מבחינת מראה!! חמוד!! תמיד שם כשצריכים אותו!!
דברים רעים-כולם מפחדים ממנו.. ו... זהוו!!
והבחירה הייתה דיי ברור.. נתנאלל!!
המשךך יבוא בננות שליי אני הולכת עכשיו לראות תמשחק של הפועל נגד ביתר!! יאללה הפועלל!! חחח
תגיבוו יפות שליי
אחלה סיפור חחח אהבתי ת'חלק של ההשוואה
טוב תמשיכיייייייי 😊