הההההההההההההההההה=מממממממממממממממ=שששששששששששש=ךךךךךךךךךך
מהממממממממממממםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!
את כזאתי מוכשרתתתתתתתתתת!!!!
תמשיייככייייי!!!!!!!!!
דניאלווש 😊
מהממםםםםםם!!
כל הכבוד על הייבושש שדפקת לוווווו......חחחח ניכנסתי לזה.!
בהצלחה בבוחןן!!
בתאלוששששש
הנה המשךך יפותת תהנו ותגיבוו
הלכתיי עצבנית לכיוון הכתהה.. הרגשתי כלכך טוב עם עצמי.. מכל הילדים בעולםםםם אני הראשונה שהצליחה להשתיק את נתאנלל!! איזו הרגשה כייפיתתתתתתתתת!! נועה שקלטה אותי צועקת על נתנאל באה אחריי לכתה "אין כמוך מותק!! סופסוף מישי הכניסה לוו!! ראית איך הוא שתק?!"
"מה הוא אמר אחרי שהלכתיי?" הייתי מסוקרנת
"הוא שתק.. הוא היה בשוק.."
"יפה!! ככה רציתי שיהיה" הייתי גאה בעצמי..
"טוב מאמוש אני עפתי יש לי עכשיו שעה חופשית מהמועצת תלמידים" נועה אמרה נתנה לי נשיקה ויצאה מהכתה מאושרת..
יצאתי החוצה לראות עם נתנאל עוד שםם
"יוו סליחה..!!" לא שמתי לב ונתקלתי במישו
"זה בסדר.." זה היה גיא!! הילד שנועה דלוקה עליו..
"אהה.. איזה כתה אתה?!"
"ט'8.. ואת!?"
"אני פה.. [[הצבעתי על הכתה שלי!!]] ט'4"
"אהה.. יפההה.. טוב מאמוש זזתי לכתה אז.. נדבר כבר.."
"סבבה מאמי.. אה ו.. איפה אתה גר?!"
"רחוב הרצל.."
"ואללה?! אני רחוב מתחתיך.."
"נחזור יחד אז.."
"סבבהה" ישששש!! הוא יחזור איתי.. עם רון ועם........ נוווווווועהה!! =))
היום נגמר ואמרתי לנועה ולרון שאני צריכה שנייה לבדוק משו במזכירות [[בעצם חיכיתי לגיא שייצא מהכתה.. אבל לא רציתי להרוס ת'הפתעה בשביל נוועהה!!]] אחרי איזה 5 דקות גיא יצא
"סורי על האיחור.. זזנו!?" הוא אמר לנו.. הסתכלתי על נועה וראיתי כמה היא מאושרת!!
הלכנו הביתה ובדרך אמרתי לרון שאני צריכה לספר לו משו.. [בעקרון זה היה בשביל שנועה וגיא יהיו לבד אבל ניצלתי תהזדמנות וסיפרתי לרון על הריב שלי עם נתנאל..] הגענו הביתה ואני ורון עלינו לביניין שלנו וגיא ונועה המשיכו לכיוון שלהם.. חיכיתי איזה 10 דקות ואז התקשרתי לנועה
"נווו איך אתה?!"
"כמה אני אוהבת אותך את לא יודעת!!"
"חח ספריי!!"
"סתם דיברנו על מלא דברים והיה מזה כייף הוא מזה חמוד.."
"וו.."
"מה ו??"
"לא התנשקתם!?"
"לא.. מה אני כמוך!?!?" נועה אמרה בצחוק.. זה קצת העליב אותי אבל הבנתי שזה בצחוק אז המשכתי הלאה
"אבל אנחנו נפגשים היוםם!!" היא הוסיפהההה..
"יאאא מתיי?!"
"ב5 ככה.. איך בא ליי"
"תהני יפהה שלייי"
"תודה מאמוששששששש.. בא לך אני יבוא אליךךךך עוד מעט!??!"
"ברורררר יש לי ביתתת ריקק!!"
"כןן.. מתי ההורים שלך חוזרים!??"
"בסוף השבוע מתישהוו.. חח אין לי מושג.. הם נסעו לשבועיים נראה לי.. לא יודעתת"
"חחח סבבה מאמוש אני באה אליךך.. אוהבתותךך.. ביי"
"ביי יפההההההה מאוהבתת שליי" וככה ניתקנו תשיחה!! כ"כ שמחתי שנועה אוהבת מישו.. מגיע להה!!
הלכתי למחשב לשמוע שירים וראיתי שיש לי הודעת מערכת.. ישר זיהיתי שזה המספר של נתנאל..
"תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב!! [כבר התחלה מפחידה!!] היציאות שלך היום עליי לא מתאימות לי!! לא מעניין אותי שאת עם סתיו ביקשתי ממנו שלא יפגע בך ואת הבנת את זה לא נכון!! עוד פעם אחת תצאי עליי אנלא יודע מה נאי יעשה לך!! תורידי מהפוזה שלך ומהר!!"
"מאמוש שליי.. אנלא רוצה לדבר.. להתקרב.. להסתכל או שום קשר אפשרי איתך!! צא לי מהאייסי ומהחיים ועזוב אותי ואת סתיו בשקט!! כייף לנו יחד אל תנסה להרוס וגם אם זה היה לטובתי אנלא רוצה שתתערב!!" הרגשתי רע עם עצמי שאני מדברת אליו ככה.. אולי הוא באמת ניסה לעזור לי!??! אבל החלטתי להיות קרה אליו.. ידעתי שאם אני יהיה איתו בקשר זה רק יפריע לי ולסתיו ויבלבל אותי עוד יותר..
"יודעת מה?!? נמאסס לי ממךך!! יאללה בייי ואל תצפי להודעה ממני בחייםם!! כפוויית טובה מסכנה!!"
"בייי....!!" וככה סיימנו תשיחה.. כמה שלא הרגשתי טוב.. ידעתי שעשיתי תדבר הנכון!!
בקרוב המשךך בווווווובותת
לאאאאאאאאאאאא נו מההההה נתנאל היה כזה חמודדדדדדד זה לא הדבר הנכוןןןןןןןןןןןןן 😢
למהההההההה???? נוווו הם צריכים להיות ביחדדדדדדדדדדד אוףףף........נו תשימי המשך בבקשהההההההההה בבקשה בבקשה תשימי המשך היום בשבילי פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז
אוהבת אותך מותק *+*מעיינוש*+*
וואיי זה מהמם אוהבת אותך שירני
המשך
נכון!!!!! באמת נתנאל חמוד..
יאללה המשך אני סקרנית..
אווווף מסכנון נתנאל!!!!!!!!!
תמשיכי דחוףףףףףףףףףףףףףףף!!!!!!!
😢 😢 😢
נו מזההההה עדיין אין המשך?? 😢
ווואייי איזה יפההההההההה תמשיכייייייי פליזז
שמתי המשךךךך מקווה שתאהבו ותגיבוווו מואה
"יודעת מה?!? נמאסס לי ממךך!! יאללה בייי ואל תצפי להודעה ממני בחייםם!! כפוויית טובה מסכנה!!"
"בייי....!!" וככה סיימנו תשיחה.. כמה שלא הרגשתי טוב.. ידעתי שעשיתי תדבר הנכון!!
נועה באה אליי וסיפרתי לה על הריב שלי עם נתנאלל..
"לדעתי את טועה!!" נועה אמרה.. בדרך כלל היא מזה לטובתי אז אם היא אומרת שטעיתי כנראה שבאת טעיתי
"מהה? למהה?! במה!??"
"בתגובה שלך!! הוא ניסה לעזור לך כולהה!!"
"לאא נכון הוא.."
"הוא כןן!! [נועה קטעה אותי] הוא בסה"כ אמר לסתיו שלא יפגע בך.. למה יצאת עליו?!"
"אבל הוא איים עליו!!"
"לטובתךך!!"
"אוףף אני שונאת אותך!!"
"חחח כתבי לו שאת מצטערתת.."
"לאא!! מהה.. השנייה רבתי איתו"
"תגידי לו שזאת הייתה אני"
"לאא נראה לך!!?? אוףף טוב אני יכתוב לו משוו!! אני שונאת כשאת צודקת"
"חחחחחחחחחחחחחח.... אני אוהבת שאת טועה!!"
"רעהה!!"
הלכתי לאיי סי וחיפשתי את נתנאל.. אחרי שמצאתי שלחתי לו..
"נתנאלל.. קראתי עכשיו שוב תשיחה שלנו ואני מצטערת הבנתי שרק ניסית לעשות לי טוב ושאנלא יפגע.. אני לא כועסתת עליך ומבקשת ממך סליחה....."
"טובב.." הוא ייבש אותי
"מה טוב?!!? סלחתת?!"
"כןן.. אבל אנלא רוצה שנדבר....... אני זז לכדורגלל... ביי"
"בייייי.. ואני מבינה אותך שאתה לא רוצה שנדבר.. אבל נשלים מתישהוו!! נכון!?!?"
"מתישהוו.. זזתיי.. בייביי.." וככה סיימנו ת'שיחה.. אחרי השיחה הרגשתי עוד יותר חראא!! ביאס אותי איך שהוא דיבר.. הוא היה ייבש אליי אז הבנתי שהוא נעלב!! וזה דיי העציב אותי.. לא רציתי שנסיים ככה!!
"מה את מבואסת!?" נועה קטעה לי ת'מחשבות
"סתם.. אני מרגישה חראא ביותר!!" עניתי לה
"בגלל נתנאל?!?!"
"כןן.. אוף הוא כולה ניסה לעזור לי ויצאתי עליו כאילו לא יודעת מה"
"צודקתת.. זה לא היה בסדר אבל כתבת לו סליחהה..!!"
"ראית מה הוא אמר!! הוא לא באמת סלח.."
"חפיףף דנייי יאללה כולה נתנאלל!!"
"זה לא כולה נתנאלל!! פגעתי בו"
"אבל זה עבר.. צאי מזהה!! יש לך את סתיו את צריכה להיות מאושרתת!!"
"כןן.. אני מאושרת!!" חייכתי לנועה
"יפה שלי אני זזתי יש לי עוד מעט פגישה עם גיאא!"
"יאאאאא תהניי ובהצלחה מאמושש.." נועה הלכה ואני נשארתיי לבד בבית.. חושבת על כמה שהייתי חרא עם נתנאלל......
בנות יצא קצר מצטערתת אני ימשיך עוד פעםם היוום מבטיחההה מוווווואה תגיבוו
מה זה ההמשך הקצר הזהההההה????????? זה לא יפה שימי יותר ארוך!!
חח איזה סיפור מהמםםםם אני מכורהההה המשךךךךךךך
המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
סיפור משהו בסט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
😁 😁
יפהההההההה.. אבל קצר..
המשך בקשההההההההה