המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
המשך!!!!
עכשיו קראתי את כל הסיפור...
יואוו איזה יפהה הואא שמי המשך מאמי..
איזה יפה זהההההה
שימי המשך דחוףףף
יו אני עכשיו קראתי את כל הסיפור איזה מהמםםם!!! יש לי מחר מבחן רציתי ללכת להתכונן לא שמתי לב הזמן עבר לי כל כך מהר!!! חחחח סיפור ממש טוב שימי איזה שהוא פרק ארוךךךך פליז תעשי המשך!!!
אני ידבר איתכןן ראסמי עכשיו.. מזה לא רציתי להמשיך תסיפור לא יודעת אין לי רעיונות כזה אבל בזכותכן המשכתיי ושמתי לכן המשךך דיי ארוךך!! תודה על התגובותת אוהבתותכןן מלאאא מלאא
"לאאא נועהה!! נועה?!?!" היא ניתקה לי.. ניסיתי להתקשר אליה שוב אבל לא הייתה תשובה בבית.. אחרי 5 דקות נועה הייתה אצלי בבית.. נוו ברור שהשלמנו איך אני יכולה שלא!?!?!
היה מזהה כייף דיברנו מלאאא ואפילו קצת בכינוו!! חחחחח נועה סיפרה לי דברים על גיא והתחילה לבכות.. היה לי רעעע בגלל זה ונסחפתי אחריה.. ושתינו יחד בכינו!! הוא כ"כ זבלל!! החלטנו שתינו שאנחנו מתנקמות בו בטוחח!! אפילו הייתה לנו תוכנית!!
"יאללה שלב מספר -1- של התוכנית יוצא לדרך!! 1 2 עבור" אני ונועה לקחנו ת'משימה קשה!! חחח ממש נכנסנו לזה חזק!! "קודקוד שומע? עבור" במשך איזה 10 דקות שיחקנו אותה איזה שתי בלשיות שיש להן משימה שהן חייבות לבצע והמטרה-->גיאא!!!
~שלב ראשון~
נועה הרימה ת'טלפון והתקשרה לגיא..
"גיוש!?! אני מזה מצטערתת על מה שעשיתי..לא הייתי צריכה לצאת ככה מהבית שלך.. תקשיב אני אצל דניאל עכשיו השלמנו ו.. לא משנהה!! בוא למטה לגינה מתחת לבית של דניאל אני רוצה לדבר איתך.." גיא הסכים.. מה שאומר שהשלב הראשון עבר בהצלחה!! אחרי כמה דקות נועה ירדה למטה ואני הסתכלתי מהחלון.. הם התחילו לדבר כאילו כלום.. אחרי כמה דקות התקשרתי לגיא ממספר חסוי..
"הלוו!??!" גיא ענהה
"גיוששששש" עשיתי קול מפתה כזה.. כמו שרק אני יודעתת לעשות חחחח
"כןן.. מי זה?!?"
"מה קרה.. אתה לא זוכר אותיי!? מתנשק איתי כשאתה בחולון ופתאום שוכח ממני?"
"מהה?? יו השתנה לך הקולל!!"
"מי זאתת!?!?" נועה קטעה את גיא
"סתם.. ידידה שלי.. את לא מכירה"
"ידידהה!?" התעצבנתי "חברה שלך!!" פה כבר אני ונועה ראינו על הפרצוף של גיא שהוא מתחיל להתבלבל
"אמרת שאני סתם ידידה?!?! שכח ממני בייי!!!" וניתקתי לוו
"שמעתי אותה!! יש לך חברה מהצד!? אנלא מאמינה שכח ממני!! בייי" וגם נועה הלכהה חחחחחחחח כמה מצחיק היה לראות את גיא יושב לו שם לא מבין מה נסגר עם החיים שלו ואני ונועה רק צוחקות!! מי שמתעסק עם אחת מאיתנו מתעסק איתנו ואין על הנקמות שלנו!! כמה צחקנוו!! בחיים שלי לא צחקתי ככה!!
"אתן בסדר?" אמא באה לראות אם אנחנו חיות
"חחחח כןן אמאוששששש" זהו המשימה הושלמה בהצלחהה!!
היה יום שישי אז נועה נשארה לישון אצלי.. בבוקר קמנו ואבא שלי הסיע אותנו ב10 בבוקר לים.. הגענו לים השתזפנו והיה מזה כייף!! הכרנו מלא בנים ואחד היה נראה לי ולנועה מזה מוכר.. "מאיפה אתן?!" אחד מהם שאל "ראשון.. ואתם?!"
"יבנהה.." יבנה.. יבנה.. מוכר לי
"תגיד לי.. איך קוראים לך!?!" שאלתי ת'ילד שהיה כ"כ מוכר לי
"ליאור.. למה?!" ליאור?! זה ליאור!! נווו זה שנדלקתי עליו ואז נועה התנשקה איתו!!
"תגיד אתה דפוק?!" אמרתי לו
"למה?!"
"אתה לא זוכר אותנו?"
"הייתן נראות לי מוכרות בהתחלה אבל לא יודע.. למהה מאיפה אני אמור לזכור אותכן?!"
"שנה שעברה בים...."
"התנשקת איתי" נועה הצטרפה לשיחה.. חחח היא כזאת חסרת טקט!! מי אומר התנשקת איתי!?! סתומה..
"אהההה יווו אני זוכר!!! דניאל קוראים לאחת מכן נכון?!"
"כןן.. ליי.. והיא נועה"
"נועהה!! נכון!! יוווו כמה זמן לא ראיתי אותכןן!"
"חחח איזה צרוף מקרים!!"
"ראסמיי!!" יוווו הוא כ"כ חמוד!! וגם נראה טוב.. נראה לי אני נדלקת עליו שוב..
"אז מה ככה..? יש לכן חבר?!"
"לי היה עד אתמול!!" נועה אמרה
"ואללה?! למה נגמר?!"
"כי הבנזונה בגד בי.."
"בנזונה!! ולך?" ליאור הסתכל עליי "לך חייב להיות חבר!!" הוא אמר לי
"לא.. דווקא לא.."
"היה?!"
"כןן.. עד לא מזמן.. אבל הבנתי שזה לא זה.. ולך?!" התפללתי בלב שהוא יגיד שאין לו!!
"בנתיים לא.."
"בנתיים" אמרתי בצחוק.. אחרי איזה שלוש שעות משו כזה אבא של חזר לקחת אותנו.. נתתי לליאור תאיי סי ותפלא שלי והוא נתן לי תאייסי שלוו.. אין לו פלא.. עצוב!!
הגעתי הביתה התקלחתי וכשחזרתי לחדר מספר האייסי שלו היה על השולחן.. לא רוצה להוסיף אותו!! חשבתי לעצמי.. שהוא יוסיף אותיי!! הלכתי קצת לנועוש.. דיברנו עשינו צחוקים.. אמרתי לה שנראה לי שאני נדלקתי על ליאור "והפעם אל תתנשקי איתו כן!?!" אמרתי לה בצחוק
"אני ישתדל.." עשינו מלא כייף ואחרי איזה שלוש שעות חזרתי הביתה.. אכלתי משו.. ראיתי טלוויזיה והלכתי לחדר.. הייתה לי הודעה מערכתת.. ישששש זה ליאור!! כ"כ שמחתיי
"כפרה את פה?!" אווווךך כמה אני שונאת ת'מילה כפרה!!
"כן מאמוש מה המצב??!"
"הכל טוב יפה שליי מה איתך?!"
"אתה יודע.. חיים" השיחה הייתה כייפית מצחיקה ומעניינת אחרי פולל צחוקים ליאור שאל את מה שרציתי כל הזמן שהוא ישאל
"תגידי.. איך זה שאין לך חבר?! את רוצה בכלל?! מישו כ..מוני למשל"
"אני רואה פה הצעת חברות?"
"תחשבי איך שבא לך"
"כן יש מצב.. אבל לא עכשיו.. לא מכירה אותך עוד"
"ואם תכירי?"
"אז בכייףף.." בדרך כלל אנלא כזאת פתוחה עם אנשים אבל איתו הייתה לי הרגשה טובה.. כייפית כזאת!!
"אז אני ישתדל להכיר אותך מהר!!"
"תשתדל טוב.."
"מבטיח!!"
"מאמינה לך.."
בלי ששמתי לב השעה הייתה כבר 1 בלילה.. ניסיתי לישון אבל לא הצלחתי להרדם.. כל הזמן חשבתי על מישו אחד~~>ליאור...
אוהבתותכןן ותודהש גרמתןן לי להמשיך תסיפור מואההה
+!+שירנוש+!+
יו איזה סיפור מושלםםם!!!
תמשיכי מללאא!!
מוכשרת!!!
יייייייייייייייווווווווו המשכת את הסיפור והכל בזכותינו..
אין עלינו.. חחחחחחחחחחחחחח סתם..
אין עליך ועל הסיפור המדהים שלך... ושאני אומרת מדהים אז הוא באמת מדהים..
שימי המשך love u
בזכותינו היא המשיכי את הסיפור.. אנחנו צריכים להתגאות בזה חחח סתם
תמשיכייי יש לך אחלה סיפור 😊
הנה המשךך בנננננותת יפות שלייי!! תודה על התגובותתתתתתת מואה
בלי ששמתי לב השעה הייתה כבר 1 בלילה.. ניסיתי לישון אבל לא הצלחתי להרדם.. כל הזמן חשבתי על מישו אחד~~>ליאור...
בבוקר התעוררתי עם מצב רוח טוב במיוחד..
"מה קרה את מאושרת?!?" נועה אמרה לי בדרך לבצפר.. נשבעת לכם היא קוראת מחשבות זאתיי!!
"איך את יודעת שאני מאושרת!?"
"רואים עליך"
"חחחח ואללה??! לא יודעת אין סיבה.."
"דיברת עם ליאוריי?"
"ליאוריי?!?! חחח כןן דיברנו"
"אז בגלל זה את מאושרת"
"כןן.. גםם.."
"יפה יפהה"
"כןן....." הגענו לבצפר והכל הלך לי טוב.. נתנאל שכבר איזה שבוע ומשו אנחנו לא מדברים התחיל לדבר איתי בשיעור ספורט כי שנינו לא השתתפנו.. הייתה לנו שיחה מזה כייפית ומצחיקה.. הוא סיפר לי שהוא היה אתמול במועדון שלנו ושהוא הכיר אחת מזו יפה מתל אביב שבאה לישון אצל זוהר [[ילדה מהשכבה]]
"ואללה?! איך קוראים לה?" התעניינתי.. אבל לא קנאתי!! להפך.. שמחתי בשבילוו!!
"הדר.."
"יפה לךךך.."
"אני הולך מחר לראות אותהה"
"אתה נוסע לתל אביב?!"
"לא.. היא באה לזוהר אז אני הולך לזוהר.."
"ואאאא פשש יפהה לך!!"
"ומה איתך.. לא מצאת עוד מישו?!"
"אני בתהליכים"
"מזתומרת!?"
"הכרתי אחד מיבנה.. ליאור.. אבל אנלא יודעת למה זה מתפתח בנתיים"
"וסתיו?"
"מה איתו?!"
"ירדת ממנו?"
"כןן.. בטח.. מזמןן... זה לא היה זהה!!"
"מבין אותך.." כל השיעור דיברנו וסיפרנו מלא דברים!! למרות שפעם היינו חברים זה לא הפריע לי לספר לו על ליאור... הרגשתי שאני יכולה לסמוך עליו!! וגם הוא סיפר לי על הדר וסמך עליי.. חזרנו להיות ידידים ושמחתי מזההה!!
"מה ראיתי אותך ואת נתנאל מדברים בשיעור ספורט!?" נועה התחקירנית באה לברר עניינים
"השלמנווו"
"שמתיי לב!! יפההה"
"מאודד"
"חחחחחחח את מאושרת מזה..! לא?!?"
"כןן.. מה אכפת לי להשלים איתו? זה לא שאנחנו הולכים לחזור או משו"
"או שכן"
"ממממממממ לא.."
אחרי זה היום בכלל הלך לי טוב.. קיבלתי במבחן בהסטוריה 97!! הציון הכי גבוה בכתה!! כמה שמחתיי!! העלתי לי תממוצע!! בדוק יש לי תעודת הצטיינות!! איזהה כייףף!!! נועה קיבלה 78 חחחח.. אבל שמחתי בשבילה!! במבחן הקודם היא קיבלה 65.. 78 זה התקדמות!!! היא הייתה מבואסת.. ראו עליה.. אבל היא כבר רגילה.. היא לא משקיעה בלימודים ולא אכפת לה מזה בכלל.. עונה לכל המורות ומפריעה להןן!! שנה שעברה היו לה 7 ב' בתעודה!! אבל מה אכפת לי!? אני אוהבת אותה.. מצידי שתכשל בהכל!! זה לא מה שיקבע לי.. אנלא נותנת לזה להשפיע עליי..
"נועה בא לך לבוא אליי היום ללמוד לערבית?!"
"לאא.. איכסס מי לומד לזה?"
"בואי אליי.. במבחן הקודם קיבלת 80"
"מהעתקות"
"נו בסדר.. בואי נלמד יחד יש לנו את זה מחר.. אני התחלתי כבר ואני יעזור לך וככה גם ולא תצטרכי להעתיק!! תקבלי 100 ותעלי תממוצע!!"
"טוב אני יראה.."
"תשאלי רגע ת'מורה אם את יכולה להגיש עבודה בהסטוריה שתעלה לך תתמוצע"
"לא רוצהה"
"נווו" נועה שאלה והמורה הסכימה.. כמה שמחתיי!! החלטתי שאני יעזור לה להעלות ת'ממוצע שלה!! שלא כמו שנה שעברה.. ממוצע 65!!! הפעם אני לוקחת עליה ת'אחריות!!
אחרי הצהריים נועה באה אליי ולמדנו!! היא מזהה חכמה!! לא חשבתי שהיא כזאתת.. היא כמעט לא לומדת בבצפר.. היא סתם באה!! מופרעת קטנה.. חחחחח
יום אחרי זה היה לנו תמבחן.. הלך לנועה מזה טוב..!! ככה היא אמרה ליי!! המורה עשתה לנו הפתעה ובסוף היום היא נכנסה ואמרה שהיא הספיקה לבדוק כי היו לה שעתיים חופשיות והתחילה להקריא ת'ציונים.. אני בין הראשונות שמקריאים ונועה בין האחרונות.. קיבלתי 98!! וזה עוד היה מבחן ממש קשהה.. חיכיתי כבר שהיא תגיע לנועה ובסוף היא הגיעה אליה ואמרה..
"נועה.. יש לך שיפור ענק!! אני מקווה שלא העתקת"
"מה פתאום!! כמה!??" נועה הייתה סקרנית
"94"
"כמה?!?!"
"94" כל הכתה הייתה בשוק!! וככה גם אני ונועהה! איזה חיוך ענק היה לה על הפנים!! דבר שרק עשה לי טוב על הלב!! בסוף השיעור נועה חיבקה אותי חיבוק עעעעענקיי והייתי כ"כ מאושרתת..=))
~זהו בנתייםםם מווווווווווואה~
+!+שירנוש+!+
יאא איזה מושלםם זה אין אני פשוט מכורה המשךך
אווויייי המשך דחוףףףףףףףף
איזה חברות טובות 😊
אני אוהבת תסיפור שלך.. מווווואה.
שימי המשך
איזה סיפוור מדהייםם!!!
תמשיכי 😛