איזה סיפור
מ=ו=ש=ל=ם!
תמשיכי!! אני רוצחת אותך אם לאא חחח
בתאלוששש 😉
ווואי איזה סיפור יפההההההההההה
שימי המשך 🙄
אני ממש שמחה שהמשכת כי הסיפור שלך ממממממש יפה!!!!!
תמשיכי דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
😊 😊
בנננננננננותת תודה על התגובותת אני ימשיך יותר מאוחר..=))
אוהבתתת
+!+שירנושששש+!+
יותר מאוחר פירושו היום??????????????????????
😊 😊
המשךך בננותתת תהנוווו מטורפת עליכןן
"94" כל הכתה הייתה בשוק!! וככה גם אני ונועהה! איזה חיוך ענק היה לה על הפנים!! דבר שרק עשה לי טוב על הלב!! בסוף השיעור נועה חיבקה אותי חיבוק עעעעענקיי והייתי כ"כ מאושרתת..=))
חזרתי הביתההה יחד עם רון.. נתנאל ונועה..
נתנאל הלך לרון אז דיברנו מלאאא בדרך.. קבענו שהם יבואו אליי ב4 ככה יחד עם נועה
הגעתי הביתה אכלתי החלפתי לפיג'מה.. הג'ינס היה כ"כ לא נוח.. פתאום היה טלפון.. כמה נבהלתי!!
"את לא יודעת מה קרה את לא יודעת מה קרה את לא יודעת מה קרה" זאת הייתה נועה!! היסטרית
"תגידי לי מה קרה תגידי לי מה קרה תגידי לי מה קרה"
"נכון כשחזרתי הביתה?.. נווו אחרי שאת ונתנאל ורון עליתם לבניין שלכם!?"
"כןן נו..."
"אז אני המשכתי לבד.. פתאום אני רואה את גיא.. ואני כזה: יווווו אני חייבת להתחבא!! קיצר.. הוא קלט אותיי והתקרב אליי והסתכל עליי כזה כאילו עוד שנייה הוא רוצח אותיי!! זה היה מפחיד!!"
"מטומטמת!! אני כבר חשבתי שקרה משו נורא!!! הלחצת אותי!"
"זה נורא מאוד!!"
"מה נורא בזה?! אז הוא כולה הסתכל עלייך!! אייאיי!!"
"אוףף אבל אני עוד אוהבת אותו את לא מבינה?"
"אני מבינה אבל הוא עשה לך דבר חרא ואנלא נותנת לך אפילו לחשוב על לחזור אליוו!!"
"לא חושבתת על זה"
"כןן.. בטחחחחח!! הוא רק הסתכל עליך אז את מתקשרת אליי בהיסטריה כאילו ראש הממשלה קנה לך מתנה ליומולדתת!"
"מה קשור?"
"לא יודעתת.. חיפשתי דוגמא טובה.."
"איזו דוגמאא.. שיחקת אותה!!"
"חחחחח עזבי אותיי.. יאללה היסטרית בואי אלייי"
"אבל קבענו ב4"
"אז אל תבואי"
"חחחח 5 דקות אני אצלך.. ביי"
"ביייי.." ניתקנו.. הלכתיי לאיי סיי והייתה לי הודעה מליאור
"מאמוש.. חברים שלי נוסעים הערב לבראשון.. בא לך ניפגש?!" יוווו כמה בא לי
"באיזו שעה?"
"10 ככה.. עד 12 נהייה משו כזה.. לא מאוחר מדיי"
"כןן.. תקשר אליי אני יבוא.. איפה תהיו?!"
"נראה לי נשב או בקניון או במועדון אז אני יהיה איתך בקשר" בנתיים נועה נכנסה אליי הביתה והתיישבה לידיי "אוווו למי יש דייט להיום?!" היא אמרה לייי "לאפחד" הוצאתי לה לשון
"סבבבה מאמוש אני זזתייי.. נדבר כברררר"
"בייי יפה שלייי" וככה סיימנו ת'שיחה.. יווו כמה רציתי שניפגשש כברר!!! השעה 4 ורבע הגיעה ונתנאל ורון גם באו.. היה כ"כ כייףף!! דיברנו מלאאא.. צחקנוו.. עשינו שטויותתת כמו שבחיים שלי לא עשיתיי!! אפילו כמעט שברנו חלון!! זה היה פשוט מצחיק!! נתנאל הדפוק דחף את רון על נועה והיא נפלה על החלון!! הייתי בטוחה הוא עוד שנייה נשבר!! חחחחחחח..
השעה 8 הגיעה.. שרפנו בכייף 4 שעות!! אמא התקשרה להודיע שהיום היא ואבא נוסעים לחתונה אחרי העבודה אז הם יחזרו ככה ב2 אז שאנלא יחכה להםם.. הם נשארו אצלי עוד איזה חצי שעה משו כזה ואז הם הלכוו הביתה.... התקלחתיי התלבשתיי.. ובלי ששמתי לב השעה הייתה כבר רבע ל10..!!! ב10 ורבע משו כזהה היה לי טלפון
"מאמוש זה ליאור הגענווו"
"יש לי בית ריק.. אתה רוצה שאני יבוא אליכםם או שאתה תבוא אליי?! אתה יכול לעזור ת'חברים שלך!?"
"כןן.. ברור באנו הרבהה.. איפה את גרה??!" הסברתיי לו איך להגיע.. אחרי רבע שעה דפקו בדלת.. זה היה הוא!! כ"כ יפההההההההה
~המשך יבואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא~
מואהההההההההההההההה
+!+שירנוש+!+
סיפור מ-ה-מ-ם שימי המשך דחוף 😊
המשך
המשך
המשך
המשך
המשך
המשך
המשך....!!!! 😂
יפהההההההההההההההההההההה
שימי המצ'ך 😊
המשךךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
מה קורה??????????????
למה אין המשך???
😢