יאאאאאאא מאמי סופסופ המשךךךך חיחי....
תמשיכי כשתוכלי ובהצלחה במבחנים!
יייייייייה איזה כיף איך התגעגעתי לסיפור שלךךךךךךך..
תודה ששמת המשך. כבר חשבתי שלא יהיה יותר.
מואהההההההההההההההההההההההההה
ואפשר עוד המשך בקשה
הנה לכןן המשך יפותת שליייי
תודה על התגובות
"חברים?"
"כןן.."
"חחחח אוקיי ביי יפה שלייי" התנשקנו והוא הלך.. האושר לא הפסיק להציף אותי!! אני חברה.. שלוו!! של ליאור המושלם הזה!!!! כמה שמחתיי!!!!!
התקשרתי לנועה ואחרי איזה חצי שעה היא באה אליי סיפרתי לה על ליאור והיא כ"כ שמחה בשביליי!! הלכנו לישון ככה ב2 והפעם שתינו שמנו שעונים מעורריםם!!!!!
בבוקר התעוררנו והלכתי לכתוב אוואי.. פתאום ראיתי שיש לי הודעה מאתמול שלא ראיתיי.. "מאמוש שליי אני הולך לישון רק רציתי להזכיר לך שאני פשוט אוהב אותך ולא מפסיק לחשוב עליך!!!!!!!!" יאאא זה ליאורר איזה חמודד אני מאוהבתת בו כ"כככככ "סורי מהמם שלי ראיתי רק עכשיו אוהבת אותך וגם לא מפסיקה לחשוב עליךך!! מווואה ענקית חיי" עניתי לו חזרה...
אני ונועה התארגנו לבצפר.. שתינו לבשנו ת'בגדים של השנייה ונראנו פשוט.. ~פצצה~ [בלי להשוויץ כן!?]
הגענו לבצפר ונתנאל שקלט שאני מאושרת בא ושאל אותי למה אני מאושרת.. הסברתי לו מה קרה עם ליאור.. אני כבר לא מתביישת ממנו!! נהיינו ידידים מזה טובים!! הוא סיפר לי שהוא והדר [זאת שיש לו איתה קטע..] הולכים גם להיות חבריםם!! שנינו שמחנו בשביל השני..!!!
בהפסקה נתנאל ליווה אותי לקפיטריה... כשחזרנו למתחם של שכבה ט' הייתי בשוק!! נועה וגיא ישבו ודיברו כאילו כלום!! צחקו אחד עם השני והיו נראים כאילו הם חזרנו!! בסוף ההפסקה לקחתי את נועה לצד
"מה נסגר?"
"מה הכוונה?"
"את וגיא"
"אהה לא סתם לא חזרנווו אנחנו החלטנו להיות ידידים" נועה הגיעה אותיי
"אההה.. נבהלתייי הייתי הורגת אותך אם היית חוזרת לבוגד הזה!!"
"תרגעיי אנלא יחזור אליו"
"את באה איתי ליבנה היום נכון!?"
"מה קשור יבנה?"
"ל-י-א-ו-ר"
"אהההה לא מה אני קשורה!??"
"מהההה?? את באה!! אנלא ינטוש אותך תרגעיי!! חוצמזה שהבטחת ליי!"
"מתיי?!"
"אתמולל.. לפני שהלכנו לישוןן!!"
"אההההה נכון טובבבבב"
"אז ניקח מונית ב4?"
"כןןן.."
"ישששששששששששששששש אוהבתותך!!" נתתי לה חיבוק עעעענקי ורצתי לשיעור מתמטיקה
כל שיעור מתמטיקה חשבתי רק על דבר אחד....-->ליאור!!!
היום עבר לי מזה לאטט..
בכל מקרה בסוף הוא נגמר... חזרתי הביתה התארגנתיי החלפתי בגדים וב4 מונית באה לקחת אותי ואת נועה.. הלכנו למרכז אחד שיש ביבנה והתקשרתי לליאור [הוא לא ידע שאני באה........]
"כןן יפה שליי" ליאור ענה ליי..
"מאמוש אני ביבנה"
"דייי"
"נשבעת לך!!!!"
"איפה?!"
"מממממממ יש כזה מרכז.... ליד גן שעשועים"
"אני יודע למה את מתכוונת..."
"באתי עם חברה אז תביא חבר גםם"
"אוקיי יפה אבל זה ייקח לי רבע שעה"
"אין בעיה אהובי מחכה לך" וניתקנו.. דפקתי כזה חיוך חשבתי שעוד שנייה הפה שלי נקרע!! חחח
אחרי 20 דקות הגיעו שני כוסונים מהממים!! האחד הוא שליי!! ליאור כמובןן!! והשני.. יותר כוסון אפילו מליאור!!!!! נועה ישר שמה לי מבט של "תודה אחותיי"
הלכנו יחד להסתובב קצת ובאיזשהו שלב התפצלנו... אני הלכתי עם אהובי ונועה.. הלכה עםםםםם.. אהובה.. נראה לי שאפשר לקרוא לו כככה!!
"יוווו אני אוהב אותך כ"כ איזו הפתעה עשית ליי!!" ליאורוש אמר לי
"חחחח הייתי חייבת לראות אותך!! רציתי שתבין שהמרחק לא משנה בגרושש!! ראית.. אנחנו רק יום חברים ואנחנו כבר נפגשנו למרות שזה שתי ערים שונותת!!" כל השיחה לא הפסקנו להגיד "אהוביי.. אהובתיי" היו לי מן פרפרים בבטן.. מאהבה כזה!!
למרות על הכייף אחרי שעתיים היינו צריכות ללכת.. התקשרתי לנועה ואמרתי לה לבוא לאיפה שהגענו עוד 10 דקות.. אחרי 10 דקות נפגשנו שם והם הלכו..... לנועה היו דמעות בעיניים
"נועוש... מה קרה?!?!"
~המשךך יבואאאא~
יאוו..את כותבת מדהים..!!!
המשך דחווףף!!
מה קרה???
איזה יפהההה זה תמישכיייי
למרות שהיו ממש קצת תגובות.....=(( אני ממשיכה
התקשרתי לנועה ואמרתי לה לבוא לאיפה שהגענו עוד 10 דקות.. אחרי 10 דקות נפגשנו שם והם הלכו..... לנועה היו דמעות בעיניים
"נועוש... מה קרה?!?!" היא לא ענתה ליי.. היא ישבה שם ושתקה והדמעות עמדו לה כבר על קצה העין!!
"נועהה תעני ליי!!" צעקתי לה.. התחלתי להילחץ "זה הילד הזה?!?" שאלתיי.. "הוא עשה לך משו?!?" היא לא ענתה.. היא רק הסתכלה עליי וחזרה להסתכל לריצפה "נועהה!!" הדמעות התחילו לצאת לי מעיניים "את מפחידה אותיי!!! מה הוא עשה לך!!!!! תעני לי נועה!! אנלא זזה מפה עד שאת לא עונה ליי!!" אחרי פול זמן של שתיקה היא התחילה לדבר
"הוא...." ושתקה שוב
"הוא מה!!!! מה הוא עשה לך!!!!" צעקתי עליה והדמעות כבר ירדו לי בעיניים
"הוא נגע בי"
"הוא אנס אותך!?!?!?!?!? נועה מה הוא עשה לך!??" בחיים שלי לא ראיתי את נועה ככה!! נועה.. שכל הזמן מחייכת שכל הזמן שמחה!! פתאום נשברה ככה
"הוא נגע בי בלי שרציתי!! ניסיתי לברוח אבל לא היה לי לאן אנלא מכירה את המקום הזה לא ידעתי לאן ללכת"
"עכשיו אני מתקשרת לליאור!! חכי מה אני עושה לבנזונה הזה"
"לא דיי דניאל זה לא מתאים עכשיו!!"
"למה לא התקשרת אליי!?!"
"הוא לא נתן לי!! הוא תפס אותי בכוח לא יכולתי לזוז!! ניסיתיי.. באמת שניסיתי.. נתתי לו גם בעיטות ואגרופים אבל הוא לא עזב אותי! עד שהתקשרת... הייתי חייבת לענות.."
"אני כל כך מצטערת נועה!! זה הכל באשמתיי!!"
"זה לא באשמתך זה באשמתיי! הוא בא לנשק אותי ונתתי לו ואז הוא ניסה לגעת בי והרחקתי אותו אבל הוא לא הפסיק!!"
"כמה זמן זה קרה?"
"רק ברבע שעה האחרונה.. בהתחלה דיברנו והוא היה ממש חמוד!! לא יודעת מה נכנס בו פתאום"
"בואי נלך למשטרה"
"לא רוצה דניאל אנלא יכולה עכשיו אני יותר מדיי בשוק ובהלם"
חיבקתי אותה כ"כ חזק והרגשתי אשמה בכל זה!! היא בכלל לא רצתה לבוא איתיי ובכל זאת שיכנעתי אותה "אבל.. הוא לא אנס אותך נכון..?" שאלתי בדאגה מתפללת שהתשובה תהיה לא
"לא... הוא רק ניסה בכוח לגעת בי.. הטריד אותי כזה..."
"טוב.. בואי נזמין מונית נלך הביתה... רוצה שאני יקנה לך לשתות!??"
"לא.. אני רוצה לבוא אליך....."
"ברור מאמוש.. חכי אני יזמין מונית.." חיכינו כמה דקות למונית עד שהיא הגיעה.. נסענו ביחד אליי הביתה ונועה התקשרה לאמא שלה להגיד לה שהיא תחזור קצת יותר מאוחר כי יש לנו עבודה לעשות
נכנסנו אליי הביתה.. ההורים שלי עוד בעבודה.. נתתי לה לשתות הרגעתי אותה קצת.. לא ידעתי מה להגיד לה... ללכת למשטרה.. לא ללכת למשטרה... אחרי איזה שעה נועה נרדמה בחדר שליי...
"מאמוש שליי נהנתיי איתך מה שלומך?!" הייתה לי הודעה מליאור באייסיקיו
"ליאור.. איך קוראים לחבר הזה שלך!??!" שאלתי אותו
"נאור.. למה? נדלקת עליו!??"
"טחח כן ברור.. אתה לא יודע??!"
"לא יודע מה?"
"מה הוא עשה לנועה?"
"מה??"
"הוא ניסה לגעת בה בלי שהיא הסכימה"
"מה מתיי?!?!!?"
"כשהם היו יחד לבד"
"מהה? אנלא מאמיןן!!!!!"
"גמאני לאאא.. נועה אצלי עכשיו ישנה היא בטראומה של החיים שלה!!"
"אני בשוק נשבע לךך אני ידבר איתו"
"כדאיי לך!! אחרת אני ידבר איתו וזה לא ילך בטוב"
"אל תדאגי מאמוש תגידי לנועה שהכל יהיה בסדר"
"טוב... היא מתעוררת אני הולכת אליה.. נדבר כבר.."
"אתן מגישות תלונה?"
"אולי"
"טוב... ביי" אני וליאור סיימנו תשיחה במן כעס.. למרות שלא כעסתי עליו.. זה לא אשמתו!! אפילו על נועה ועל נאור לא כעסתיי.. כעסתי רק עם בנדם אחד.. על עצמיי
סורי יצא קצת קצר אבל תגיבו ואני ישים המשך ארוךך
מואההההההההההההה
😁 וואי איזה מדהים זה
שימי המשךךךךךך ד-ח-ו-ף
יפהההההההההההההההההה..
המשך 😊
הפרק היום יהיה ממש קצר מסיבה אחת.. שזההההה ה........
~פרק אחרוןןןןןןןןןן~
--כעבור 3 חודשים--
אחרי התלבטויות רבות נועה הגישה תלונה למשטרה על נאור.. ולקחו אותו לחקירות והעיפו אותו מהצפר.. אבא שלו הוא עשיר רצח והוא שלח אותו למוסד לעבריינים צעירים..
אני וליאור נפרדנו.. בלי קשר למקרה של נועה!! היינו יחד חודשים וחצי.. החודשיים הכי כייפים בחיים שליי!! אהבתי כמו שבחיים לא אהבתי בנאדםם.. אבל זה נגמר.... היה לנו ריב ענקי בגלל שמישו סיפר לו שהתנשקתי עם ידיד שלי.. דבר שכן קרה.. התנשקתי עם נתנאל.. השאלה-->איך זה הגיע לליאור?!?!!?
עכשיו אני בקטע עם מישו.. עם נתנאלל!! הדר [ההיא שהוא היה דלוק עליה] עברה לגור בחו"ל.. בדיוק אחרי שאני וליאור סיימנו ת'קשר.. צירוף מקרים או~~>הגורל
אז עכשיו אני ונתנאל ביחד... לא חבריםם.. ביחד [[אל תשאלו אותי מה ההבדל..!!!]]
נועה... נועה עכשיו חברה של בני.. ילד חדש שעבר לגור בבניין שלי.. כוסון רצח.. כתה י'!! בהתחלה היה לנו קטע כזה.. אפילו התנשקנו.. אבל נגמר.. לא אהבתי אותו והוא ונועה נדלקו אחד על השני!!
גיא... גיא עכשיו לבד.. בעצם.. לפי מה שהבנתי יש לו קטע עם שירן.. ילדה מהשכבה.. אבל זה לא בטוח!!
סתיו.. האמת.. רק אתמול דיברנו!!! ראיתי אותו ברחוב ודיברנו בקטנה כזה.. מה קורה וכאלה.. בסדר.. ילד חמודד... אולי נחזור להיות ידידים.. נראה כבר..
אז זהוו.. כרגע אני מאושרתת.. ומאוהבת.. מקווה שהפעם אני ונתנאל נחזיק מעמד.. בלי בגידות וכאלהה!!
טוב..... אז זהוו..
אני יכתוב עכשיו מילה מאוד עצובה.. שתעציב אותי ואותכם ביחד...
~הסוףף.....~
אהבתיי לכתוב לכםם.. תגיבוו מלאאאא!!! ואם אני יראה תגובותת טובות אני יתחיל סיפור חדשש!!
אוהבתת מלאאאאאאאא
+!+שירנוש+!+
מה סה הסיפור כבר נגמר?! 😢
הסיפור פשוט מ=ה=מ=ם!!
את חייבת לכתוב עוד אחד!!! 😊
אסההההה יאפפפפפפפפהההההההה
מתה עליךך
כישרוןןןן ענקיייי יש לך!!
בתאלוששששש
מה???? הוא נגמר?????? דאמט... 😢
אוייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי איזה מהמםםםםםםםםםםםםם
םםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
פצצה של סיפור מאמי אהבתי מאודדדדדדדדד
תמשיכי לכתוב יש לך כישרון לאב יוווו מוואאהההה
לא משנה שזה באיחור אני תמיד מאחרת לא משנה...חח פשוט לא הייתי פול זמן אז
תסלחי לי....
אוףףףףףףףףףףףף חבל שזה נגמררררררררררררר
מאמייייייייייי... יש לך סיפור אחד היפיםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!
באמת שזה אחד הסיפורים הכי יפים באתר!!!!!!!!
הדניאל הזאת שתהיה לי בריאה כמה בנים היא מחליפה חחח אבל בכיף.. (:
ואת? מוכשרתתתתתתתתת!!!!!!!!!!!!!
אני מתחילה לקרוא ת'סיפור החדש שלך אני בטוחה שהוא מוצלח כמו זה...
תמשיכי לכתוב לנו עוד סיפוריםםםםםם
חולה עליך בובהההה..
שלך.. אושרית (: