מה עם ההמשךך??
!!!!!!!!!!!-!!!!!!!!!!!
הההההההמממממממממממממממממממששששששששךךךךךךךךךךךךךך
תראו.. זה לא בסדר שאתם מתחילים סיפור ואח"כ לא מסיימים אותו.. יש פה אנשים שמחכים להמשך ממכם..!
אם אתם לא בטוחים שתסיימו אותו עדיף שבכלל לא תעשו!
ואני בטוחה שאני לא היחידה שזה מציק לה...
את מתהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
תמשיכי כבר את הסיפור המדהים הזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
דווקא בקטע הכי יפה את עוצרתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
מאמי התייבשנו מה עם המשך?
נו מה עם המשך? 😢
ssshaniii1 צודקת ב100%
פפפפפפפ מה יהיה?
זה לא פסדר. :/
QUOTE (gilimoran @ 09/12/2004) תמשיכי ומהררר
תגידי איך עשית ת'כתב הזה עם הנצנצים?!?!
סיפור חמוד!קצת מעצבן שבהתחלה אין הסבר מי אומר מה וזה...
אוף..................
אהבתי תסיפור..
נווווווו אוףףףףףףףףףףףףף למה אין המשך?????
בנות אז ככה.. אני לחוצה רצחח עכשיו במבחנים הייתי חולה מלאאאאאאאא ויש לי מלא מועדיי ב'.. אני מצטערת שאתןן במתח אבל אנלא מפסיקה ללמודד!!! אני ימשיך את הסיפור באמת שאני ימשיךך!! אני יודעת כמה זה מעצבןןן.. ביום שישי נגמרים לי כל המבחנים והלחץ יורד!! תקבלו ת'המשך שלכןן ביום שישי בדוק!!
סליחה שחיכיתןןן.. מקווה שעוד יש לכן כוח להמשךך
שלכםם..
+!+שירנוש+!+
טוב אוףף עשיתן לי רע על הלב.. חחחחחחח אני חייבת להמשיךך
קבלו המשךך במיוחד בשבילכןןן
תהנוווו
"יש לי בית ריק.. אתה רוצה שאני יבוא אליכםם או שאתה תבוא אליי?! אתה יכול לעזור ת'חברים שלך!?"
"כןן.. ברור באנו הרבהה.. איפה את גרה??!" הסברתיי לו איך להגיע.. אחרי רבע שעה דפקו בדלת.. זה היה הוא!! כ"כ יפההההההההה
הוא נכנס לבית והיה שקט.. מישו היה חייב לשבור ת'שקט המעצבן הזה..
"רוצה לשתות?!" אמרתיי..
"מה.. אה לא... תודה" ליאור היה בשוק שדיברתיי
"מה.. למה באתם!?"
"מזתומרת?"
"כאילו.. למה התחלטתם לבוא לפה.. מה כבר יש פה?"
"אה.. סתם באנו.. אין סיבה.. כאילו יש אבל..." ופה הוא שתק
"אבלל........." המשכתיי אותו
"סתם רציתי לראות אותך חברים שלי אמרו שנבוא...."
"חחחחח חמוד.." מפה השיחה כבר זרמה.. דיברנו הרבה והתנשקנו גם.. אבל אחרי כל נשיקה דיברנו רגיל.. כאילו כלום לא קרה לפניי.. היה קצת מוזר
פתאום היה טלפון שהקפיץ את שנינו
"הלווו" ליאור ענה.. אני בדיוק הייתי על המחשב "טוב שנייה.. דניאלל"
"כןן הלו..." עניתייי
"אני חייבת לספר לך משו אני מצטערת שאני מפריעה לך זה חשוב רצח!!" ניחשתם נכון-->נועה!! כרגיל... היסטרית!!!
"דברי חופשיי"
"אוקיי אז ככה.. אני ואמא שלי הלכנו לקנות בגדים עניינים קיצר חזרנו הביתה ואמא שלי נסעה לסבתא שלי כי היא לא מרגישה טוב אז ההורים שלי ישנים אצלה היום.. אה ו.. יש לי בית ריק אז בואי אליי"
"לא ישנה איתך בימי בצפר"
"אה חחחחח טוב לא משנה זה לא העקרון.. קיצר כמו שאמרתי יש לי בית ריק.. וכתבתי את זה גם באוואי שלמי שבא שיבוא חופשי וברור שזה היה בצחוק את יודעת איך זה"
"כןןן.. דברי"
"כזה רושמים באוואי סתם דברים"
"נועה..... דבריי!!"
"אוקיי אז אני כזה רואה טלווזיה והכל פתאום דופקים בדלת אני כזה מיזה אפחד לא ענה.. פתחתי פתאום אני רואה את גיא!!!! חטפתי שיתוק לא זזתי איזה 10 דקות"
"גיא?!?!? אמאאאאאאאא תמשיכיי!!" לא הרגשתי כ"כ נעים מליאור אבלל יש לנו פה את אחד הסיפורים של השנה... הוא יחכה!! "זה בסדר??" לחשתי לליאור והצבעתי על הטלפון "ברור מאמוש" הוא ענה
"אוקיי אז אני כזה מה אתה עושה פה?! הוא עושה לי אני יכול להכנס?? הכנסתי אותו הייתי אליו אדישה רצח!! הוא התיישב בסלון ואמר שהוא מצטער הוא לא התכוון אמרתי לו: למה באת?!! הריי אנלא יסלח לך אתה יודע את זה... הוא אמר שהוא בא בשביל משו אחד ו.. הוציא סכין!!"
"מהההההההה?"
"חחחחחחחחח סתםםם נווווו... הוא אמר שהוא בא בשביל משו אחר התקרב אליי ונישק אותיי ואני כמו סתומה לא יודעת למה.. זרמתי איתוו!!"
"מהההההההההההההההההההההההההההה? נועה!!"
"נוווו מה אני יעשהה? אני מתחרטת על זה אבל זה כבר קרה!!"
"ומה עשית אחרי?"
"סתם... הוא קם והלך ולפני שהוא יצא הוא שאל אם חזרנו אז אמרתי לו שבנתיים לא.."
"יוו איזו סתומהה את!!"
"נוווו אני יודעתת.. דניי אני באה לישון אצלך היום"
"טוב אבל הולכים לישון מוקדם!!"
"מתי הוא הולך?"
"מי?"
"ליאור!!"
"אהההה חחח" בכלל שכחתי שהוא יושב לידי "אני יתקשר אליךך"
"טוב מאמוש ביייי" וניתקנוו
"איזה היסטריות" ליאור אמר
"חחח שמעת ת'שיחה?"
"איך היה אפשר שלא? צרחתןן!! מיזה גיא?" סיפרתי לו את כל הסיפור.. גם הוא היה בשוק ואמר שנועה סתומה רצח.. איזה חמוד!! הוא נגד לבגוד.. יאאאאאאא אני מאוהבת!! חחחחחחחחחחח
אחרי איזה שעה של נשיקות ודיבורים החברים של ליאור התקשרו ואמרו לו שהם רוצים לצאת ושהם יבואו עם המונית אליי הביתה לאסוף אותו.. הסברנו להם איך להגיע ואחרי רבע שעה הם התקשרו להגיד לו לרדת.. ליוויתי אותו לדלת ואז.. שנייה לפני שהוא יצא הוא אמר "מה אנחנו עכשיו!?"
"תענה לי אתה.." אמרתי לו.. לא הייתה לי תשובה!!
"חברים?"
"כןן.."
"חחחח אוקיי ביי יפה שלייי" התנשקנו והוא הלך.. האושר לא הפסיק להציף אותי!! אני חברה.. שלוו!! של ליאור המושלם הזה!!!! כמה שמחתיי!!!!!
זהוו מעכשיו אני ימשיךך קבוע.. תהנוו..=))
אוהבתתתת
+!+שירנושששש+!+
איזה מהמם זה אני מתהההה
שימי המשך 😊