מה זה ?? למה אין המשךך??? נו בבקשהההה:]]] 😮 😮
אני מצטערת שלא היה המשך פשוט בגלל שפרצו לי לאייסי ולכל המחשב אז היה לי בעיות להתחבר.. קיצר סרט...
אני עכשיו ימשיך לאב יוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו!!!!!
בבוקר קמתי נחושה בדעתי ללכת לבקר את אמא של גיא. "את בטוחה שאת יכולה להתמודד עם זה עכשיו?"
שאל נתי בדאגה. "כן , אני בטוחה נימאס לי להתחבאות. אני לא עשיתי כלום!!!" "אני יודע מאמי שלי , אני פשוט לא רוצה לראות אותך שוב נישברת.." "נימאס לי נתי. אני רוצה שהיא תדע את האמת.. את כל האמת!"
"אני שמח שסופסוף את חושבת ככה..." הוא התקרב אלי ונתן לי חיבוק גדול ניצמדתי אליו והרגשתי את נשימותיו , את חום גופו.. הוא נותן לי כל כך הרבה ביטחון... "יאללה ,בוא נלך. אני רוצה לסיים עם זה כמה שיותר מהר.." "סבבה מאמי..." קמנו אני ונתי מהמיטה ירדנו למטבח אכלנו מהר ארוחת בוקר ובאנו לצאת.
"חכי שניה מאמי אני צריך להתקשר רגע..." "בסדר נתי אני מחכה לך בחוץ.." יצאתי מהבית בזמן שנתי התקשר ,אחרי כמה דקות הוא הצטרף אלי. "סיימת?" "כן מאמי , אפשר ללכת.." "עם מי דיברת?" "סתם , לא משהו רציני..." "אהה טוב.." השמש חיממה אותנו לצד הרוח הקרה שנשבה נתי התקרב אלי וחיבק אותי הלכנו לנו מחובקים חסרי דאגות , התקרבנו לביתו של גיא. נכנסתי כמו רוח סערה , ידעתי שאסור לי להישבר אני חייבת להגיד לה הכל בפנים! "מה את עושה פה?" היא הקדימה את בואי. "באתי להגיד לך את האמת!"
"סופסוף את מודה שאת רצחת אותו??" "הבן שלך הרג את עצמו והמזל שלי הוא שהוא לא לקח אותי איתו.."
"אווי מה את מדברת? גיא היה ילד מושלם , מאז שהוא הכיר אותך הכל השתבש..." "גיא הכיר לי את עולם הסמים.. בגללו אני עזבתי את הבית!" "וגם הוא עזב בשבילך..!!" "בגללו התחלתי לקחת סמים!" "אם את לא היית רוצה את לא היית לוקחת!!" היא לא הרפתה. "הבן שלך עשה את זה!" הסרתי מעט את חולצתי וחשפתי כתף חבולה... "ואת מצפה שאני אאמין לך שגיא עשה את זה? גיא לא מסוגל לפגוע בזבוב..." "גם אני חשבתי ככה , אבל עובדה שהוא עשה לי את זה.." "מאיפה אני יודעת שאת לא משקרת? מאיפה אני יודעת שזה אל הוא עשה לך את הפצעים האלו?" אמרה והצביעה על נתי. "הוא??? חה חה חה ,הוא רק הציל אותי מנתי..."
"בשביל מה באת לפה עכשיו? בשביל ללכלך על הבן שלי?!" "לא, באתי לפה בשביל שתיפקחי את העיניים.."
"את מצפה שאני אאמין לז*** כמוך ולא לבן שלי? הבשר שלי , שאני ילדתי אותו?" "את לא שמעת את הגירסא של גיא.. הוא פשוט מת..ממנת יתר.." "זאת את שסחבת אותו לעולם הסמים.. זה הכל את! תפסיקי לשקר לי!!" "אני לא משקרת!" צעקתי חזרה. "היא אומרת את האמת..." אורי נכנס עם דני לחדר וכל העיינים נישאו אליהם. "דני! ילד שלי , תגיד לי שהיא משקרת... תגיד לי את האמת.." "היא לא משקרת! גיא היה זה שלוקח סמים , הוא זה שהכיר לשירן את העולם הזה..." האם השפילה את ראשה... "הינה , תוצאות של ניתוח לאחר המוות... גיא היה בהחלט משתמש בסמים,משתמש כבד..." אורי הוציא מסמך כלשהו מהכיס שלו והגיש לאם. "שירן הייתה ילדה טובה ,היא התאהבה בגיא ובעולם הזה , היא הייתה במצוקה.. אני הצלתי אותה משם....בגלל זה היום היא פה ולא קבורה לצד גיא.." המשיך אורי. "אז למה אותו לא הצלת?" "כי גיא לא רצה להינצל.." שתיקה נפלה בחדר , אף אחד לא דיבר ולא נע , בקושי נשימותינו נישמעו..."אז זה נכון? אני גידלתי בן שהלך והרג את עצמו? ועוד ניסה לקחת איתו את שירן?" היא הסתכלה עלי במבט מבולבל עינייה מתרוצצות כאילו לא יודעת מה להגיד... היא פתאום קפצה עלי. אני נסוגתי לאחור.. "לא אל תברחי ממני , אני רק רוצה לחבק אותך...." היססתי. "בבקשה.." היא התחננה, התקרבתי מעט ונתתי לה חיבוק קטן... "הוא באמת עשה את כל זה?" שאלה כמעט ללא קול. "אני מצטערת.. אבל כן..." היא חיבקה אותי יותר חזק ודני החליף אותי... הוא החזיק בה ותמך בה... "אל תדאגי הכל יהיה בסדר....." הוא סימן לנו בידו ללכת ולהשאיר אותם לבד וכך עשינו ,יצאנו החוצה. "תודה אורי שוב הצלת אותי.." "את לא צריכה להודות לי על כלום , זאת את שעשית את הכל..." "כן אבל אם לא היית בא עם דני היא לא הייתה מאמינה לי בחיים..." "יכול להיות.." אמר וחייך. "איך באמת הגעת לפה?" "נתי.." "אהההה עכשיו אני מבינה למי התקשרת.." נתי רק חייך. נתתי לו נשיקה גדולה ומתוקה "לא מגיע לי מישהו כמוך!"
איזה מהמםםםםםםםםםם ומדהיםםםםםםםםםםםםם המשך מהררררררר
סוף סוף!!!!!
איזה מתח השארת אותנו!!!
חחח איזה מהמםםםם תעשי המשךךךךךךך
יואווווווווווו אינמה את פשוט כותבת מהמם!!
אין עלייך יפיופה!!!
את כשרונית בטירוףףףףףףףףף
והפעם אני מצפה להמשך ארוך ארוך אחרי כל הזמן הזה שחיכיתי (:
ומאמייי אני חייבת לדבררררר איתךךךךךך[
מואאאאאאאאאאאאאה(:
יואו מאמי איזה יפהההה זה!!!!
איזו כישרונית את!!!
תמשיכיייי דחוך 😁
איזה חמוד נתיייייייייייייי..
ואיזה סיפור יפההההההה איזה כיף שסופסוף שמת המשך.. 😊
ושימי שוב חה חה
הסיפור פשוט מהמםםם כל יום קראתי איזה 5 6 פרקים... ואתמול לא זזתי מהמחשב עד שסיימתי ליקרוא:]
ועכשיו משך.... 😁
ושוב הכישרווון נשפךךךךךךךךךךךךךךך...
מהמםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכייייייייי נשמתייייי!!!!!!!!!
דניאלווש 😊
את לא תשימי היום המשך????????? 😢 😢 😢
loveee333, טלוש יפה שלי אני שולחת לך הודעה בפרטי כי פרצו לי את האייסי...
ויהיה המשך...
מחר.. חחחחח
הילוששששששששששששש הסיפור שלך מהמםםםםםםםםםם
אין לך מושג כמה שהתגעגעתי אליו ואלייך!!!!
ו... החראאאאאאאאאא הזה שפרץ לך לאיסיקיו דיבר איתי ביום שישי אחד והתחלתי לקלל אותו ולדפוק בו ת'צעקות של החייםםםםםםם (למרות שזה באיסיקיו כן צעקות חח) שילמד לא לפרוץ!!!!!!!
טוב אני רוצה המשךךךךךךךך ותעשי מהר מהר מהר מהררררררררררררר
חולה עליך עד אין סוףףףףףףףףףףףף מואאאאאאאאאה