יוווווווו איזה סיפור מהמם מרגש מעלף אין מילים לתאר אותווווווווו
תעשי המשך ארוך על הפיצוי של הימי שלא היית...חחח 😊
מתה עליך מואהההההההההההההההההההההההההה
חחחחחחחחחח.. מזמן לא הייתי מחוברת ... וישבתי וקראתי 5 דפים.........
איזה כיף לי... איך התגעגעתי לכתב הזה שעל הדף...חחח
סיפור מהמם!!!!!!!!!!!!! הורס!!!! פצצה!!!!!!!!!!!!!!
וכמובן שאני מחכה להמשך!!!!!!!!!!!!! 😂
וואי מאמי סיפור מהמם!!!
המשךךךךךך!!
מתה עלייך מואאאאאאאאאאאאאה!!!!
(:
ואי... לאן נעלמת??? המשךךך פליזזז
הילה שימיייי המשך!!!!!!!!!1
מאמי אני לא מכירה אותך ואני יודעת שאת כישרונית..
הסיפור שלך 100מם זאת לא מילה..
המשך ב'קשההההה נהייתי כבר יותר מכורה מגיא (ז"ל חח) אבל לא לסם לסיפור...!
יאאא איזה ילדים מסכנים...!!!
טוב תמשיכייייייייייייייייייי
ואאאאאאייייי איזה סיפוווווווווווווררררר אלוהההייייםםםםםםם!!!!!!
אני רוצה..
לא אני ד=ו=ר=ש=ת (!!!!!) המשךךךךךךך....
את כזאתתת מוכשרתתתתתתת........
דניאלווש 😊
שיווו למה עוד אין המשךךךךךך?!? 😊