"את בטוחה שאת רוצה לשמוע את זה?" "כן אני בטוחה...." "פוווווו" הוא נשף אוויר והתיישב בכבדות , הבטתי בעיניו וראיתי את שפתיו זזות והוא התחיל לספר...... "תיראי זה אבא שלי אשם בהכל.. ואמא שלי היא מסכנה..." "אבא שלך מכה אותה?" הוא השפיל את ראשו. "די ,די אני לא מכיר אותך אני לא יכול לספר לך כל כך הרבה דברים..." "אבל אני גם סיפרתי לך..." "נו עזבי אני לא יכול..." "דיי תפסיק להאשים את עצמך!! תספר לי בידיוק מה קורה אצלך בבית..." "אבא מרביץ עם חגורה" קרא דרור הקטן. "גם אתכם?!" שאלתי המומה. "כן.." השיב מני ללא קול. "למה אבל?" "לא יודע , שהוא שותה , שהוא מעשן... שהוא בדאון.. הוא מוציא את זה עלינו..." צמרצמורת עברה בגופי הזדהתי איתו כל כך... "עכשיו אני מבינה איך אתה מבין כל כך בסמים.." "כן.." השיב בחצי חיוך.. "ואמא שלך , איך היא לא חושבת לברוח?" "היא מפחדת ממנו... היא מאשימה את עצמה בהכל... ואם כבר צריך להאשים מישהו זה אותי..." "לא!!!! שלא תעז לחשוב ככה! אם מישהו אשם זה אבא שלך!!!!" "עזבי את לא מבינה...." "אתה לא יודע כמה שאני מבינה אותך..." קמתי ממקומי והרמתי מעט את חולצתי.. הוא ראה את הסימנים.. ועיניו התמלאו דמעות. "די מאמי אל תבכה... אני עכשיו במצב הרבה יותר טוב , אני בגמילה ואותו בחור שהכה אותי מת היום..." "אז יש לך מזל.." "עזרו לי לצאת מכל זה.. זה אפשרי אתה יכול לעשות את זה...!!!" "אני לא חזק כמוך..." "אני לא חזקה! אני פשוט רוצה לחיות..." חיזקתי אותו וחיבקתי אותו חזק... "אתה יכול... אתה יכול.. ואני יעזור לך!!!" "את יכולה לעזור לי?" "כן,אני יכולה!" "תודה... ותישארי חזקה! אני חייב לעוף מפה.." חיבקתי אותו שוב והחלפנו את מספרי הטלפון שלו. "שירן , את חזקה. תעמדי מול אמא שלו... אני סומך עלייך!!!" הוא תפס את ידו של דרור הקטן והם התרחקו ממני... אני חייבת לעמוד מול אמא של גיא , אני חייבת את זה למני! קמתי ממקומי והלכתי מהר הבייתה. שניכנסתי אמא שלי קפצה עלי וחיבקה אותי. "איפה היית כל היום?? חיפשנו אותך כמו מטורפים.."
"זה בסדר , עכשיו אני פה... תודה על הדאגה.." נתי עלה אחרי לחדר. "איפה נעלמת היום?" "סתם הייתי צריכה לחשוב קצת.." "לא היית צריכה לברוח היום , את חייבת.." "להתמודד עם המצב" השלמתי אותו. "כן ולהסביר לאמא של .." "גיא מה קרה באמת..." "כן! ואת חייבת.." "להיות חזקה!" "מה איך?" נתי התבלבל ולא הבין איך אני יודעת בידיוק מה שהוא הולך להגיד..." "אני חשבתי קצת ואני יודעת שאתה צודק! מחר הולכים לאמא של גיא..."
איזה יפההההה
המשךךךךךךךךךך
ואי בחיים שלי לא נהתי כ"כ מסיפורררררררררררר
את מוכשרת משו בנזונה!!! תמשיכי לכתוב ומהררררררררררררררררררררר
יו איזה מגניבוששש תמשיכי!!
כבר אין לי מלהגיד הסיפור שלך פשוט פצצתי אז בקיצקץ המשךךךךך
סיפור מ=ה=מ=ם תמישיכייייי אחלה סיפור
איזה יפההההההההההההההה..
שימי המשך..
QUOTE (2Pac_GirL @ 27/12/2004) כבר אין לי מלהגיד הסיפור שלך פשוט פצצתי אז בקיצקץ המשךךךךך
באמת כבר אין מילים!..
המשךך
באמת אין מיליםםםם...... תמשיכי.........
איזה יפההההההההההההההההההההההההההההההה.......
המשךךךךךךךךךךךךךךךךך
יפיופההה שליייייייייייייייייייייי
סיפור מ---ע---ל---ף!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אוהבת אותך
מוווווווווווווואאאאאאאהההההההה
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי כבררררררררררררר