QUOTE יאללה מאמי הפורום חזר :wink:
הגיע הזמן להמשךךך .. :mrgreen:
הפסקת בדיוק במתח..!!!
אני מתה עלייך מואאהה!!
יא מוכשרת אחתתתתתתתתתתתתתת!!
ה-מ-ש-ך..!!!! 😂 :lol:
וואי! איזה מותח...
פליז המשך...
אוקיי לא יכלתי לכתוב בפורום! וגם הייתי בטיול שנתי..אז אחרי הרבה זמן הנה לכם המשך
ו.. רק שתדעו שאני חולה עליכםםםםם תמשיכו להגיב ואני מקווה שאתם אוהבות ת'סיפור!!!
המשך:
פתאום שמעתי 2 בנים נכנסים לשירותים.. הוא סתם לי את הפה על מנת שאני לא אצעק. החלטתי להראות לו שאני ילדה טובה ורגועה ואז בבומים התחלתי לדחוף על הצלת בצרחות..!! זאת הייתה ההזדמנות שלי לצאת. הם שמעו אותי וניסו לפתוח את הדלת!! ואז הדלת נפתחה והבנים נכנסו והוציאו אותי משם!!! והרביצו לו מכות רצח עד שהורידו לו דם!! אני עמדתי שם בצד וראיתי את הכל ולא הפסקתי לבכותתתת!! אח"כ הם הסתובבו אליי.. את בסדר? הם אמרו הסתכלתי עליהם וחיבקתי אותם ואמרתי להם תודה בלי סוווווווף!!!.
הם החזירו אותי לחברים שלי ונתנו לי לשתות, שהחברים שלי ראו אותי הם התחילו להפציץ בשאלות!! ואני רעדתי לא יכלתי לענות אז הבנים שהצילו אותי סיפרו להם. הם כל כך דאגו...!!
אני קמתי ואמרתי להם אני הולכת שניה.. כולם שאלו אותי לאן? אמרתי להם לסגור חשבונות והלכתי.. אז כמה באו אחריי וביניהם הבנים שהצילו אותי. נכנסתי לשירותים וראיתי את המניאק שתקף אותי שוטף את הפנים שלו.. סובבתי אותו והבאתי לו בוקס!!! הוא נפל והסתכל עליי..! הסתכלתי לו בתוך העיניים והלכתי!. אמרתי לבנים שהצילו אותי הרבה תודה... וכמובן נשארנו בקשר
חזרתי לחברים שלי ואמרתי להם שאני הולכת למלון... ועידו התלווה אליי, ליווה אותי עד הבית... אתה רואה? למה הסיפור הזה חוזר שוב? זה לא יעזוב אותי אף פעם?! אותו הסיפור חוזר שוב.. גם שהייתי ילדה קטנה וגם עכשיו! הטראומות האלה לא ישכחו ממני?!
אל תדאגי יפה שלי..! זה לא יקרה שוב אני מבטיח לך! עידו אמר וחיבק אותי חיבוק גדולללל גדולל.
עליתי הביתה וישר נרדמתי. בבוקר שהקמתי הוצפתי בטלפונים מהחברים שלי שדאגו לשלומי.
זה היה הערב האחרון שלהם באילת לכן קבענו כולם להיפגש בערב ולעשות משו לפרידה.
נפגשנו בשעה 8 כולם כולם היה לי עצוב שאנחנו נפרדים! והיה לי עצוב שעוד שבוע מתחילה שנת הלימודים ואני עדיין לא מכירה אף אחד מהבצפר החדש שלי.
הערב האחרון היה מושלםםם!! עשינו צחוקים והעלינו חוויות מהילדות וקטעים משותפים שהיו לחבורה שלנו.. היה ממש כיף אח"כ הלכנו למלון שלהם ובשושו נכנסנו לבריכה! עשינו צחוקייים הטבענו אחד ת'שני ובילינו לנו עד שתפסו אותנו חחח העיפו אותנו מהבריכה! התבאסנו אבל בקטנה. בילינו, צחקנו,הצטלמנו, היינו כולם כולם ביחד עד שנגמר הערב הרי לכל כיף יש סוף לא?! כבר אמרתי את זה?! בעע חבל שזה ככה חח.
ביום שלמחרת הם התארגנו לנסיעת החזור שלהם.. ליוויתי אותם לתחנת אוטובוסס.... היו הרבה דמעווות היה ממש ממש עצוב שהם עוזבים.
חזרתי הביתה וקיבלתי טלפון מאחד הבנים שהצילו אותי אתמול.. קראו לו רועי (והשני זה דרור) סיפרתי לו שחברים שלי עזבו , סיפרתי לו על הכיף שהיה לי אתמול איתם, אמרתי לו המון המון תודה. הוא גם אמר לי שאני הולכת להיות בבצפר שלו ושל דרור אך לא ידעתי בדיוק איזה כיתה אני.. למרות שקיוויתי מאווווד שנהיה באותה כיתה!. גם הוא לא ידע איזה כיתה הוא כי העבירו אותו כיתה ועוד לא אמרו לו באיזה כיתה הוא אז הוא ידע רק ביום הראשון!. וכמובן נשארנו בקשר טלפוני ובמשך השבוע נפגשנו לפעמים, הוא באמת ילד מאמי!. הוא אמר לי שהוא ילווה אותי בכל היום הראשון... יעזור לי להתגבר על הלחץ של היום הראשון בבצפר חדש (וכולנו יודעים מה זה!).
יום אחד יצאתי מהבית הלכתי למכולת... הלכתי קצת מרחפת מרוב המחשבות שהיו לי ופתאום בלי לשים לב נתקעתי במישהי! יו אני מצטערת!! את בסדר? שאלתי. כן אני בסדר.. חח תיזהרי קצת! את לא רואה לאן את הולכת?! היא שאלה. אני קצת מרחפת בזמן האחרון! לא שמתי לב. אמרתי.
חחח חפיף בקטנה.. זה קורה. את גרה פה בסביבה? היא שאלה.. לא נראה לי שראיתי אותך. כן אני חדשה..! עברתי לפה בתחילת החופש הגדול. אמרתי. אז אוקיי.. תהני לגור פה! היא אמרה. עכשיו אני חייבת לרוץ מחכים לי, ביי חמודה היא חייכה אמרה והלכה.
עבר שבוע והתחילו הלימודים.. אמא גררה אותי לבצפר בלית ברירה :/
נכנסתי לבצפר נכנסתי לכיתה שלי וראיתי את.............
המשך יבוא
:wink:
חח זה מזכיר לי קצת משו חח החלק שנקעת בילדה.. והכרתן..😉
(אם הבנת למה אני מתכוונת חחחחח :roll: )
בכל זאת יש לי רק משו אחד להגיד לך...
פשוט...מ-ה-מ-ם!!!!!!
מואאה ענקית!!
ואני מחכה להמשךךךךךךךךךךךךךךךך
מואאאאאאאאאאאאאאאאה
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כן מאמי שלי ידעתי שאת תגידי משו על זה..!! זה היה מוקדש לךךך הייתי חייבת חחחחחח.
מווווווואאאאאאאאה יפתי
ו... תגובות.. מישו?! אם אתם לא אוהבים אני אפסיק באמת...! רק תגידו לי.
יואווו כמה זמן לא הייתי פהה!!
סיפור מהמםםם אני חולה עליו!!
המשך!!!!!!!
שו22ה_מאה2ה, חחחח חמודה שילי(:
אהההההמ.. חח אבל זה דומה..😉
טנקס יפיופהה מואאאאאאאאאה!!
וסיפור מהמם!!
שימי המשךךך..(וסתמי כבר ת'פה שלך!! הוא מ-ה-מ-ם!!! )
מואאאאאאאאאאאאאאאאאה
:mrgreen: 😁 😂 😮ops: :wink: :!:
מהמםםם!!!!!
תמשיכי מאמי..!!
זה פשוט מעלףףף..!!!
תמשיכי..!!!!
לאב יו..
גל!ש
תמשיכיייייייייייייייייי!!!!!!
סיפור מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂
שו22ה_מאה2ה, אוש יפיופה שלי אם את לא ממשיכה אני באה לחולון ומרביצה לך עד שתכתבי לי המשך! חחח סתם חיים שלי תשימי המשך הסיפור שלך מדהים!! ויש פה כל כך הרבה בנים שאני כבר לא יודעת עם מי היא תהיה חחחחחח
שו22ה_מאה2ה, מהמם מאמי..תמשיכי
אין הרבה תגובות 😢 אבל אני ממשיכה:
עבר שבוע והתחילו הלימודים.. אמא גררה אותי לבצפר בלית ברירה :/
נכנסתי לבצפר נכנסתי לכיתה שלי וראיתי את הילד שניסה לאנוס אותי בשירותים!!!
הייתי בהלם של החיים! לא ידעתי איך להגיב... הוא דיבר עם חבר שלו ופתאום הסתובב וקלט אותי.. ודפק לי חיוך של.. חכי חכי מה יהיה לך!. ברחתי משם..! נכנסתי לשירותים והסתגרתי שם.. עד ששמעתי מישו נכנס לשירותים.. יצאתי וראיתי ת'ילדה שנתקעתי בה!. מה קרה לך מאמי?!?! למה את בכית? היא שאלה.
עזבי.. לא משו מיוחד אני לא רוצה לדבר על זה אמרתי. אוקיי איך שבא לך אם תרצי לספר אני פה! היא אמרה בחיוך. המשכנו לדבר עוד כמה דקות... והתברר שהיא בכיתה שלי אז נכנסנו יחד לכיתה, וישבתי לידה.
כל השיעור הילד מהמועדון הסתכל עליי במבטים רצחניים! הוא עדיין זוכר את הבוקס שדפקתי לו! אבל שיזדיין מגיע לו!. פתאום הדלת נפתחה וזה קטע את המחשבה שלי, "סליחה על האיחור.. הייתי אצל היועצת והיא אמרה לי שאני בכיתה הזאת" הוא אמר. זה היה רועי! פתאום הוא קלט אותי ודפק לי חיוך... שאחרי החיוך הזה כללל הכיתה בחנה אותי ושמה לב לקיומי. סימנתי לו שיבוא לשבת לפנינו. הוא בא ואמר לי שלום.. העברנו כמה מילים ואז המשכנו בשיעור.
במהלך היום זאת שישבה לידי.. קוראים לה נועה.. הספיקה להכיר לי את כלללל החברות שלה והם ממש מאמיות! (:
היום הראשון עבר בסדר! האמת שציפיתי כבר ליום השני.
היום השני היה יותר מלא דרמות... כמובן כמו שאני אוהבת.. החיים שלי הם טלנובלה אחת גדולה.
בדרך לבצפר בבוקר נועה סיפרה לי סיפורים... היא שאלה אותי מה איתי ועם רועי? אמרתי לה שהוא ידיד בסך הכל וכיף לי איתו הוא מאמי של ילד. למה? שאלתי.
פעם הייתי דלוקה עליו..! לפני החופש הגדול. אבל מאז לא ראיתי אותו והכל עבר לי ממנו! אבל עכשיו שהוא איתנו בכיתה ויושב וצוחק איתנו.. אני רואה כמה הוא חמוד והכל חוזר לי 😮ops:
את רוצה שאני אדבר איתו? שאלתי. לא יודעת.. את חושבת שכדאי? נועה שאלה.
אני יכולה לשאול.. סתם ככה כבדרך אגב.. אמרתי לה. אוקיי מאמי תעשי את זה.. אבל אל תהיי שקופה! לאב יווו נועה אמרה בפרצוף מאושרר.
הגענו לבצפר אמרנו שלום לכולם..! כמה חתיכים יש לי בשכבה!!! פשוט גן עדן.! נועה אני הולכת שניה לשירותים.. כבר חוזרת אמרתי לה.
הלכתי לשירותים פתאום הוא יצא! אותו הילד שניסה לתקוף אותי במועדון. תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב! אין לך מושג מה יקרה לך אם תפתחי ת'פה שלך על מה שקרה במועדון... ותגידי גם לחבר הקטן שלך לרועי הזה!!! הוא אמר. משום מה בפעם הראשונה שראיתי אותו בבצפר שלי הוא הפחיד אותי.. אבל התגברתי על זה והתחלתי להפחיד אותו חזרה! שיראה שכן יש לי עמדה!.
" אל תנסה לאיים עליי!!! כי אתה זה שתהיה בסכנה אם אני אפתח את הפה שלי!!! אז תסתום ת'פה שלך ואל תאיים עליי כי אתה נמצא בידיים שלי!!!
הוא הסתכל עליי והיה בהלם!! ואמר...
המשך יבוא!!!
ותגיבו הרבה
תודה על התגובות שלהם אוהבת את כולםםםםםםםםםםםםםםם
:wink: