יפה מאוד
יש לך כישרון תמשכי לכתוב 😁 😁
אושריתתתתת מדהימה שלי ,כמובן שאני אגיב באיחור חח כי אני תמיד מפספסת דברים!!
אז ככה.. הסיפור שלך מושלם!!! הוא פשוט יפה! אני מקווה שמהר מאוד תכתבי סיפור חדש כי אנחנו צריכים להנות כמה שיותר מהכישרון שלך... לאב יו יפה שלי!!!
ואני מתגעגעת אלייך 😢
מואההההההההההההההההההההההההההההההההההה!!!!!!
לוטם 26- תודה מאמייי!!!
הילההההההה- תדה בובה שלייייייי... בקטנה על האיחור חח
אני אשתדל לכתוב סיפור... נראה מה יהיה
גמני התגעגעתי מואאאאאאאאה
יואו מאמי צטערת שחכתי שהסיפור כבר נגמרר
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי עכשיוווווווווווווו!!!!!!!!!!!!!! אנשים מתרגלים להגיד המשך!!!!!!!!
חח כןן אשכרההההההההה..
ראיתי תשם של הסיפור וישר כתבתי המשךךךךךךךךךךךךך
חחחחחחחחחחחחחחחח זה כזה מדהים ולא נמאס לנו אנחנו רוצים המשך בכל מצב!!!!
חח לאב יו בובית מואהההההה
חחחחחחחחחחחחח חמודותתת
לאב יו 2!!!!!!!!!! מואאאאאאאאאה
וואייייייי עכשיו קראתי את ה-כ-לללללללל
סיפור מהמםםםםםםםםםםם
איזה כישרונית את נשמתיייייייי
תמשיכי לכתובבבבבבבבבבבבבבבב
מוואה ענקיתתתתתתתתת 😛