טוב הבאתי לכם סיפור חדש! אני מאוד מקווה שתאהבו אותו (:
זאת פעם ראשונה שאני כותבת סיפור אני מקווה לטוב חח
אז תקראו ואם תרצו שאני אמשיך אז רק תגידו לי..
זה היה סתם בוקר משעמם שישבתי בבית בלי לעשות דבר!
זה היה חופש פסח לכן אין בצפר.
החלטתי שאני לא מתכוונת להעביר כך את כל היום והתקשרתי לאפרת חברתי הטובה כדי לקבוע לאן לצאת.
אני: אפרת? מאמי מה המצב? מה עושה?
אפרת: כלום משתעממת בטירוף..
אני:וואלה גם אני... בא לך לעשות משו היום?
אפרת: כן מאמי בכיף.. מה בא לך?
אני: אהמ... יש לי בית ריק! בא לך לבוא אליי? נזמין גם את ליהי ורעות תשנו אצלי.
אפרת: וואי רעיון טוב מאמי בכיף! אני אדבר איתם ואגיד להם לבוא!
אני: סבבה תהיו אצלי ב-10.. עכשיו אני ארד למכולת אקנה דברים.
אפרת: סבבה מאמי נדבר ביי ביי.
שמחתי כל כך שיש לי עיסוקים להיות בערב! התלבשתי לקחתי כסף וירדתי למכולת..
חשבתי לעצמי וואי אני נראית כמו ג'וחה.. הלוואי שאף אחד לא יראה אותי!!!
נכנסתי למכולת קניתי ממתקים שתיה וכו'.
שהייתי בדרכי הביתה הרגשתי שאני לא בדיוק לבד.. הסתכלתי ולא ראיתי איש.. התחלתי ללכת יותר מהר ותוך כדי הליכה הסתכלתי אחורה אולי אני אראה מישו..
פתאום בוווווווום!!!!! נפלתי ושמעתי צעקה.......
נווווווווו המשךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!
חחחחח מאמיייי איזה סיפוררררר מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםם😉
יאללה המשךךךךךךךךךךךךךך :mrgreen: ומהרררררררררר😉
אוהבותת אותךך מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה ע-נ-ק-י-תתתת:!: :!: :!: :!:
יוווו
יפההה שלייייייייי חולה עלייךךךך מטורררפת עלייייך
הבטטטחתיי, קיימתיי!!!!!!!!!!
סיפור מעללללללללללללללללללללללללללללללללללללף המשששששךךך
המשךךךךךךךךךךך :!: :!: :!: :!: :wink:
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אני במתחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :!: :!:
אהבתייייייייייייייייייי :mrgreen:
המשך בובה ושיהיה יותר ארוך!!!
סיפור יפההההההההההה!!! מואהההההההההההההה!
חח איזה חמודותתתתתתתתתתתתתתתתת!!! (וחמודים.. יש כאלה פה!? אם תמצאו תגידו לי)
אהמ.. אני אשלח מחר המשך.. מתי שאני אקום חח.
בינתיים תגיבו... תגידי לי אם יש משו לשנות לשפר.. חח פעם ראשונה שלי.. אני צריכה לדעת.
אז לילה טובבבב חולה על כווווווווווולםםםםםםםםםםםםםם כוסיות שלי!!!!! (וכוסונים.. יש?! אם כן.. תיצרו קשר :wink: )
תודה לכולם
דרך אגב מתוקה את מחולון נכון?????
מאיפה בדיוק כי גם אני מחלון 😂 :?:
אני גרה ליד הקניון.. ואת? ואיזה בצפר? (:
הבטחתי המשך קיימתי! חח הנה לכם תהנו.! חולה על כולם תודה על התגובותתתת מואה
פקחתי את העיניים וראיתי שנתקעתי במישו!! יווו אני כל כך מצטערת.. איזה פאדיחות!!
בקטנה חמודה זה קורה... הוא ענה לי. אבל מה קרה לך? נראית מבוהלת קצת..
חח סתם אני קצת פרנואידית.. נכנסתי ללחץ כי חשבתי שעוקבים אחריי.. עניתי לו.
הוא קם עזר לי להרים את הדברים. אני מאוד מצטערת.. ותודה ביי! אמרתי וברחתי משם מהר.
הוא לא הספיק לענות לי וכבר נעלמתי מהמקום.!!
איזה פאדיחות!! חשבתי לעצמי.. הדברים האלה קורים רק לי! אוף!
נכנסתי הביתה ישבתי על המחשב.. הייתי לבד כי ההורים בטבריה.
ניסיתי להעביר את השיעמום בכך שהתכתבתי באיסיקיו וכך העברתי לי 3 שעות.
השעה הייתה 4 והעייפות נחתה עליי.. עליתי לנוח קצת, קמתי ב-8 וחצי התקלחתי התארגנתי ואירגנתי ת'בית. בשעה 10 הבננות הגיעו.. כוסיות אחת אחת!! ישבנו והעברנו לנו ערב מלא רכילויות צחוקים סרט והסתלבטויות..!! היה ממש ממש כיף.
בבוקר קמנו והחלטנו לנסוע קצת לים.. אז התארגנו לקחנו דברים תפסנו מונית ונסענו לים.
שהגענו הים היה מפוצץ אנשים ילדים וכמובן חתיכים! אני ואפרת נשכבנו להשתזף, ליהי ורעות נכנסו למים. אני ועצמת את עיניי ופתאום מרגישה כאילו דמות מכסה לי את השמש.. פקחתי את עיניי וזה היה.........
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך
נוווווווו המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך :mrgreen:
חולההה עלייךךךךךךךךךךך יפההההההה שליייייי :!: :!: :!: :!:
מואאאאאאאאאאאאאאאאאה 😁
loveee333, כוסית שלי אני מתה עליךךךךךךךךךך!!!
בקרוב המשך.. תגיבו (: מתה על כולם
נו מה את משאירה אותנו במתח המשששךךךךךךךךךךךךךךך
נשמה סיפור מהמםםםםםםםםםםםםםםם
המשךךךךך דחופייייייייייייייי
נ.ב.-אני גרה ליד סוקולוב 😊
ולומדת בבת ים-רמות