פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה פורום אהבה כללי סיפור חדש! המלאך השומר שלי (:...

סיפור חדש! המלאך השומר שלי (:

✍️ שו22ה_מאה2ה 📅 04/10/2004 22:59 👁️ 6,103 צפיות 💬 310 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 3 מתוך 21
יפיופההה שליי יא מוכשרת אחת!!! מואאאאאאאה
אני רוצה הממממממממששששששך!!!!!!!!!!!!!!
וע-כ-ש-י-ו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חח אם לא אני קורעתת אותךךךך.. ושתינו יודעות שאני יכולה חחחח😉
סתםם מאמייי שליי חולה עלייך מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה


נ.ב

המשך!!!! :wink:
חח איזה חמודות.. פשוט חולה על התגובות האלה.. אני מפחדת שלא תוציאו אותי להורג בטעות.
מתוקה_כמו_השטן, חולה עליך..!! אין אין עליך.
או7טלי, תחשבי על זה.. אם תהרגי אותי מי יכתוב ת'סיפור? חח
loveee333, אני מאושפזת עליך..!! ו.. למה את חושבת שאת יכולה לקרוע אותי? אה יא ציפור קטנה!!!

המשך בקרוב :wink:
שו22ה_מאה2ה, חחחחח יא צוציקיתתת --> שששששש..
בואי עכשיו אני יראה לך מזה חחחחחח..😉

ויאאללההה תעשי המשךך , אם לא עוד 5 דק' אני אצלך בבית
ומצטערת אנשיםם---> יותר לא יהיה סיפורררר😉

חח סתםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
מואאאאאאה חולה עלייך 😁
loveee333, כפרות עליךךךךךךךך יפיופה שלי..
בואי חח תהיי אצלי פעם בשנה.. את גרה דקה ממני תבואי לפעמים...

חולה על כולםםםםם.. תקבלו המשך היום בלילה (:
שו22ה_מאה2ה, מאמי אם את לא ממשיכה אני באה לטל (אחותי כפרה עלייה) ושנינו נרביץ לך עד שתכתבי המשך!!! :biggrin:
חח סתם בובה.. אבל תמשיכי.... אהבתי++++++ מואהההההההההה!!
שו22ה_מאה2ה, חח אל תדאגי בובה😉 חחחח..
חולה עלייייךך יפיופההההההה שליייייייי מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה!! :mrgreen:
ואיפה ההמשך..!? יואוו איך שכחתייי.. ראיתי אותךהיוםם הייתי צריכה לקרוע אותך אה..!? חחחחח :wink:

HiLaC, חחחחחח יא מותק!!!! מתה עלייך בובה שלי!!!!! מואאאאאה :mrgreen:
ו..חחחח כן אושרה תיזהריי אנחנוו נקרע אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך :wink:
יאאאאאאאא איזה עברייניותתתתת חחחחחחח אל תאיימו..!
חולה על שתיכן יפיופות..!

בלילה תקבלו כולם המשך (:
שו22ה_מאה2ה, חחחחחחחחחחח קרעת אותי עכשיווווווו חחחחחחחחחחחחחחח!!!!!

תיהי בריאהההה יא תמימה אחת חחחחחחחחחחח מואההההה😉 :mrgreen:
וואיי מאמי קראתי עכשיו ת'סיפור ואני פשוט מ=כ=ו=ר=ה
אז יאללהה מותק שימי המשךך
loveee333, אני תמימה אה? חחחח סבבבבה...
מאוה2ת_2מלאך, חח אני תכף שמה (:
המשך ארווווווווווווווווך (:

מה עידו? על מה רצית לדבר איתי? שאלתי בסקרנות.
תקשיבי... מה לך ולזה שניסה לתקוף אותך? יש ביניכם משו? היה? הוא שאל.
לא! הוא דלוק עליי ואני לא רוצה אותו.. הוא ילד מניאק אני מעדיפה להתרחק מבנים כאלה.. למה?
מה שאני אגיד לך אולי יפגע בך.. אבל עדיף שתדעי ת'אמת!
היום הייתי בבית ויצאתי למרפסת ושמעתי את אדם מדבר עם חבר שלו.. הוא סיפר לו כל מה שהיה.. הוא אמר לו שהוא מתכוון לספר כולם שאת שרמוטה ונותנת!! אני מספר לך את זה כי חשוב שתדעי!
מה?! אני בהלםםםם!! איזה חרא של ילד אני לא מאמינה!
אני לא יודע מה את תעשי אבל רק שתדעי שאני הולכת לפוצץ לו ת'פרצוף! בלי חברים בלי כלום.. רק אני והוא!
לא עידו! אל תעשה את זה אני לא רוצה שתיפגע בגללי.
חח חמודה שלי למה נראה לך שזה מעניין אותי?! אני לא אתן לאף אחד שיוציא לך שם! במיוחד לא לחרא הזה!!! ואת שוכחת שהוא איים גם עליי? אז הנה סוגרים חשבונות! אני והוא.
פתאום טלפון..! הלו? הוא ענה.. מה? טוב טוב אני בא עכשיו.. אמר וניתק. אני חייב ללכת..
מה קרה? שאלתי. חבר שלי אמר שהוא ראה ת'חרא הזה..! ועכשיו אני הולך לסגוף עניינים.. אמר והתקדם לכיוון הדלת.. ולפני שהסתפקתי להגיב הוא כבר נעלם!
התקשרתי מהר לאפרת סיפרתי לה במהירות מה קרה.. אמרתי לה שתבוא.. היא הגיעה אליי תוך 5 דקות יצאנו נעלתי את הבית ורצנו למקום.
שהגענו ראינו את אדם על הרצפה!
הסתכלנו מהצד לכן לא שמענו מה עידו אמר לו, רצתי לעידו וחיבקתי אותו.. לחשתי לו תודה באוזן הוא חייך ואז הלכנו.. עזבנו את אדם שהוא עדיין ברצפה.
אתם לא יודעים כמה הייתי מהופנטת על עידו באותו הרגע... בקושי מכיר אותי יומיים וכבר הספיק להציל אותי 3 פעמים..!
ליווינו את אפרת ונכנסנו אליי הביתה, עידו קצת נפצע.. היה לו בוקס מתחת לעין ודם באף אז טיפלתי בו.
הוא היה קצת שקט.. הוא הסתכל עליי בזמן שטיפלתי בו.. היה הרבה מתח באוויר.. כמו הרגשה משותפת שנשארת בלב ולא יוצאת לאור.. אני חשבתי.. פשוט טיפלתי בו וחשבתי על כל מה שעברתי ביומיים האחרונים.. פתאום הפסקתי לטפל בו.. פשוט הסתכלתי עליו.. בחיוך, תפסתי לו את הפנים הקרבתי אותו אליי ונישקתי אותו.. והוא.. זרם איתי! הוא יודע לנשק נהדר!
פשוט הייתי חייבת! , הגעתי למצב שאני חייבת לעשות את זה.. הוא סינוור אותי..! כל הטוב לה שבו.. היופי האופי. התנשקנו מספר דקות עד שלבסוף התנתקנו.
לכבוד מה זה היה? הוא שאל בחיוך..
זה על הכל! עניתי לו.. על זה שהצלת אותי, על הטוב לב שבך..,על זה שביום בהיר נכנסת לי לחיים ושינית אותם , וכמובן על זה שאתה כל כך טוב אליי.. מצטערת הייתי חייבת לעשות את זה,
זה בסדר.. אל תצטערי אני שמח שעשית את זה! כל כך כיף לי איתך. אני מרגיש בעננים איתך.. אני לא רוצה שאף אחד יפגע בך ויוריד ממך וממה שאת..!
הוא ליטף אותי.. ואני כולי צמרמורות.. התקרב אליי ונישק אותי נשיקה סוחפת חושים.. הרגשתי שאנחנו לבד בעולם.. רק אני והוא אהבה אינסופית! , הרגשתי מוגנת מכל הכיוונים.. הייתי הכי מאושרת בעולם..שאין יותר אושר מזה..! שכחתי מהעבר לכמה רגעים.. היה לי מוזר!
בילינו לנו ערב מושלם, הפליא אותי העובדה שהוא בכלל לא ניסה לגעת בי.. כי תמיד הרגשתי שכולם נמשכים אליי בגלל הגוף שלי, (יש לי גוף יפה.. אני רזה אבל מלאה במיוחד במקומות שבנים אוהבים)
אבל הוא לא עיניין אותו, הוא רצה אותו בגלל מי שאני וזה מה שגרם לי להעריך אותו יותר, ולהימשך אליו יותר.
אבל כמו שאמרתי כל הנאה חייבת להסתיים! ברגע אחד של נשיקה.. עלו בי כל הזיכרונות מהעבר, אותם סיוטים שחשבתי שכבר נטשו אותי, אבל מסתבר שלא! הרגשתי ת'צמי חנוקה אז דחפתי אותו ממני... הסתכלתי עליו ופרצתי בבכי כמו ילדה קטנה.. והוא לא הבין מה עובר עליי.. מה הסיבה לבכי.. וכך בלי שום מילים פשוט חיבק אותי.. ! הייתי כל כך זקוקה לחיבוק הזה..! הוא פשוט הרגיע אותי יותר.. התחושה של ההגנה הרגיעה אותי..

עכשיו אחרי שאת רגועה את יכולה להסביר לי מה קרה? למה בכית?
אני הסתכלתי עליו ו.......
יאאאאאאאא
אני רוצה המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ת=מ=ש=י=כ=י מ=א=מ=י!!!
יאוו אני במתח..תמשיכיי
נוווווווו אני רוצה המשךךך יפיופההההההההה
אנייייייייייי במ-ת-חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :wink:
ו..חחח כן יא תמימהה אחתת סתם כפרה חולה עלייךך מואאאאאאאאאאאאאאאאה :mrgreen:


😁 😁 😁 😁 😁 😁
תודה בובות.. חולה עליכןןן..
אהמ.. אני אשתדל לשים המשך בלילה (:

ואני לא תמימה! 😠
יאאאאאאאאאאאאאא
מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
איזה יפהההההההה, בא לי לבכות 😂
תמשיכיייייייייייי אני במתחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :biggrin:

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך