המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
יאווווווווווווווו איזהההההההה יפהההההההההההההההההההההה זה היה ההוא שנתקעת בו נכוןןןןןןןןןןןןןןןןןן? חח שההיא נתקעה בו חחח לא את חח נכנסתי לסיפור
נו תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
חיייבת המשךךךךךךךךךךךךךךךך
quote]
חיייבת המשךךךךךךךךךךךךךךךך
[/quote]
בדחיפותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת המשך[
QUOTE
חיייבת המשךךךךךךךךךךךךךךךך
בדחיפותתתתתתתתתתת
המשךךךךךךך דחוףףף ולמה כזה קצר?!!!
או7טלי, חחח חמודה את חולה עליך! אני אשים המשך או היום או מחר (:
Lina-21, אין לי מושגג.. איפה הבצפר הזה... הוא בחולון בכלל?
סיווני_בסטלה, אני לא מגלה... חח תדעי לבד!
טוב חולה על כללללללל מי שהגיב.. מחר או היום בלילה תקבלו המשך..
שו22ה_מאה2ה, תשימי קטעים ארוכים יותר... זה נגמר מהר חחח אני לא מספיקה לקרוא וזה כבר נגמר 😢
אוקיי לבקשת כולם.. המשך ארוווווווווווווווווווווווך
תהנוווו חולה על כולםםםםם ותגיבו המוןןןן
אדם? מה אתה עושה פה נשמה? שאלתי
בדיוק מה שאת עושה פה חח .. הוא ענה
אדם זה ידיד שלי.. הוא ילד חתיך מבוקש וחרמן מאוד! פעם אמרו לי שהוא מעוניין בי וגם הוא לא בדיוק מתאמץ להסתיר את זה אבל העדפתי לא להיות איתו.. הוא ילד מאוד מניאק מתי שהוא לא מקבל את מה שהוא רוצה, לכן ראיתי בו ידיד בלבד.
אז מה את עושה היום בערב? אדם שאל.. יש מצב לראות אותך מאמי?
אולי.. יש מצב.. עניתי (לא התלהבתי במיוחד אבל לא בדיוק היה לי מה לעשות.. אז ידיד זה ידיד אז הסכמתי).
סבבה אני אבוא לאסוף אותך ב-10 וחצי
אמרתי לו סבבה.. והוא הלך.
כמובן שסיפרתי לבננות על הפגישונת שלי עם אדם.. הם התלהבו מאוד אך הרגעתי אותם ואמרתי להם שאני לא רואה בו יותר מידיד.. הם התבאסו קצת חח, לאחר שעה של כיף בים הגיע הזמן להתקפל.
חזרנו הביתה הלכתי לנוח קצת.. קמתי והתארגנתי לקראת הפגישונת עם אדם.
בשעה 11 אדם הגיע מתנצל על האיחור.. אמרתי לו שזה בסדר ויצאנו.
הלכנו להסתובב קצת והתיישבנו בגינה.. כמובן שאדם לא מבזבז זמן וישר ניסה לגעת בי.. אני דחיתי אותו והוא ניסה בכוח לגעת בי.. ניסיתי להעיף אותו ממני אבל הוא יותר חזק וזה לא הזיז לו.
לא ראיתי איך זה קרה אבל ראיתי את אדם נופל! הסתכלתי וראיתי את אותו הבחור שנתקעתי בו בדרך מהמכולת.
לא שמעת שהיא אמרה לך לא!? אדם התעצבן קם וניסה להחזיר לו! אך הבחור הפיל אותו שוב..!
אדם קם ואמר אוקיי אני הולך אבל אתה עוד תשמע ממני! .
אני עמדתי בצד כולי רועדת.. בהלם מכל מה שקרה ב-2 דקות.
את בסדר?! הוא שאל
עכשיו כן! עניתי לו בחיוך. תודה לך!
אין על מה.. הוא ענה.
טוב אני זזה הביתה (הייתי קצת בטראומה)
את צריכה ליווי? הוא שאל.
הסתכלתי עליו בחיוך ואמרתי בכיף (:
הלכנו לכיוון הבית שלי ודיברנו.
הוא אמר שקוראים לו עידו והוא בן 17 וחצי.. הוא גר לידי וגיליתי שהוא בבצפר שלי.. כיתה מעליי.
הוא שאל אותי דברים.. אמרתי לו שקוראים לי מאיה.. ואני בת 16.
הגענו לבית שלי ישבנו למטה ודיברנו במשך 3 שעות.. לא חשבתי שהוא כזה חמוד.. גם יש לו אופי מושלם! וגם הוא נראה טוב! (גבוה עיניים ירוקות קוצים ורזה) בדיוק בטעם שלי.
בפעם הראשונה אני לא ראיתי אותו בצורה הזאת.. אולי בגלל שמיהרתי לברוח.
הערב הגיע לסיומו.. אמרתי לו תודה..! החלפנו מספרי טלפון ואיסיקיו ונפרדנו...
עליתי הביתה נשכבתי על המיטה.. ונרדמתי.. בחיוך!
בבוקר קמתי.. אכלתי, היה טלפון..
הלו? מי זה? שאלתי
מאיוש מאמי זאת אפרת..
אה כפרה מה שלומך? שאלתי
מצויין.. נו איך היה אתמול? היא שאלה
התחלתי לספר לה הכללללל כל מה שקרה עם אדם.. ואיך שעידו הציל אותי.
מההה?! יו הוא כזה חמוד.. אני רוצה לראות אותו! אפרת אמרה
בהזדמנות שתצא לי אני אראה לך.. אמרתי לה. הוא אחד האנשים הכי מושלמים שיש.. ישבנו ודיברנו והוא אפילו לא ניסה לגעת בי...!
וואי מאמי אני מזה שמחה בשבילך.. אמן שיצא משו ביניכם!!
ככה המשכנו לנו ת'שיחה עד שהיא הייתה צריכה ללכת.
בערב נפגשנו כולם...כל החבר'ה שלנו.. היה ממש כיףףף לא ראיתי אותם פול זמן!
ישבנו וצחקנו... אני נהניתי. אבל לכל הנאה יש סוף ואז כבר התקפלנו הביתה.
עליתי הביתה לא הייתי עייפה.. פתחתי את המחשב התחברתי לאיסי וראיתי שעידו הוסיף אותי! שמחתי כל כך!!! ושלחתי לו הודעה.. מאמי זאת מאיה מה קורה?
הכל מצויין מה איתך נשמה? הוא שאל
וואלה חיים אתה יודע, אמרתי לו.
מה את עושה מחר? עסוקה? הוא שאל
אהמ... אין לי תיכנונים כרגע.. למה?
רוצה לבוא אליי? הוא שאל..
אולי תבוא אתה אליי?? אני לבד בבית ההורים נסעו.
אוקיי.. אני אבוא באמת שבא לי לראות אותך מאמי! היה לי כיף לדבר איתך. הוא אמר
ככה המשכנו לדבר.. כל הלילההה...
ביום שלמחרת הוא בא בדיוק בשעה שקבענו...
היה צלצול בדלת.. פתחתי וראיתי אותו.. כמעט התעלפתי מרוב שהואא יפה!!
תיכנס..! אמרתי.. בוא תישב.. רוצה לשתות משו?
לא מאמי תודה.. אני צריך לדבר איתך...!
אוקיי תגיד לי.. מה קרה?
הייתי כל כך סקרנית לדעת מה הוא רוצה להגיד לי.
הוא אמר...........................
:wink: המשך יבוא!
איזה יפההההההההההההההההההההההההההההההה
דיייייייייייייי זה הורג אותי...אני צריכה המשךךךךךךךךךךךךךךך
בבקשהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה :biggrin:
מאמיי...
זה מהמםםםם אני בממתתתחחחח, מהררר המשךךךך!!!
חולה עליייךךך יפה שליי, סיפורר מהמםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי ולאאא.......אני מתהה!!!
המשךךך אני מכורהה חזקק.....
נו תעשי המשךךךךך המתח הורג אותי נוווווווו
את עושה המשך אם לא אני הורגת אותך......... :wink: