יוווווווווווווווווווווווווווווווווו זה הסיפור הכי מדהים שקראתייייייי אמן לי היה ככה חיים(בעצם בלי שהייתי מתה ונאנסת חס וחלילהה)
יווווווו מדהים!!!!!!!! איזה כישרונים מאמיייייייי!!!!!!!
תעשי עוד סיפוררררר יצא לך מהמםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מתה עליךךךךךך מואהההההה
יווווווווווווו איזה מ=ד=ה=י=ם=!!!!
בובה יצא לך סיפור סוףףףףף..!!
ואם את חושבת שאת לא מתכוונת לכתוב עוד סיפור אז..חשבת..
כי חסר לך שאת לא כותבת.. חחח סתםםם..
אבל תכתבי... כי את כותבת מ=ה=מ=ם=!
חיחיחיחיחי
לאב יו
כשרונית שלייייייייי (:
סיפור פשוט מדהיםםםםםםם!!!
מרגשששששש (:
מזה אהבתייי..!!!!!
ו..חחח אני כבר לא יכולה להגיד המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך,
אבל נתראה בסיפור הבאאא..!!
מתה עליייך מאמיייי..!! ויש לך את זהההההההההה(:
מואאאאאאה ענקית!!!!!!
😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁
איזה יפפפפפפה!
הלוואי בחיים באמת היה כככה!!
הלוואי לכולם הייתה אהבה יפה כזאת =(
סיפור מהממםם יש לך כישרון קטלני...!!!
תמשיכי ליכתוב סיפורים!!
פליזזוווששש
בתאלושששששש
איזה יאפהההההההההההההההה זההההההה
סיפור מושלםםםם
יו הסיפור שלך מ-ע-ל-ף!!!
אין אהבתי אותו ברמות...!!! 😊
יוווווו איזה יפההההה
איזה חמודים הם נשמעיםםםםםם (((:
מותק ממש אהבתי את הסיפור שלך.. תמשיכי לכתוב עוד המוןןןן סיפורים מעניינים.. (וכמובן לפרסם אותם בפורום הזה 😊
מדדדהיייייייייייםםםםםםםםםםםםםםםם אמאא אני מאוהבת בסיפור יש לך כישרוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן בטיירוף
אמאאאאאאאאאא איזה סיפור מ-ד-ה-י-ם!!!!!!!
מאמי תכתבי עוד סיפורים כי יש לך ת'כישרון 😊
אחותי שיחקת אותה עם הסיפור..זה היה סיפור מדהיםם לא רציתי לסיים לקרוא 😊
זה מווושלם הלוואי עליי כזאת אהבה בלי כול האונס וזה חס וחלילה אבל אין זה כזה רומנטי... 😍
ואולי תכתבי להם גם חתונה??!?! זה יהיה נחמד.. 😛
וברור לך שאת עושה עוד סיפור אחד...
ודרך אגב אני מרמת גן..בת כמה את?
יכשרונית אחתתת איזה סיפור מהמםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אהבתי אותו מאודדדדדד מאודדד
תמשיכי לכתוב יש לך כישרון
תגובות לכל אחת.. לפי הסדר:
שופה על היפיופה- חח חמודההההה !!!
החיים שלי לא כאלה מושלמים, יש בהם פאקים! בכל מקרה הסיפור הזה ברובו עליי... אז תודה מאמוש מואאאאאאאאה.
sweet gal- תודה מאמיייי!!!!
בקשר לסיפור הנוסף.. אני אחשוב על רעיונות ואם יהיה לי אני אכתוב.. אבל לא כרגע
בכל מקרה תודה! לאב יו מואאאאאאאאאאה.
loveee333- טלושקההההההההה שלייייייייי ילדה מהממת כוסית קטנה!!! אני חולה עליך מאמושית תודה על הכל
מואאאאאאאאאאה
בת אלושששש- תודה מאמי! באמת הלוואי והיה לכולם אהבה כזאת!!
לי היה משו דומה בקטע של ההתחלה אבל לא נהיינו חברים.
בכל מקרה תודה על הכל מואאאאאאאאה.
שמאוהבת- תודה מאמי!!! מואאאאאאאה
L-i-t-a-L- תודה גם לך מאמי!! לאב יו 2 מואאאה.
מתוקונת אמיתית-תודה גם לך מתוקהה אני אשתדל לכתוב בהזדמנות!
אנונימית- תודהההה גם הסיפור מאוהב בך חחח מואאאאאאאאה
שלך תמיד- כמו שאמרתי כמה פעמים אני אשתדל בהזדמנות לכתוב סיפור נוסף.
רחמית- אחותי חח. תודה בובה!
חתונה תהיה רק בדמיון חח ואת יכולה לתאר לעצמך ת'ירח דבש שלהם עם כל האהבה שיש להםםם.
אני בת 17 קוראים לי אושרית.
אם בא לך תשאירי לי ת'איסי שלך ואני אתחבר אליך. תודה על הכל מואאאאאה
אורטלי- מאמוששש חולה עליך!!! תודה על כל התגובות הרבות שלך
מואאאאאאאאאאאאאאה.
בננות אני חולה על כולםםםםםםםם תמשיכו להגיב אנשושיםםם
מי שבא לה שתשאיר לי ת'איסי שלה אני אתחבר אליה!!!
חולה מתההההההה על כולםםםםםםם מואאאאאאאאאאאאאה
שלכםםםם אושריתוששש (:
חחח איזה מתוקה!! בטח אני ישאר לך את האייסי שלי... אם את רוצה אפילו טלפון..חחח
האייסי-246409032
תתחברי אליי נדבר...
והסיפור הורס מתה עליך!
אנונימית- תודה מאמוש גם את חמודיייייייית (:
רחמית- חולה עליך בובה!!! חח