המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
שיווווווווווווווווווווווווו איזה סיפוררררררר מאמי יש לך כישרוןןןןןןן!!!!!
תמשיכי את הסיפוררררררררר פליזזזזזזזזזזזזזזזז!!!! 😢
נווווווווווווווווווווווו כברררררררררררררררררררררררררררר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
😊 😊
נוווווווווווו מאמי תמשיכי מהרררררררררר
אוףףףףףףףףףףףףףףףף נוווווו נווווווווו תמשיכייייייייי!!!!!!! בבקשהההההההההה!!!!!!!
😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
אוףףף נו מה עם המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
הלוווווווווו
המשך!!!!
😊 😊
תמשיכיייי חחח מפסיקה באמצע זה באמת לא יפה...
😊 אני מתה על הסיפור שלך
ותגידי מאיפה את?
אני לא שכחתי מהסיפור פשוט יש לי פול דברים על הראש אני ממש מתוסבכת אז אין לי ממש חשק לכתוב אותו.
רחמית אני מחולון.. ואת?
בננות אני כותבת עכשיו את הסיפור ואני אשלח
סורי על העיכוב!! חולה עליכן ועל התגובות שלכןןןןןןן (:
טוב מאמי מחכיםםםםםם אבל מהררררררררררר!!!!!!!!
הנה לכן המשךךךךךךך!!!!!!!! אגב זה פרק אחרון היום!!.
רותם רץ לקרוא לרופאאאא.. בבקשההההה תעזור לה היא לא יכולה למותתתתת ליייייייי.. הרופאים נכנסו לחדררר... ביקשו ממנו לצאת..! הוא יצאא.. ואחרי מספר דקות זה קרה.. הרופא יצא ואמר........
הצלחנו להציל אותה! היא הייתה על הגבול ממש.. אפשר להגיד שהיא מתה לכמה דקות וחזרה לחיים.. אלו דברים נדירים זה לא קורה הרבה... אתה יכול להיכנס לראות אותה.
רותם עם דמעות בעיניים... היה כל כך רגועעעע... הוא נכנס לחדר והסתכל עליי... חייכתי לו.. לא יכלתי לעזוב אותך, אמרתי.
את לא יודעת איך פחדתי רותם אמר, כל כך פחדתי לאבד אותך!!!!!!! אני כל כך שמח שאת בסדר.. אני עדיין לא מבין אין חזרת לחיים אחרי ש.. ש...
שמתתי? אמרתי. הרגשתי שאני מתה.. אפילו ראיתי את האור הלבן שכולם רואים לפני שהם מתים, אני לא יודעת איך להסביר מה היה שם!
זה כאילו שהייתה לי את הבחירה בין חיים למוות. הבחירה בין לדעת מה יש אחרי המוות, לבין המשך החיים.
נזכרתי בך, שמעתי כל מה שאמרת שהייתי בתרדמת, ובחרתי בחיים!! לא יכלתי להפסיד כזה אושר.. אפשר להגיד שאתה זה שהצלת אותי.. עצם היותך קיים החזירה אותי לחיים!!! אמרתי.
רותם עם דמעות בעיניים!! חיבק אותי חזקקקקקק, אני אשמור עליך כל חיי!!! אני מבטיח לך אנחנו נהיה ביחד לעדדדד!!!!!.
~~~~~~~~~~~~
כעבור חצי שנה
~~~~~~~~~~~~
מחר יש לאהובי יומולדת!!! חשבתי לעצמי לפני שהלכתי לישון! מחר זה היום הגדול... זה הולך לקרות ובגדול!! אני כל כך מחכה לזההה!!!
קמתי בבוקר התארגנתי ויצאתי אל אהובי... דפקתי בשקט בדלת ואמא שלו פתחה לי.. נכנסתי בשקט בשקט והערתי אותו!!! בנשיקות ובהמון המון אהבה!!. חיכיתי לו שיתארגן והלכנו ביחד לבצפר.
נכנסנו לכיתה שלו ו..... ה-פ-ת-ע-ה!!!!!!!!! כולם כולם עשו לו מסיבונת בכיתהההה!!! הפסדנו בזכות זה שעתייםםםםםםם של היסטוריההה!!!
שמנו מוזיקה וכולנו רקדנווווו היה כל כך כיף.
הלכתי עם רותם לצד ואמרתי לו... מאמי שלי היום בערב אני רוצה לראות אותך, הכנתי לך הפתעה.. בשעה 10 תהיה מוכןןןן!! אני באה לאסוף אותך תהיה מוכן טוב? שאלתי
טוב בובה... בשבילך הכלללל!!!! נתתי לו נשיקה גדולההההההה!!!!!!
היום עבר בכיףףףףף כל כך נהניתי ורותם? מאושרררררררר!!!!!!!!!!
הגיע הערב נכנסתי להתקלח.. יצאתי ולבשתי את הבגדים החדשים שקניתי..
גופיה לבנה צמודה חשופה ביותר!! ומכנס 3/4 לבן.. עם פס ורוד למטה. התאפרתי התבשמתי והייתי מוכנה לראות את אהוב ליבי!!! הלכתי לרגע לבדוק את ההפתעה שלי.. הכנתי את הכל ויצאתי אליו!
התקשרתי אליו והוא ירד למטה... קפצתי עליו בנשיקות וחיבוקים הוא היה כזה מהמםםםםם!!!
מאז שהייתי בבית חולים הוא לא מפסיק לשמור עליי..!! האהבה שלנו רק גדלה וגדלה.
אז.. לאן הולכים? רותם שאל
סוד! הפתעות לא מגלים אמרתי.
כיסיתי לו את העיניים והובלתי אותו..
שהגענו המוזיקה הרומנטית התנגנה ברקע. הורדתי לו את המטפחת מהעיניים
יאאאא בובה שליייי זה כל כך מושלםםםםםם!!!!
כל המקום היה מלא נרותתתת... בצד היה שולחן.. עם אוכל עליו.. ואיך לא? שמפניה!
רותם כל כך התרגש... הוא לא הפסיק לנשק ולחבק אותי!! הוא כל כך התרגש.
ישבנו ואכלנו.. לא הפסקנו לצחוק.. היה כל כך כיףףףףף... הוא ראה את כללללל המתנות שקניתי לו!!! הוא אהב את כולם והתלהב מכולםםםםם...
ועכשיו נשארה המתנה הגדולה ביותר.. אמרתי. אתה מוכן לפתוח אותה? 😊
בטח! איפה היא? רותם שאל.
אתה מסתכל עליה... אמרתי לו והסמקתי.
את? את המתנה? את כבר שלי!!! את לא מתנה... רותם אמר בתמיהה..
לא טמבל.. אני מביאה לך את הפעם הראשונה שלי.. אני רוצה שזאת תהיה המתנה שלך.
רותם קם והסתכל עליי.... וחייך.. (או שהסמיק?)
אני עשיתי את הצעד הראשון.. התקדמתי אליו ונישקתי אותו בהמון המון תשוקה, הורדתי לו את החולצה.
התיישבתי ומשכתי אותו אלייהוא נשכב מעליי ונישק אותי.. הוא הוריד לי את החולצה,
ואז.. זה קרה! עשינו אהבה..!! זה קצת כאב בשניות הראשונות, אבל הייתי מאושרת ששום דבר לא הזיז לי הייתי מאושרת להרגיש את הבנאדם שאני הכי אוהבת בעולם בתוכי!!!!!
מאמי שלי תודה! אמרתי לו
על מה תודה? רותם שאל.
על זה שאתה איתי! אוהב אותי תומך בי... מאז האונס לא הייתי מסוגלת להיות עם אנשים, עד שהכרתי אותך.
אני אוהב אותך אין לי מושג כמההה!!!
עכשיו לי יש הפתעה בשבילך רותם אמר. מוכנה לקבל אותה?
כןןן מה היא? שאלתי
בואי איתי... התלבשנו ויצאנו. לקחנו מונית ונסענו, רותם לא רצה להגיד לי לאן.. עד שהגענו..... לים? שאלתי. כן! בואי.. הוא שילם לנהג ויצאנו מהאוטו...
ירדנו לכיוון החוף.. רותם הסתכל עליי ואמר, הים זה המקום שאני הכי אוהב בעולם! זה המקום הכי רומנטי לדעתי! תמיד אמרתי שאם תהיה לי מישהי שאני יאהב אותה באמת... עד אין סוף אני יעשה את זה פה!!!
תעשה מה? שאלתי.
מאיה, לפני שהכרתי אותך הייתי ילד מניאק.. לפני שהכרתי אותך שיחקתי בהמון בנות, לפני שהכרתי אותך לא ידעתי מה זה לאהוב, או להיות נאהב...!!!
מתי שהכרתי אותך הרגשתי אליך משו... רבתי איתך מאהבה.. התווכחתי איתך מאהבה! ניסיתי להכחיש את האהבה שלי כלפייך עד שויתרתי.. הבנתי שאני מאוהב!!! שהייתי איתך הרגשתי מלך... הפכתי אותך למלכה!! אני אוהב אותך יותר מאת החיים שלי... ושהיית בבית חולים שמתת הרגשתי שאני הולך להתאבד..!! ושהרופא אמר לי שאת חיה... אז אני לא מסוגל להסביר את ההרגשה שהייתה לי באותו הרגע... את כל האושר שנפל עליי!!!!!. את הפכת אותי לבנאדם שונה!!! את שינית לי את החיים.
לכן הגעתי להחלטה... שאני מתכוון לשאול אותך.......
הוא כרע ברך.... והוציא לי טבעת מאיה.. התנשאי לי? הוא שאל בחיוך.
רותם... אני בהלם!!!! אתה לא יודע כמה אושר אתה גורם לי.... כמה אושר יש לי מאז שהכרתי אותך!!אתה ממש כמו... "המלאך השומר שלי" , אתה איתי בכל מצב בכל דקה.. אתה נמצא איתי בחיים ובלבבב..
כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן אני אתחתן איתך!!!!! אני אוהבת אותך אהובייייי... אמרתי עם דמעות של אושר בעיניים.
רותםםםם היה מאושררררר הוא קםםםםםם והניף אותי באוויר כאילו הייתי בובההההה
התנשקנו ללא סוףףףףףףףף!!!! הגענו לשיא האושר!!! צחקנווווווו בלי הפסקה.. כאילו שאנחנו לבד בעולםםםם לא היה אכפת לנו מכלוםםםםםם!!!!
רק אני.. ואהוב ליבי! בעולם משלנו..
~~The End~~
טוב בננות אני מקווה שנהניתם מהסיפור שלי
כפי שכמה שאלו פה.. הסיפור הוא אמיתי בחלקו.. אך חלקים ממנו המצאתי
אוהבת את כולםםםםםםם!!!!!!!!! מואאאאאאאאאאה