מאמייי שלייייייייי מתה עלייך בובל'ההההה😉
יאללה המשךךך יא מוכשרתתתתתתתתתתתתתתתתתת
מואאאאאאאאאאאאאה :mrgreen:
המשךךךךךךךךךךךךך
מדהים ,מהמם מושלם!!! פשוט יפה ותמשיכי כבררררררררר!!!!!!!!!!1
נטללליייי, חמודה שלי זה קצר?! חח זה ארוך מאוד מאוד!!
או7טלי, חח אני אמשיך אל תדאגי
loveee333, חולה עליייייייייך כוסית שלייייייייי!!!!!!!!!!!!! מווואאאאאאאאה
HiLaC, חח אני מתה עליך בובה.. אני אמשיך חח
חולה על כולםםםםם
אבל לא אמרת לי מה לשפר להוסיף.. תתנו לי הצעות זה סיפור ראשון שליי
לא צריך לשפר כלום יפיופה!!!!
סיפורררררר מושלםםםםםםםםםםם (כ-מ-ו-ך!! )
מואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה :!:
QUOTE המשךךךךךךךךךךךךך
מדהים ,מהמם מושלם!!! פשוט יפה ותמשיכי כבררררררררר!!!!!!!!!!1
😁 :!:
אוש יפיופה שלי לא צריך לשפר כלום זה מושלם איך שזה! נו המשךךךךךךךךךךךךךךךך :cry:
הנה לכם המשך
חולה על כווווווווווווווווולם
בערב חברות שלי קראו לי לרדת למטה.. לשבת עם החבר'ה... אמרתי אני אנצל ת'הזדמנות ואספר להם.
ירדתי ישבנו עם כולם.. ואז קיבלתי הודעה בטלפון ובה רשום.....
"אני יודע את האמת... לא משנה איך פשוט גיליתי ואני יודעת שאת אוהבת אותי אבל את עוברת דירה.!
אני ממש פגוע ממך שאת חתכת ככה בלי להסביר לי.. עכשיו את יכולה לשכוח ממני.. מעידו"
הסתכלתי בהודעה בפה פתוח! איך הוא יודע לעזעזל?!?! אני חייבת לדבר איתו להסביר לו.
טוב אני חייבת ללכת אמרתי וקמתי.. יש לי משו לעשות תסלחו לי ביי..
אפרת קמה אליי ותפסה אותי.. הסברתי לה מהר מהר מה קרה והראיתי לה את ההודעה.. אוקיי תלכי לדבר איתו!. אני הולכת אמרתי.. ביי
רצתי מהר מהר לבית של עידו ודפקתי בדלת.. אמא שלו פתחה לי ונכנסתי ישר לחדר שלו.. הוא הסתכל עליי ואמר "מה קרה? עכשיו פתאום את רוצה להסביר לי מה קרה? אני לא צריך ת'הסברים שלך גיליתי הכל לבד!
שמע... אני מצטערת על איך שהתנהגתע.. אני עשיתי את זה בשבילך.. כי ידעתי שאתה תרצה להישאר בקשר גם אחרי שאני יעבור ואתה סתם תסבול בגללי!! רציתי שתשכח ממני שתחשוב שאני חרא של ילדה וככה תתגבר עליי!! אני עשיתי את זה רק בשבילך אמרתי ופרצתי בבכי.
אבל עידו... הפרצוף שלו לא השתנה... הוא רק הסתכל עליי ביותר אכזבה! אני לא רוצה לשמוע את זה.. למה לא נתת לי להחליט מה אני רוצה לעשות?! יש לך מושג כמה אני אוהב אותך?!?! יכאב לי יותר אם את תפגעי בי ככה!!! אבל זהו את אמרת את שלך... ועכשיו אני לא רוצה שום קשר איתך.. להתראות מאיה היה לי כיף להכיר אותך.. ואני השפלתי מבטי.. התקדמתי לכיוון הדלת ונעצרתי..הסתובבתי אליו ואמרתי לו אני אוהבת אותך.. ביי.
כל הדרך רצתי הביתה בבכי נכנסתי לחדר שלי ולא יצאתי משם עד הבוקר.
הימים הבאים היו הימים של סוף השנה הימים האחרונים שבהם בקושי ראיתי את עידו.
ככה הגיע היום האחרון.. ניסיתי להיות שמחה למרות שהיה לי קשה עם כל מה שעברתי.. והיה לי קשה לדעת שאני הולכת לעזוב את כולם.. את כל החברות והידידים שלי שאני מכירה מהיסודי! זה היה יום עצוב לקחתי מצלמה והצטלמתי עם כולם. הגעתי הביתה וההורים אמרו לי שאנחנו זזים.. כל הדברים היו ארוזים והבית היה ריק לחלוטין. אמא.. מה יהיה עם הבית? את מכרת אותו? שאלתי.
לא ילדה שלי.. אני לא מוכרת אותו כי אני יודעת שאנחנו נחזור לפה מתישהו.. ולי היה צל של אושר לדעת שאני הולכת לחזור לבית שלי. אף פעם לא אהבתי פרידות!!.
העפנו מבט אחרון על הבית ויצאנו לכיוון האוטו.. באנו להיכנס ואז שמעתי צעקה מממממממממממאאאאאאאאאאאאאאאאייייייייייייייייההההההההההההההההההההההההההה!!!!!!!!!!
הסתובבתי וראיתי את עידו! הפלתי את כל מה שהיה עליי ורצתי אליו בכל כוחי.. קפצתי עליו והתחבקנו חיבוק ארוך שהוא מסובב אותי באוויר! יפה שלי אני מצטער על כל מה שאמרתי לך את לא יודעת כמה אני אוהב אותך!!! גם אני אותך יפה שלייייייי!!! אני מצטערת על הכל אתה צודק הייתי צריכה לתת לך לעשות את ההחלטה. אבל מה עכשיו? חייבים להיפרד מאמי. אמרתי בעצב. אנחנו נישאר בקשר! אני אבוא לבקר אותך וואת תבואי לפה אני לא מוכן לאבד אותך! אוקיי יפה שלי.. מבטיחה לשמור על קשר! עכשיו אני חייבת לזוז... התנשקנו נשיקה ארוווווווווווווווווככככככככככה ונפרדנו בעצב רב.. ובתקווה להיפגש שוב.
נכנסתי למכונית נסענו... כל הדרך הייתי שקטה.. וחשבתי.. לפחות אני מדברת עם עידו!! שמחתי לי (:
אנחנו נוסעים ופתאום בווווווווווווווםםםםםםםםםםםםםם...!!!!!!!!
המשך יבוא :wink:
מצטערת שזה כזה קצר.. פשוט אני חייבת ללכת.. מחכים לי חח
המשך מחר.. בתקווה שזה יהיה מחר.
בינתיים תגיבו המון המוןןןןןןןןןןןןןן!!! וכמובן אם יש הצעות לשיפור (חוץ מהאורך של הסיפור) אז תרשמו לי זה חשוווווב
ביי אוהבת את כולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם 😂
שו22ה_מאה2ה, כן יש לי הצעה לשיפור .... לתת לי המשך ומידדדדדדדד!!!!
חיחיחי מהמם בובה אהבתי+++++++
ההההההההההממממממממממממממששששששךךךךךךךךך
כלום לא צריך לשפר תמשיכי וזהוווווווווווווו פליזושששששששששש מוווואאאהההה
כוסיתתתתת שלייייייייי
סיפר מהמםם!!! בדיוקק כמוך!!!!!!!
מתה עלייך מאמייי!!!
ואת יודעת מה?!?!?!
אני רוצה המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ועכשיווווו!!!!!!
מואאאאאה מתה עלייך מאמיייי :mrgreen:
HiLaC, חח יפה שלי חולה עליך.. אני אכתוב המשך
או7טלי, גם עליך אני חולההה!!! ואני אכתוב המשך חח
loveee333, אני לא כוסיתתת את כוסיייייייית מווווואאאאאאאה מתה עליך..
רק חבל שבקושי מגיבים.. עצוב 😢
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך...!!!
נו המשךך מאמי כולם דורשים המשךךך