יאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא !!!!!!!!!!!!!!!!
המשךךךךךךך!!!!!!!!!
אני רוצה המשךךךךךךךךךךךך!!!
חח איזה סיפור מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מואאאאאאה!!
מתה עלייך!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
QUOTE יאא איזה מתח המשךהמשךךך ומהררר...
8O 8O 8O
נו מה עם המשךךךך דחוףףףף נו...........
נו מה הוא אמר המנייאק???
אוש אני לא יכולה ככה, המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
לאב יו בובית מואה עלייךךךך!
נראה לי כבר קאתי את כל הסיפורים שיש... עוד מאמי זה מהממממםםםם 😛
נוווו אוששש מה עם המשך יפה שלי?! :cry: :cry: :cry:
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
וגם אני מתה על חכי עוד רגע של סגיב כהן חעחעחעחע
החבר ה1 שלי הקדיש לי אותוומאז אני מתה עליו
המשך דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אהבתי את הסיפור שלך לגמרי!!!!!!
מאיפה אתן מביאות את כל הרעיונות האלה ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!
:| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :| :|
100ממת2005, זה שיר אחד המהממיםםםםם!!!
ידיד שלי הקדיש לי ת'שיר הזה ומאז אני תמיד תמיד שומעת אותו!!
shidosha, להגיד ת'אמת?? הסיפור הזה לא אמיתי... אבל חלקים מאוד מאוד גדולים ממנו כן.. הם מתוך החיים שלי אז אני לוקחת דברים שקרו לי ורושמת אותם בתוך סיפור.
אנשושיות אני מקווה שאתם אוהבות ת'סיפור..!! ואני חולה עליכם תודה על התגובות.. והמשך מיד (:
נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו
נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו
נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו
נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו
נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו
נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו
נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו
נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו
נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו
נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו
נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו נו
הנה לכן המשך...(:
הפסקתי כאן:
משום מה בפעם הראשונה שראיתי אותו בבצפר שלי הוא הפחיד אותי.. אבל התגברתי על זה והתחלתי להפחיד אותו חזרה! שיראה שכן יש לי עמדה!.
" אל תנסה לאיים עליי!!! כי אתה זה שתהיה בסכנה אם אני אפתח את הפה שלי!!! אז תסתום ת'פה שלך ואל תאיים עליי כי אתה נמצא בידיים שלי!!!
הוא הסתכל עליי והיה בהלם!! ואמר... אוקיי את צודקת.. אני לא הייתי צריך לנסות לתקוף אותך.. אני סתם ניסיתי להפחיד אותך.. כדי שתיכנעי לי ואז תתני לי לגעת בך ואני הייתי שיכור באותו הערב, ופה הפנים שלו נהיו רציניות.. אני לא יודע אם תביני אותי.. אבל חברה שלי עזבה אותי ואני הייתי כל כך מדוכא שאני לא ידעתי מה אני עושה עם עצמי, הפגיעה שלה גרמה לי לשנוא כל בת שראיתי.. ואז שתיתי כדי לנסות לשכוח.. ואז את באת והחלטתי לנקום.. את צודקת את לא אשמה ואני מצטער..!! אולי לא תוכלי לסלוח לי.. אבל תדעי ת'סיבה שלי. ואז הוא יצא ואני נשארתי ככה 8O . לא האמנתי לסיפור שעכשיו שמעתי!
יצאתי מהשירותים וכבר נגמרה ההפסקה אז הלכתי לכיתה. ורועי ונועה כבר היו שם.. ישבו להם ודיברו לא רציתי להפריע אבל המורה נכנסה והייתי חייבת ללכת למקום שלי.
בשיעור חשבתי על כל מה שקרה באותה הפסקה חשבתי על הרבה דברים.. על מה שהוא אמר לי, על מה אני אגיד לרועי על נועה, איך לסדר ביניהם.
היום נגמר ואני חזרתי הביתה.. אמא הייתה בבית ובישלה.. אז ישבתי איתה והיא סיפרה לי שמחר בערב יש ברית לשכנים שלנו ואמרה לי שהם ישנו אצל סבתא באותו היום אז אם אני רוצה להזמין חברה אז בכיף (:
החלטתי להפעיל את תוכנית השידוכים שלי! התקשרתי לנועה ואמרתי לה שתבוא לישון אצלי היום.. ושתתלבש יפה! בלי הרבה שאלות היא הסכימה. למחרת היה חופש כי זה היה יום חמישי ואנחנו לא לומדים ימי שישי.. אז אפשר לעשות בלאגנים חיחי.
מיד אח"כ התקשרתי לרועי וסיפרתי לו שיש לי בית לבד שיבוא ואם בא לו שיביא חבר.. גם הוא הסכים ואמר שיבוא (:
בינתייים אני נכנסתי למקלחת, יצאתי.. התלבשתי חפיפי סידרתי ת'בית ויצאתי לקנות ממתקים לערב.
היה לי זמן פנוי אז נכנסתי לאיסיקיו, וראיתי שמישו אישר אותי אז שלחתי הודעה,קוראים לו רותם והוא גם מאילת.התחלנו לדבר ואז פיתחנו שיחה של "אוהבים"!! היה לו משעמם אז הוא התחיל להסתלבט על אנשים!!! וזה לא בא לי בטוב כי הוא עיצבן אותי!!! הוא התחיל לעצבן אותי אז רבתי איתו באיסיקיו!!! ילד מפגר וחסר חיים!! אמרתי לו שאני יוצאת.. ובצער רב אני עוזבת אותו.. סלאמת! ואז התנתקתי.
אחרי 5 דקות נועה באה אליי אבל לא סיפרתי לה שרועי בא.. רציתי שתהיה הפתעה אז אמרתי לה שהזמנתי רק ת'בנות.. (כי הבית מטופח מאורגן עם ממתקים והכל אז זה חשוד לא?!).
בשעה 8 היה צילצול בדלת.. רצתי לדלת בצעקה של מייייייי זהההההההה (?! חיחי) ואז הכנסתי את רועי ואת....... הדבר היפההההה הזה שהוא הביא איתו!!! קיבלתי אותם בחיבוק ונשיקה וההפתעה שלי לנועה הצליחה! היא דפקה לי חיוך ענקי וקריצה בלי שהם שמו לב.
טוב אז מאיה ונועה מאמיות תכירו, זה רותם הוא חבר שלי כבר שנים! הוא בנבחרת של הכדורגל בבצפר שלנו.. רועי אמר.
כן חח אני מכירה אותו הוא בבצפר שלנו נועה אמרה.
חייכתי לו.. (כמו נעים מאוד כזה חח) לא הפסקתי לבחון אותו... איך יכול להיות כל כך הרבה יופי בבן אדם אחד?! חשבתי לעצמי. אבל הוא... רואים שהוא סנוב במקצת! מהבנים החשים האלה שכל הבנות עליהן אז עולה להם האגו.. אבל לא משנה.
משום מה לא הסתדרנו.. אנחנו מאוד שונים כל שיחה שניהלנו (כולם כולם) תמיד היו לי דעות שונות משלו.. לא היה כלום שהסכמנו בו! האמת הוא נתן לי דעה של בנאדם דפוק וילדותי! מן דפוק זרוק כזה.. פשוט ילד מניאק.. ז"א יופי יופי אבל המוח?! איפה הוא?! נאבד?! קיצר הפסקתי לחשוב על רותם.. הבנתי שהוא אהבל אחד גדול.. ועכשיו המטרה שלי הייתה שידוך... גם ככה התחלתי לתעב ת'רותם הזה..
שמתי לב שרועי לא מפסיק להסתכל על נועה.. והיא ממש נראתה טוב באותו הערב..!! אז ניצלתי את הזמן שלרותם היה טלפון ולנועה סימנתי ללכת לשירותים בספונטניות.. חח שלא יהיה חשוד...
והתחלתי לדבר עם רועי... שתהיה לי רק בריא! אתה יודע שקוף מקספר! נכון שנועה מוצאת חן בעינייך?! שאלתי. איך את יודעת?! 8O . חחח בנים.. אתם לא יודעים להסתיר דברים!! אתה לא מפסיק להסתכל עליה!! לסדר לך אותה? שאלתי בתקווה שיגיד לי כן!! וזה מה שהוא ענה.. בערך. תראי אני מעדיף לסדר אותי לעצמי לבד... אבל לא תזיק לי עזרה. אוקיי אז איך לעזור? להשאיר אותכם לבד? שאלתי. כן מאמי! משם אני כבר אסתדר חח. ואז נועה יצאה מהשירותים.. ואמרתי לה.. נועה דארלינג בואי איתי לחדר, ואז סימנתי לרועי לבוא.. והוא בא... ואז יצאתי אז הם דיברו :biggrin:
יצאתי לסלון ואדון רותם סיים לדבר.. אז באתי וישבתי לידו... סתם דיברנו.. והיה רגע של שקט והסתכלנו אחד על השני... פתאום בלי לחשוב פעמיים הוא נישק אותי!!!