מאמי את כותבת מדהים דווקא בחלקים הכי מותחים את מפסיקה?!!!
יש לך סיפור פ33ה תמשיכיייייייייייי
יאא אני מתחח המשךךךךךךךךךךךך
חח חמודות שלי אם אני לא אפסיק בחלק המותח זה לא יהיה מעניין (:
תמשיכו להגיב!! אם זה לא מעניין אני אסיים ת'סיפור מהר רק תגידו לי..
חחחח מפחד ממעליות חחחח (:
אהההמ נו מה הוא הכין לה?!
איזה מתח!!
מתה עלייך מאמושששששששששש
ה-מ-ש-ךךךךךך!!!!!!
ו..מהרררררררררררררררררר (:
המשך המשך המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
🙄 🙄 🙄
המשךךךךךךךךךךךךךךךך
מיידדדד
אני דורשת המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
נו מה נסגר איתך מאמי???
עשי המשך דחוף דחוף
מאמי שלי תקשיבייי אני לא הרבה באתר הזה כי יש לי עכשיו בלגנים מבחנים עבודות תעודות והכל אז אין לי הרבה זמן להגיבב.....אבל רק שתדעי שאניב אמת באמת אוהבת את הסיפור שלך וזה סיפור כזה יפההההההה ופליזזז תמשיכיי אני לא יכולה בלעדיוו....!! אז יש לי רק דבר אחד להגיד לך :
ה=מ=ש=ך=!!!!!!!!
אז תמשיכי בשבילי מותקק!
שלך - מעיינוששש! 😁
חחח איזה מאמיות אתן!!!
הנה אני שמה לכן המשך ו.. תודה על התגובות חולה עליכן
בגלל שיש לי בית פרטי וחצר, אז המאמי הזה פרש על הרצפה שמיכה אדומה ושם עליה 2 נרות גדולים.
הוא פיזר עלי כותרת יבשים על הרצפה. ועשה לי פיקניק קטן.. הוא הכין עוגה ורשם עליה " לאהובתי.. מזל טוב לחודש שלנו אוהב רותם".
אחרי שראיתי את זה קפצתי עליו בנשיקות וחיבוקים צרחתי לו שאני אוהבת אותו!!! הוא היה מאושררררר (:
בחיים שלי לא חשבתי שהוא כזה רומנטי. ניסיתי לחשוב איך לגרום לו לראות ת'הפתעה שלי.. ואז זה עלה לי!
וואי מאמי שכחתי לסגור ת'בית... בוא תעלה איתי שניה.
עלינו ביחד ואז אמרתי לו אני מכבה ת'גז תביא לי ת'מפתח מהחדר טוב בובי? הוא אמר טוב.
הוא הלך לכיוון החדר ואז באתי אחריו.. מוצא חן בעינייך?! שאלתי.
כןןןןןןןןןןןן יפה שליייייייי זה כל כך יפהה!! רותם אמר בהתלהבות. נו.. אז תפתח ת'מתנה למי אתה מחכה?!. הוא פתח ת'מתנה וקרא ת'ברכה. ולבסוף.. דפק לי חיוווווווך 😁
החלטנו להעביר ת'חגיגות לחצר.. לפיייקנייק!!
היה כל כךךךך כיף!! הצטלמנו המווווווון יצא כזה מהמםםםם
זה היה אחד הימים הכי יפים בחיים שלי!!! האהבה שלי אליו רק גברה וגברה..!!.
אני ורותם היינו ביחד במשך 8 חודשים מהממייייייייים!!!!!! שבכל יום רק אהבתי אותו יותר.
החיים שלי היו יפייים!! היו לי חברות מקסימות וטוות, הייתה לי חברה הכי טובה, היה לי ידידים שאני אוהבת, היו לי הורים דואגים ואוהבים, והיה לי ת'חבר המקסים שלי... מה עוד חסר?!
מצד אחד הכל נראה לי ורוד מידי... כאילו חייב פה משו להידפק! העדפתי להיות חיובית.
לפי דעתי מתי שמאוהבים העולם נראה טוב יותר.
יום אחד קיבלתי מכתב.. בעילום שם.
"אני אוהב אותך, הלוואי שתיפרדי מחבר שלך..! אני פשוט לא מסוגל בלי לראות אותך.
את עוד תדעי מי אני..!"
לא הבנתי מי זה ניסיתי לחשוב מי זה.. אך ללא הצלחה!
לא ידעתי אם להראות את המכתב לרותם! הייתי בדילמות.
המכתב הזה עבר להודעות SMS חסויות, וליותר ויותר מכתבים... זה התחיל להפחיד אתי עד שלבסוף החלטתי להראות לרותם.
רותם ראה את הכל, הוא התעצבן! הוא הבטיח שביום שנדע מי זה הוא ישבור לו את הפרצוף!! ניסיתי להרגיע אותו אך ללא הצלחה.
הוא ליווה אותי לכל מקום שהלכתי אליו, בקושי נפרד ממני חוץ מבלילה שהוא היה חייב לישון בבית ואז קיבלתי הודעת SMS ובה היה רשום:"אני רואה שהחבר שלך לא נפרד ממך לרגע...! אני אצטרך לעבור לדרך אחרת כדי להגיע אליך."
החלטתי לא להתייחס להודעה, נכנסתי למקלחת וכשיצאתי דפקו בדלת.. חשבתי שזה רותם אז צעקתי לו תיכנס מאמי תחכה לי בסלון. סיימתי להתלבש יצאתי לסלון ולא ראיתי אף אחד!! פתאום הרגשתי שתופסים אותי וסותמים לי את הפה!! ואז הרגשתי ת'צמי נרדמתתתתת.....................
המשך יבואאאאאאא (: תמשיכו להגיב!!
ככל שתגיבו יותר הרבה ככה ההמשך יהיה יותר מהר.
לאב יו אולללללללל
אוייייי איזה יפה סיפור ממש יפההההההה
יאללה מאמי המשך
חחח איזה חמודה את
השניה סיימתי לכתוב!! אנשים עוד לא קראו.
אני אשתדל לפרסם המשך מחר.. כי תכף אני מתעופפת לעבודה בעע.
חחח תודה מאמי גם את חמודה...
פשוט כבר התמכרתי לסיפור....
וואיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי 08
מסכנהההההההההה......יואוווווווווווו
המשך מהר מהר מהר מהררררררר