אוףף תמשיכיי! חחחחח אני כל שנייה נכנסת לראות אותי יש המשךךךך!! התמכרתיי קשותתתתת.. חח
כותבת מדהיםםםם!! ותמשיכיי ~דחוףף~ 😊
חחח איזו מפגרתת אני..
*אני כל שנייה נכנסת לראות אם יש המשך
את לא בסדר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
השארת אותנו פה במתח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
😠 😠 😠 😠 😠 😠
😠 😠 😠 😠 😠 😠
😠 😠 😠 😠 😠 😠
נו מה נסגר עם המשךךךךךךךךךך
עשי המשךךך כולן דורשות את זה פה
שוב נטשת את הסיפור שלך.......................................................
למה?!?!?!?!?!
אני ממש אהבתי את הסיפור הזה!~!~~!~!!!!~!~!~!~!~~!
😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
מצטערת הייתה לי בעיה עם להיכנס לפורומים ורק אתמול הצלחתי..וגם התחלתי לעבוד אז לא ממש היה לי זמן
אז הנה לכן המשך!
חולה עליכן תודה על התגובות והמחמאות חחח תהנו (:
נהניתי מהנשיקה.. אי אפשר להגיד שלא! אבל החלטתי להפסיק אותה כדי שלא יחשוב שאני רוצה אותו!
התנתקתי ממנו.. הסתכלתי עליו.. וברחתי משם בריצה.. רצתי רצתי רצתי עד שהגעתי לבית שלי. ניתקתי ת'פלאפון כדי שלא יתקשרו אליי. וכך עליתי לישון, מוצפת מחשבות על מה שהלך, למה רותם עשה את זה? אם כל כל נהניתי מזה.. זה אומר משו? יופי! עכשיו אני מבולבלת ברגשות שלי! אסור לי לעשות את זה אסור להתאהב בו אני צריכה להכניס לי טוב טוב לראש!.
קמתי בבוקר אכלתי שתיתי.. והחלטתי לבדוק מה שלום האנשים באיסיקיו.
נכנסתי וראיתי שהילד שרבתי איתו מחובר.. צירוף מקרים אבל גם לו קוראים רותם.
ואז הוא שלח לי הודעה. אז עניתי לו.. טוב שמע אם אתה רוצה תדבר נורמלי אין לי כוח לריב איתך על הבוקר!
בסדר בסדר אני רגיל... סתם הסתלבטתי על אנשים פעם קודמת הוא רשם לי.
התחלנו לפתח שיחה והתגלה לי ילד מקסים, הייתה בינינו המון כימיה.. למרות שזה רק איסיקיו.
החלטנו להחליף מספרי טלפון והוא אמר שהוא יתקשר בערב. ואז התנתק.
קיבלתי הודעה מנועה, שהייתה מודאגת כי לא הצליחה לתפוס אותי בפלאפון, סיפרתי לה כל מה שקרה עם רותם, היא אמרה שאחרי שהלכתי הוא היה מבואס ומוזר, ואחרי חצי שעה הלך הביתה. היה לי מוזר.. עדיין לא הבנתי מה קרה לו, המשכתי לדבר עם נועה ואחרי שעה התנתקתי.
קיבלתי טלפון וזה היה רותם מהאיסיקיו, זו הייתה שיחה מאוד מאוד מהנה הוא גרם לי לפתח אליו רגשות שעדיין לא הבנתי אותם, הוא סיפר לי שהוא דלוק על ילדה שלא שמה עליו שאתמול היא דחתה אותו אז הוא מנסה לשכוח אותה. לא קישרתי בין המקרים של רותם מהאיסיקיו ורותם מהשכבה.. בכל מצב זה היה נראה לי כצירוף מקרים לא חשבתי בכלל שזה יהיה אותו הדבר.
מה את עושה היום? רותם שאל.
ת'אמת אין לי תוכניות.. ואתה? שאלתי
גם לי אין.. יש מצב שתרצי להיפגש?
כן! בכיף
קבענו מקום ושעה והלכנו להתארגן.
המקום: הגינה שמתחת לבית שלי.. הוא גם גר קרוב לשם.
השעה: עוד שעה בדיוק.
התקלחתי התארגנתי התאפרתי מעט ויצאתי לגינה, ישבתי על הספסל וחיכיתי שרותם יגיע. כל כך השתוקקתי לראות אותו, לראות מי הילד שכמעט כבש את ליבי בזמן כל כך קצר. ואז ראיתי מישהו נכנס לכיוון הגינה, הוא התקרב אליי וזה היה רותם! (מהשכבה). מה אתה עושה פה?! שאלתי.
מה את עושה פה? הוא שאל. אני?...... סתם מחכה.. לא רציתי להגיד לו ת'סיבה. ואתה?
גם! הוא ענה, טוב נו אם להגיד ת'אמת אני מחכה למישהי, קבעתי איתה פה.
ואז עשיתי 1+1 וקישרתי שזה אותו בנאדם, מה אני עושה?! להגיד לו שזה הוא?
אני לא מאמינה שגם במראה, בנשיקות, ובאופי הוא כבש אותי!!!
אבל השאלה היא מה אני עושה עכשיו? התפדחתי להגיד לו שבעצם הוא בא לפגוש אותי, אחרי שאתמול דחיתי אותו!!
המשך יבואאאא
תגיבו המון המון אני ארשום המשך בהקדם האפשרי.
חולה עליכן בננותתתתתתתת.
אחלה סיפור תמשיכי מהר ולא אחרי שנה טוב?!!!! 😊
סבבבבבה
הסברתי למה זה היה איטי כל כך
הייתה ת'בעיה של הפורומים
והעבודה
וגם חשבתי על המשך מעניין חח
אגב.. זה בן או בת?
דחוף תמשיכי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פליזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז
אני מזה אוהבת את הכתיבה שלך!
אני במתח!!!!!
😁 🙄 😎 😊 😁 🙄 😎 😊 🙄 😁 😎 😊
איזה יוופיייי חחחח פצצה ביותררר תמשיכיי!!
דחוף תמשיכי!!!!!!!!
בובה הסיפור שלך פשוט מקסים!
אני מחכה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חחחחחחחחח 😁 🙄 😎 😊 😊 😊 😊 😁 😉 😂 😛