וואייי מותק סיפור מהמממממממםםםםםםםםםםםםםם!!!
קראתי אותו בהתחלה..ממש ממזמן...ועכשיו השלמתי את כל מה שלא קראתי!
סיפור מושלםםםםםםםםםםםםם!!!
תמשיכי מאמי מ'ואהההההה
אוש איזה יפהההההההה נו אני במתחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח נו נו שיתנשקו כבר חיחיחיחי מואהההההההההההה
ה-מ-ש-ךךךךךךךךךךךךךךךךךך
יאללה ממאמוששששש המשךך!!
~פשוט-מכורה~
וואייייייייי מאמייייייי זה מהמםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!
פשששששש איזה סיפור!! סחטיין!!
מתה עלייך מווווווואאאאאה(:
וכמובן ש...
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!
(:
אווווף זה כל כך יפה
אבל למה כל פעם זה לוקח שבועות עד להמשך!!!!!!!!
קשה לי לחכות!!!!!!!!!!!!!
😊 😊 😊
בננות שלייייייייייי אני חולה עליכןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
הנה לכן המשך קצרצר כי אני כבר עפה לישון יש לי תגבורים מחר!!!!
חולה גוססת עליכן תודה על התגובות ותמשיכו להגיב ליי מואאאה
החלטתי לתת לו צ'אנס כי אחרי הכל הילד הזה כבש אותי, אז הפסקתי להיות קרירה ונפתחתי אליו.
רותם לא הבין למה ה"דייט" שלו לא באה אך הוא התנחם בעובדה שאני איתו.. (זה מה שהוא אמר בכל אופן).
בקיצור דיברנו דיברנו דיברנו לנו במשך 4 שעות מקסימות שבהן למדנו להכיר אחד ת'שני יותר טוב.
לקראת סוף הערב החלטתי לספר לו את האמת שאני בעצם קבעתי להיפגש איתו.
רותם יש לי משו לספר לך.. אבל אל תכעס..
דברי מאמי.. רותם אישר לי.
אני זאת שהייתי אמורה להיפגש איתך, איתי דיברת בטלפון ובאיסיקיו. לא סיפרתי לך כי........ כי לא יודעת פשוט לא רציתי, בהתחלה חשבתי שאתה סתם פוזאיסט מגעיל אבל מכיוון שאא..ני.. נ..משכת אליך! ואתה מוצא חן בעיניי גם כילד וגם באופי אז רציתי לתת לך צ'אנס.. תשים לב שכל הערב לא הייתי מגעילה אליך
רותם נשאר ככה 😯 הוא הרגיש באותה צורה כמו שאני אך החליט לשחק לי ת'קשה להשגה.
זאת היית את כל הזמן ולא אמרת לי?! אני לא מאמין שעשית לי דבר כזה, רותם קם והתקדם לכיוון תחילת הגינה, אבל לא! הפעם אני לא מוותרת, התחלתי אז אני אסיים, רצתי אליו סובבתי אותו ודפקתי לו ת'בוסה (הנשיקה) של החייםםםם!!!!. הוא היה כל כך מאושר שהוא לא עזב אותי נישק אותי בלי הפסקה הניף אותי באוויר. אני לא מאמין שאת שליייייייי הוא צעקקקקקקקק. בחיוך מפה ועד לשמייםםםםםם
ואני? מאושרתתתתתת.
המשך יבואאאאאאא (:
תגיבו בננותתתתתתתתתתתתתתתתת לאב יוווווווו לילה טובבבבבבב
מואאאאההההההה
ואיי סוף סוף המשך 😊
אין זה פשוט מדהים..
ואם אפשר תעשי המשכים יותר ארוכים =)
יוו אהבתי טילים יש לך פוול כישרון
יו יו יו יו
איזה סיפור יפה!!!!
זה פשוט מקסים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בבקשה תעשי המשכים ארוכים יותר!!!!!!!!!
😊 😎 😛 😁 🙄 😁 😊 😊 😊 😉 😂
יאיי התאהבתי בסיפור שלך!! תמשיכי!!
טוב מה נסגר עם המשך??.
תעדי המשךךךךךךךךךךךך מאמי המשךךךךך
המשך (:
שמחתי שנתתי לרותם הזדמנות, תראו עכשיו.. אנחנו חודש ביחד ומאושרים עד השמיים ובחזרה.
מחר יש לנו חודש.. מה אני אקנה לו?!
הלו? נועה?
כן מאמי מה קורה? נועה ענתה.
בסדר, אני קצת בדילמות!!! יש לי ולרותם חודש מחר ואין לי מושג מה אני קונה לווווו!!!!
חח בובה מחר יש לי ולרועי חודשיים, גמני צריכה לקנות משו, רוצה נלך לקניון? היא שאלה.
כןןן אני רוצה! בהזדמנות אני אקנה את הג'ינס שכל כך אהבתי מקרוקר!. יאללה עוד 10 דקות תהיי אצלי ונלך.
סבבה ביי בובהה.. אמרה וניתקה.
התארגנתי ואז נועה באה. לקחתי כסף ויצאנו מהבית.
הסתובבנו שעתיים בקניון! עד שהחלטתי מה לקנות.
קניתי לו קופסא לב ובפנים שמתי המון המון המון שוקולדים ולבבות משוקולד וכל דבר שעשוי שוקולד.
קניתי גם קלף ורשמתי עליו ברכה לחודש שלנו גלגלתי אותו והכנסתי לקופסא!.
הסתכלתי על נועה מאושרת שהספקתי לקנות הכל. וגם קניתי את הג'ינס שכל כך אהבתי.
נועה קנתה לרועי בושם של 212 שהוא כל כך רצה. היא גם קנתה לו דובי חמוד. קנתה מסגרת של תמונה ושמה תמונה ומאחורי התמונה רשמה הקדשה.. יצא סוף!
מרוצות ומאושרות חזרנו לביתינו. התקשרתי לרותם להגיד לו שבערב יבוא אליי.. נחגוג אצלי!. והוא הסכים (:
מכיוון שהגענו ב-7 הביתה היה לי כולה שעה להתארגן! כי קבעתי עם רותם שיהיה אצלי ב-8.
בלחץ אטומי נכנסתי למקלחת יצאתי התלבשתי.. שמתי את הג'ינס הפצצתי החדש שלי, חולצה לבנה עם מחשוף חיחי דפקתי פן והתאפרתי עדין!.
הכנתי ת'בטריות של המצלמה כי בטח רותם יהיה יפיוף שהוא יבוא אז צריך לתעד כזה דבר!! למרות שזה קורה כל הזמן חחח.
הכנתי את החדר שלי פיצצתי אותו בנרות ריחניים וקטורת. שמתי על המיטה ת'מתנה. ובשניה האחרונה שסיימתי היה לי טלפון, מתוקה שלי אני למטה את יכולה לרדת? רותם שאל.
תעלה מאמי חח אין לי אף אחד בבית!.
אבל אבל אבל.... אני מפחד ממעליות.. (הוא המציא לי!!).
טוב מאמי אני יורדת.., היה לי חדש שהוא מפחד ממעליות אבל שיהיה.
ירדתי למטה מאושרת לראות את אהוב ליבי ואז קלטתי את המחזה המושלם הזה!! את ההפתעה שהוא הכין לי
הוא הסתכל עליי מאושררר מבסוטטטט ולא הפסיק לבחון אותי, את כל כך יפה!!!! אני לא מאמיןן.
קפצתי עליו בנשיקות וחיבוקים הייתי בהלם ממה שהוא הכין לי, איזה מאמי הואא..
מה שהוא הכין לי היה......
המשך יבואאא (:
תגיבו יפות שלייי מואאאאאאאאאה
מה זה היה אויי איזה מתחחחח עשי המשך מאמי.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!