פיי....איך אני אגיע לבד מפ"ת....
QUOTE (י-ע-ל @ 24/08/2007) פיי....איך אני אגיע לבד מפ"ת....
פרינססה מפונקת
קו אנערף לעזריאלי/ רכבת מרכז / רכבת לרכבת מרכז משם רכבת דוח לאשקלון.
QUOTE (י-ע-ל @ 24/08/2007) פיי....איך אני אגיע לבד מפ"ת....
זהלא כזה מסוובך מאמי .. גם אני מפ"ת ..
אם אניי יבווא ..
את יכולה לבוא אייתי בכייף ..
😊
יום שלישיייי-רביעי יש הופעווות באצ'קלוווווווווונה :] ניראלייי זה יהיה נחמממד בימים האלההה..
אבל לי אין בעיה עם כל יום..מונית שירות לאצ'קקקקקלון ואני שם חצי שעה😛
😊
QUOTE (morand @ 24/08/2007) יום שלישיייי-רביעי יש הופעווות באצ'קלוווווווווונה :] ניראלייי זה יהיה נחמממד בימים האלההה..
אבל לי אין בעיה עם כל יום..מונית שירות לאצ'קקקקקלון ואני שם חצי שעה😛
😊
מה הופעות מה.? בחום הזה
מורןןןןןןןןןןןןןןןןןן
תתבגרי כבררררררררררררררררררררררר
כן יש שירי מימון הראל סקעת ועוד שניים שכחתי
ועוד כל מיני הופעות...
בחוף...
בערב..
מה ניסגררר איזה יום זה בסוף?!!?
רק לא יום רביעיי בבקשהה זה היום שאני מתחילה ללמוד אז תתחשבווו!!!!
אני ממש רוצה לבואאאא
QUOTE (love_doctor @ 24/08/2007) QUOTE (morand @ 24/08/2007) יום שלישיייי-רביעי יש הופעווות באצ'קלוווווווווונה :] ניראלייי זה יהיה נחמממד בימים האלההה..
אבל לי אין בעיה עם כל יום..מונית שירות לאצ'קקקקקלון ואני שם חצי שעה😛
😊
מה הופעות מה.? בחום הזה
בערב יש הראל סקעעעעעת .. וחוצמזה שמ5 כבר נהיה ממש נעים . . 😊
נראה מי יילך ואז נראה..
למרות שממש לא נראה לי, זה רק 8 שעות בכבישים..מטורףף
אווופי מסתבר לי עכשיו שאני יכולה רק ביום שני \\=
כי אז כאילו אני חוזרת שלישי
אני מתנחלת אצלך כאילו כההה ?!
אז רק יום שני מסתדר לי
מה נסגר ??....
לא נראלי שיהיה..
מיכלי אולי תבואי אליי בלי קשר למפגש..?!?
ונצאאא נלך ליםםםם...
QUOTE (עדידוש-177 @ 24/08/2007) לא נראלי שיהיה..
מיכלי אולי תבואי אליי בלי קשר למפגש..?!?
ונצאאא נלך ליםםםם...
אין לי בעיה יפה שלי
אבלזה יכול לקרות רק ביום שני
זה בסדר מבחינתך ?
ואולי עוד כאלה שיכולים יגיעו ?
למרות שלא יודעת לא נעים שחלק כה וחלק לא
אווופי נוווו תגיעו!!
זה בסדר מבחינתי...!
אבל שעוד יבואוווו אוףף