סורי אבל הנסיעה יקרה ואין לי כסף
תהנו
וואיי סופסוף מפגש שאני יוכל להגיע אליו ..
אני מתה להכיר את כולכם !!
יש למישהו מושג אבל כמה זמן נסיעה זה מנס ציונה לאשקלון ? 🙄
תהנו מי שהולךךך😊
שבוע הבא אני מתחילה ללמוד
ולא יצא לי לבוא😢
חח הייתי באה בכיף אבל בקושי באתי לתל אביב באוטובוס
אז לאשקלון בכלל 😛
תהנו לכם חח
עדייי יזבלל את מארגנת מפגש טולא מודיעע ליי?!?!?!
תראוו תזבל הזאת גרהה 20 ד'ק הליכה ממני ולא מודיעע!!!!!
אני באאאאאאאאאאאאאאאאההה
יששש סופסוףף אני ריאה את המשפחה השניה שלי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עדיי דבריי איתי אני יעזור לך לארגן וזההה אני יבוא איתך לתחנה המרכזית גםםם
חחח חמודה בטח
אבל אם זה יצא לפועל בכלל..
ותבדקי כמה עולה נסיעה..באגד וברכבת..
כל יום טוב לי
חוץ מים חמישי ((=
נקווה שיצא לפועל!!!!!!
ויאללה אנשים , לא כול ים נפגשים!
נכון..
ומי שרוצה כמובן יכולה לישון אצלי..מי שלא יכולה לחזור באותו יום..ושתחזור בבוקר..
אני לא יכולה לבוא..
רחוק לי,
שבוע הבא חבר שלי חוזר אחרי חודשש וחצציי
ויש עוד סיבות.
😢
את האמת ורק את האמת? כי אני כנה ופה בפורום אני הכי פתוחה איתכן בעולם.. ?
לא הייתי באה לבית של מישהי
לא יודעת עוד לא היתי במפגש וזה די מביך אותי לבוא ככה כשאני לא ממש מכירה אף אחת
ודי פוחדת להגיע לבדי- ואם אני לא אמצא את עצמי והכל,
וזה בסתם מפגש בעזריאלי,
ככה לבוא לבית של מישהי זה לא נעים לי כשאנחנו עוד לא מכירות טוב..
וממש לא משנה מי זאת:/ מבינות?
וסליחה, זה סתם למען הכנותת
ולא בגלל זה אני לא באה- כתבתי למעלה
שזה רחוק ולא מסתדר שבוע הבא..
עדידושש זה ממששש אדיב (חח איזה מילה רקובה)
ומקסים מצידך
ככה לארח.. ולהציע להישאר לישון למי שצריכה והכל.. באמתת 😍 😍
תהנו בנות יפותת
QUOTE (מוריה16 @ 23/08/2007) אני באאאאאאאאאאאאאאאאההה
יששש סופסוףף אני ריאה את המשפחה השניה שלי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עדיי דבריי איתי אני יעזור לך לארגן וזההה אני יבוא איתך לתחנה המרכזית גםםם
הכניסה היא רק לכוסיות
בלי תמונה אין כניסה 😉
אור אתה בא..??
ומי בא..??
לא נראלי שזה יהיה בסוף..
אנשים תבואו...!
QUOTE (עדידוש-177 @ 23/08/2007) אור אתה בא..??
ומי בא..??
לא נראלי שזה יהיה בסוף..
אנשים תבואו...!
קודם שיקבעו ... אחר כך אני יוכל לבוא
אין לי בעיה בשום יום.
לא אבוא .. ]=
תהנו לכם יפים שלי
יששש
אז יאללה אנשים בווואאאוו...