ומי שרוצה מוזמנת גם לישון אצליי!!!!
יאללה תבואוא אל תבאסוווו
תבואו😊 אני יכולה כמעט כל השבוע. למעט יום רביעי וראשון...
אני עוברת לשמה בחמישי-שישי. וכשנהיה שמה, אני יוכל להראות את הדירה שלי לבנות שירצו לראות.. 😁
וואה וואה מה קרה 4 שעות נסיעהה..
חחחח מטורףףףףףףףףףףףףףף
לא נראה לי אני יבוא..
=\
אבל נראה כבר..
ואני לא יכולה ב28
ברברההה יאללה מתי רואים אותךך ..!??!
חחחח
אמממ הייתי שמה עכשיו שלושה ימים.
חזרתי עכשיו..
אני חוזרת בחמישי בערב.
אולי תבואי אלי חמישי בערב אם לא יהיה מפגש?
סתם בשביל שיהיה לי חברה להתבכיין לה שעזבתי..
אז מה שזה נסיעה ארוכה
וזה ממש לא 4 שעות קורלי
לך זה גג איזה שעתיים וחצי
מת"א עזריאלי לוקחים רכבת ישר לאשקלון
יאללה מה אכפת לכם אני באה ממש רחוק!!!
נווו לא כול יום נפגשים!!!
נצלו את החווופש !!!!!
יאלללה יאלללה!!!!
חחחח היו כבר 2 חחחחחח
נצרת עלית אשקלון זה מלאאאאאאא
קורל- ברכבת מלוד, זה שעה נסיעה מותק.
אני לא יבוא איתך כנראה, כי אני יבוא בטח עם כל הדברים שלי לדירה ויבוא תוך כדי מעבר דירה, אז לא נראה לי שזה שייך.. אבל בעיקרון.. תבואיייי😊
חחח...
בר סבבה אני אבוא בכיףףף..רק אני מתעצלת לבוא עד אליך חח..עוד לראות תבצפר שלי בעעע...!
ותבואו אוף איתכםם מבאסיםםם!!
עפולה-אשקלון 4 שעות נסיעה+....
למי יש כוח..
QUOTE (15PrInCeSs @ 24/08/2007) עפולה-אשקלון 4 שעות נסיעה+....
למי יש כוח..
יש בעפולה רכבת ?
אם כן תעלי בטוח יש ישיר
ויאללה אל תהיו כבדים!!!
נשארים לישון אצלה , חוזרים למחחרת
כה כה ככה אני החלטתי 😛
ונעשה על האש וצחוקים ..
נוווווווווו
תבוווואאוווווווווווווווווווו 😠
לא כל יום עושים מפגש ביתי